Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mitsubishi Lancer VIII

Podsumowanie 142 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mitsubishi Lancer VIII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
45,98 zł
68
8,7
52,07 zł
9
9,2
55,40 zł
31
11,0
65,92 zł
1
Silniki Benzynowe Mitsubishi Lancer VIII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
25,94 zł
14
9,4
29,32 zł
2
10,5
32,74 zł
17

Zużycie paliwa Mitsubishi Lancer VIII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (142)

9,8
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Poważne awarie kosztują np.miska olejowa 1200pln.
7,6
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Jeśli chodzi o koszty utrzymania to praktycznie tylko i wyłącznie paliwo. Na poważne usterki nie ma co liczyć prosty silnik jak budowa cepa. Spalanie nie jest najgorsze normalna jazda trasa 6.2l, miasto lato 7,1. Średnie spalanie w zimie wynosi 8-8,5l.
9,7
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Miasto: zawsze > 10l. Przeciętna trasa 8,5l. Automat. Spokojny styl jazdy.
8,1
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Biorąc pod uwagę klasę auta oraz jego osiągi, koszty eksploatacji oceniam słabo. Ceny niektórych części stanowczo zbyt duże (ok. 150% w stosunku do Audi A4 z podobnego rocznika). Kłopot jest także z dostępnością "od ręki" wybranych firm i modeli. raczej zasada jest taka, że sklepy posiadają albo zamienniki z górnej półki, albo z tej najniższej. Naprawy nie są skomplikowane, więc ich koszty nie są wielkie. Zostaje jeszcze moim zdaniem zbyt duże spalanie jak na takiego muła.
7,2
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 1.6 i 16V 98KM 72kW
Właściwie jedyne co robię to tankuję. Jakiekolwiek elementy typu tarcze, klocki itd. kosztują tyle co w przypadku innych marek w tej klasie i są łatwo dostępne.
9,5
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
10,3
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Ceny dosyć drogie podobno... Wymiana rozżądu 1000zł, ale z drugiej strony części eksploatacyjne w normalnych cenach.
7,4
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 1.6 i 16V 98KM 72kW
Zacznijmy od podstawowej sprawy. Auto otrzymałem w spadku po ojcu. Ostatni model z 2004 roku doposażony w tylne halogeny a´la lexus, spoiler i pakiet sportowy (dekoracyjny). Auto zrobiło ponad 186000 km, a od 2011 dostało gaz. W 2013 w październiku, pod naciskiem rodziny musiałem zdecydować o sprzedaży tego auta i do teraz bardzo żałuję, że nie można było go zostawić. Spalanie na benzynie w mieście wynosiło nieco ponad 8l. Patrząc na obecne wymagania wydawać by się mogło, że jest to dużo, ale i tak uważam, że 98km i taka dynamika muszą jednak coś zabierać w zamian. W trasie spalanie na paliwie potrafiło spaść do 6,0-6,5l. To nadal całkiem porządny wynik, a wspominam tutaj tylko o jeździe dynamicznej. W 2011 roku zainstalowano gaz - stag 300. Spalanie z wiadomych względów wzrosło do 10l przez pierwsze 1000km. Potem do 12l przez kolejne 2000km, ale po przejechaniu około 5000-7000km zaczęło gwałtowanie spadać, w końcu doszło do 6,7-8,5l. Jazda wyłącznie miasto, a potem dłuższa trasa około 800km. Wtedy osiągnąłem spalanie rzędu 6,5l nie przekraczając prędkości 120km/h. Autko bardzo dynamiczne. W 2004 roku z częściami, a jeszcze bardziej z zamiennikami sporo problemów. Obecnie już łatwiej dostać zamienniki, a i oryginały. Polecam ten samochód każdemu, a gaz naprawdę daje wiele komfortu. Jedyne na, co można narzekać to częsty błąd kontrolki silnika. Przejściówka OBD 2.0 + laptop i sam skasujemy ten błąd.
11,1
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Niektórzy piszą że koszt utrzymania tego auta jest spory. Otóż pozwolę sobie z tym stwierdzeniem nie zgodzić. W moim przypadku na koszt składają się właściwie tankowanie i materiały eksploatacyjne. Silnik i zawieszenie są proste jak budowa cepa i nie ma co się w nich psuć. Oryginalne części w ASO są baardzo drogie, na szczęście pomimo dość niszowego modelu markowe zamienniki w częściach eksploatacyjnych są dostępne w dobrych cenach. Za wymianę rozrządu zapłaciłem nie więcej jak do Octavii II diesel. Jedyne co wymieniałem to rozrząd, olej, dwa razy tuleje wahaczy i łączniki stabilizatorów. Raz musiałem kupić oryginalne dwa łączniki w tylnym zawieszeniu gdyż zamienników nie było to faktycznie było drogo - 370 zł za sztukę za kawałek metalowego łącznika zakończonego z obu stron tulejką. Kolega przy podobnym przebiegu wymienił dwa amortyzatory. A i jeszcze musiałem wymienić termostat - 60 zł i akumulator (padł po 8 latach) - ok. 380 zł. Trzeba mieć świadomość, że rzadko kiedy ale jednak czasami trzeba kupić coś nietypowego. Np. opony w tym rozmiarze z segmentu Premium to ok. 400 zł za sztukę. Niektórzy narzekają na skrzypiące tuleje zawieszenia tylnego. Wystarczy je przesmarować jakimś stałym smarem i problem znika. Ja tak zrobiłem i od 47 tyś km nic nie skrzypi.
12,0
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Auto jest raczej drogie w utrzymaniu w stosunku do np Toyoty corolli 1999r. Części do Mitsubishi są jednymi z droższych (np. 2 rolki prowadzące do paska wielorowkowego 500zł!). Pali 10l gazu w trasie i 12l w mieście. Ubezpieczenie też do najtańszych nie należy. Nie jest to tak niezawodne auto jak opinia o "japończykach". Niestety psuje się zawieszenie, czujniki, maska i błotniki zaczęły korodować (mimo, że auto jest bezwypadkowe!). Większość pieniędzy pochłaniają części eksploatacyjne tj. nietypowe opony, drogi rozrząd, zestaw paska wielorowkowego, sprzęgło, akumlator, olej syntetyczny. Czasem należy kupić część w aso bo nie ma zamiennika, a wtedy jest smutno...
Mitsubishi Lancer VIII