Szukaj

Raporty zużycia paliwa Nissan GT-R

Podsumowanie 19 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Nissan GT-R
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
15,2
91,45 zł
15
14,4
86,19 zł
4

Lista raportów zużycia paliwa (19)

14,5
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Jest ogień!!
15,5
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 2016 3.8 570KM 419kW
16,5
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 2016 3.8 570KM 419kW
11,7
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 2016 3.8 570KM 419kW
13,7
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 2016 3.8 570KM 419kW
.
18,0
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 2014 3.8 550KM 405kW
Dziennik kosztów dla Nissan GT-R
Średni koszt przejechania 100 km
135,00 zł
21,9
l/100km
Zobacz dzienniki
19,3
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Koszty utrzymania samochodu są wysokie, nie ma co się oszukiwać. Do najmniej przyjemnych należą wymiany klocków i tarcz hamulcowych, przekraczają bowiem kwotę 20kPLN. Jeśli chodzi o zwykłe przeglądy okresowe nie ma tragedii, ceny jak dla aut klasy wyższej.
17,0
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Bardzo ekonomiczny samochód jak na 2,7 sek do setki :) Mój ma 650 KM na zwykłej bnenzynie Shell V Power Racing, gorszej nie tankuję nigdy. Na benzynie wyścigowej C16 moc jest dużo wyższa ale spalanie także :) Bezawaryjny
23,0
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Zużycie paliwa w stosunku do mocy, osiągów i konkurencji jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Oczywiście można zrobić na 70 litrowym zbiorniku ok. 200km, ale jednocześnie na trasie jest w stanie zejść do 8l/100. Ceny części eksploatacyjnych (filtry, płyny) są na przeciętnym poziomie, natomiast pozostałych części np. komplet tarcz i klocków hamulcowych to wydatek rzędu 24k zł, komplet opon letnich Dunlop ok. 8k zł i w przypadku awarii skrzyni biegów, Nissan nie sprzedaje pojedynczych elementów do wymiany, przez co niezbędna staje się wymiana całej skrzyni, co kosztuje ok. 90k zł. Warto więc pomyśleć o naprawdę dobrym ubezpieczeniu w przypadku braku gwarancji.
16,2
Nissan GT-R
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Rozważałem zakup starszej f430, albo 997. Podczas jazdy próbnej nowszą Scuderia, Kraków od salonu Mercedesa przy Armii Krakowej do Nowej Huty, spalił 11 litrów benzyny 0_o . Oczywiście but na każdym świetle. Porsche okazało się zbyt twarde, w dodatku strasznie wadziła mi klatka bezpieczeństwa. Oba samochody kosztowały dużo więcej niż GTR na którego się zdecydowałem. Pierwsza jazde odbyłem na fabrycznym roczniku 2010 o mocy 480 koni. Niesamowita maszyna, od 0-100 przyspieszała podobnie do mocniejszych Porsche i Ferrai ale od 100-200 już czuło się pewien niedosyt. Dlatego zdecydowałem się na GTR rocznik 2010 z pakietem od SWITZER´a. 840 koni. Jedyna wada jaką dostrzegłem od kupna to półdupek kierowcy i pasażera które w przeciągu 3 miesięcy dosyć znacznie się wytarły (alkantara). Spalanie jest naprawdę przyzwoite. Na trasie Kraków-Wrocław, przy ciągłej prędkości 220km/h spala 16l. Przy prędkości 260 jest niewiele więcej bo około 19l. Prędkość maksymalna 335, niestety tylko testowo przez 2 minuty spalanie 33l. Po Krakowie przy spokojnej jeździe, pali nie więcej jak 15 litrów, ale jak się wjedzie na Bora, to od McDonalda do kolejnych świateł paliwo schodzi w oczach, przejechanie tego odcinka zajmuje mi około 8,5 sekundy i daje niesamowitą frajdę bo co chwile się jakiś jednoślad przystawia. Tak czy owak, samochód uważam za ekonomiczny w stosunku do frajdy jaką daje.
Nissan GT-R