Szukaj

Raporty zużycia paliwa Nissan GT-R

Podsumowanie 15 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Nissan GT-R 3.8 550KM 405kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
15,0
90,30 zł
14
18,0
108,16 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (15)

14,5
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Jest ogień!!
18,0
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 2014 3.8 550KM 405kW
19,3
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Koszty utrzymania samochodu są wysokie, nie ma co się oszukiwać. Do najmniej przyjemnych należą wymiany klocków i tarcz hamulcowych, przekraczają bowiem kwotę 20kPLN. Jeśli chodzi o zwykłe przeglądy okresowe nie ma tragedii, ceny jak dla aut klasy wyższej.
17,0
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Bardzo ekonomiczny samochód jak na 2,7 sek do setki :) Mój ma 650 KM na zwykłej bnenzynie Shell V Power Racing, gorszej nie tankuję nigdy. Na benzynie wyścigowej C16 moc jest dużo wyższa ale spalanie także :) Bezawaryjny
23,0
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Zużycie paliwa w stosunku do mocy, osiągów i konkurencji jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Oczywiście można zrobić na 70 litrowym zbiorniku ok. 200km, ale jednocześnie na trasie jest w stanie zejść do 8l/100. Ceny części eksploatacyjnych (filtry, płyny) są na przeciętnym poziomie, natomiast pozostałych części np. komplet tarcz i klocków hamulcowych to wydatek rzędu 24k zł, komplet opon letnich Dunlop ok. 8k zł i w przypadku awarii skrzyni biegów, Nissan nie sprzedaje pojedynczych elementów do wymiany, przez co niezbędna staje się wymiana całej skrzyni, co kosztuje ok. 90k zł. Warto więc pomyśleć o naprawdę dobrym ubezpieczeniu w przypadku braku gwarancji.
16,2
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Rozważałem zakup starszej f430, albo 997. Podczas jazdy próbnej nowszą Scuderia, Kraków od salonu Mercedesa przy Armii Krakowej do Nowej Huty, spalił 11 litrów benzyny 0_o . Oczywiście but na każdym świetle. Porsche okazało się zbyt twarde, w dodatku strasznie wadziła mi klatka bezpieczeństwa. Oba samochody kosztowały dużo więcej niż GTR na którego się zdecydowałem. Pierwsza jazde odbyłem na fabrycznym roczniku 2010 o mocy 480 koni. Niesamowita maszyna, od 0-100 przyspieszała podobnie do mocniejszych Porsche i Ferrai ale od 100-200 już czuło się pewien niedosyt. Dlatego zdecydowałem się na GTR rocznik 2010 z pakietem od SWITZER´a. 840 koni. Jedyna wada jaką dostrzegłem od kupna to półdupek kierowcy i pasażera które w przeciągu 3 miesięcy dosyć znacznie się wytarły (alkantara). Spalanie jest naprawdę przyzwoite. Na trasie Kraków-Wrocław, przy ciągłej prędkości 220km/h spala 16l. Przy prędkości 260 jest niewiele więcej bo około 19l. Prędkość maksymalna 335, niestety tylko testowo przez 2 minuty spalanie 33l. Po Krakowie przy spokojnej jeździe, pali nie więcej jak 15 litrów, ale jak się wjedzie na Bora, to od McDonalda do kolejnych świateł paliwo schodzi w oczach, przejechanie tego odcinka zajmuje mi około 8,5 sekundy i daje niesamowitą frajdę bo co chwile się jakiś jednoślad przystawia. Tak czy owak, samochód uważam za ekonomiczny w stosunku do frajdy jaką daje.
17,1
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
jak na taki silnik to nie dużo, nie umiem jeździc wolno takim samochodem, jeżeli ktos chce oszczedzac na benzynie niech kupi fiata pande
13,5
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Przy normalnej jeździe tym autem realnie spali między 15, a 17l. Przy czym normalna jazda to też normalne przyspieszenia. Na trasie tak samo - jeżeli chcesz wyprzedzać - spali min. 15l.
16,0
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Muszę przyznać, że spokojnie przy czystej jeździe, można zejść poniżej 15L, ale naprawdę trzeba chcieć, chociaż wiem doskonale, że auto kusi by przydepnąć :)
11,5
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Nissan GT-R