Szukaj

Raporty zużycia paliwa Nissan Juke I

Podsumowanie 17 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Nissan Juke I 1.5 dCi 110KM 81kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
36,83 zł
13
5,5
33,48 zł
4

Lista raportów zużycia paliwa (17)

5,8
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
5,0
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
6,7
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
5,3
Nissan Juke I
SUV Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Rewelacyjnie oszczędne auto! Jeżdzę po mieście w warszawskich korkach, wtedy (przy korkozie) przy klimatyzacji zużycie ok 6 l/100 km; w trybie mieszanym 5.5 a przy oszczędnej jeździe 4.3 l/100km, jak przycisnę w trasie 5.5, jak przycisnę bardzo - 6. Dla 2 osób wygodny samochód i do miasta, i na dojazdy. Silnik zrywny i energiczny, dobrze się jedzie w trasie. Plastiki we wnętrzu trochę słabe - to minus. Największym minusem tego auta jest polski serwis! Fatalna obsługa i...brak bazy elektronicznej Nissana to jakiś mega obciach - jakbym cofnęła się w lata 80.!!!! Samo autko godne polecenia, szczególnie dla 2 osób, wygodny, jak dotąd bezawaryjny, bardzo ekonomiczny samochód i do miasta i w trasy.
5,6
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
4,8
Nissan Juke I
SUV Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Rewelacyjne spalanie, to najoszczędniejsze auto jakie miałam. Przy spokojnej jeździe 70-100 km/h w trybie Normal z klimatyzacją - 4.3 l/100 km! w trasie przy 140 - 160 km/h, w trybie Normal z włączoną klimą- ok 5-5.5 l/100km. Tryb Sport to ok 1 l więcej spalania. Po mieście, w warszawskich korkach - 5-5.5 litra. Przyjemny elastyczny silnik, dość dynamiczny, pozwala jeździć i po mieście i w trasie, bardzo uniwersalne autko. Polecam!
5,1
Nissan Juke I
SUV Facelifting 1.5 dCi 110KM 81kW
Sam się zdziwiłem
6,4
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
6,8
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Mam ciężką nogę ale spalanie średnie wynosi około 8 litrów
5,5
Nissan Juke I
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Stosując zasady ecodrivingu spalam autem poniżej 4.5 na trasie bez problemu. Spalanie rośnie przy predkosci wyzszej niż 110 km. Jest to auto bardzo oszczedne na "polskie drogi (i bezdroza)", ale na autostradach traci na oporze powietrza. Jest to strata relatywna, gdyż wciąż mowa tu o spalaniu poniżej 6-7 litrow przy około 130-150. Na spalanie bardzo negatywnie oddzialuje oczyszczanie filta dpf. gdy wlaczy sie procedura, to przez 20 km spalanie na poziomie 10l/100km. Silnik dynamiczny, ale bardzo głośno i nieoszczednie pracuje przed rozgrzaniem (ogolnie glosno pracuje - mam nadzieje, ze nie tylko u mnie). Z tego powodu nie polecam do jazdy na krotkich dystansach. Nie zauważyłem różnic w pracy i spalaniu w zależności od wlanego oleju napedowego, na shell v-power spala i halasuje jak na oleju ze stacji Macro.
Nissan Juke I