Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mitsubishi Lancer VIII

Podsumowanie 48 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Mitsubishi Lancer VIII 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
56,33 zł
17
9,1
54,27 zł
14
Silnik Benzynowy Mitsubishi Lancer VIII 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,7
33,46 zł
12
9,9
31,01 zł
5

Lista raportów zużycia paliwa (48)

9,5
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
10,3
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Ceny dosyć drogie podobno... Wymiana rozżądu 1000zł, ale z drugiej strony części eksploatacyjne w normalnych cenach.
11,1
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Niektórzy piszą że koszt utrzymania tego auta jest spory. Otóż pozwolę sobie z tym stwierdzeniem nie zgodzić. W moim przypadku na koszt składają się właściwie tankowanie i materiały eksploatacyjne. Silnik i zawieszenie są proste jak budowa cepa i nie ma co się w nich psuć. Oryginalne części w ASO są baardzo drogie, na szczęście pomimo dość niszowego modelu markowe zamienniki w częściach eksploatacyjnych są dostępne w dobrych cenach. Za wymianę rozrządu zapłaciłem nie więcej jak do Octavii II diesel. Jedyne co wymieniałem to rozrząd, olej, dwa razy tuleje wahaczy i łączniki stabilizatorów. Raz musiałem kupić oryginalne dwa łączniki w tylnym zawieszeniu gdyż zamienników nie było to faktycznie było drogo - 370 zł za sztukę za kawałek metalowego łącznika zakończonego z obu stron tulejką. Kolega przy podobnym przebiegu wymienił dwa amortyzatory. A i jeszcze musiałem wymienić termostat - 60 zł i akumulator (padł po 8 latach) - ok. 380 zł. Trzeba mieć świadomość, że rzadko kiedy ale jednak czasami trzeba kupić coś nietypowego. Np. opony w tym rozmiarze z segmentu Premium to ok. 400 zł za sztukę. Niektórzy narzekają na skrzypiące tuleje zawieszenia tylnego. Wystarczy je przesmarować jakimś stałym smarem i problem znika. Ja tak zrobiłem i od 47 tyś km nic nie skrzypi.
12,0
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Auto jest raczej drogie w utrzymaniu w stosunku do np Toyoty corolli 1999r. Części do Mitsubishi są jednymi z droższych (np. 2 rolki prowadzące do paska wielorowkowego 500zł!). Pali 10l gazu w trasie i 12l w mieście. Ubezpieczenie też do najtańszych nie należy. Nie jest to tak niezawodne auto jak opinia o "japończykach". Niestety psuje się zawieszenie, czujniki, maska i błotniki zaczęły korodować (mimo, że auto jest bezwypadkowe!). Większość pieniędzy pochłaniają części eksploatacyjne tj. nietypowe opony, drogi rozrząd, zestaw paska wielorowkowego, sprzęgło, akumlator, olej syntetyczny. Czasem należy kupić część w aso bo nie ma zamiennika, a wtedy jest smutno...
10,8
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Naprawy rzadkie i wcale nie tak kosztowne jak panuje opinia. Olej + filtry warto robić co 10 tysięcy, taka forma szacunku należy się 4G63 :) Co do spalania... Nigdy w trasie nie udało mi się zejść poniżej 8l, nawet przy bardzo ekonomicznej jeździe. Ciekawostką jest fakt iż to auto ma bardzo dużą rezerwę wg mnie około 12 litrów!! W związku z czym po przesiadce z innego auta może wydawać się że waha znika w oczach :) Po mieście i jak się spieszymy spali tyle ile się wleje... mi się udało spalić w trasie ok 15 l a po mieście 20
11,2
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Od razu chciałbym zaznaczyć, iż podane prze ze mnie spalanie jest spalaniem w mieście nie licząc ostatniej wartości. Jeżdżę dosyć dynamicznie. Średnia prędkość przelotowa przez miasto to ok. 80 a gdy jest dobra nawierzchnia np. jakieś aleje to 100. Auto generalnie nie lub miasta. 1,2 i 3 bieg są bardzo paliwożerne. Spalanie znacznie spada na trasie. Gdy poruszam się np. Zakopianką to jadę w granicach 120-140 i wtedy spala około 9. Nie jeżdżę na trasie też zbyt oszczędnie, bo tym samochodem się nie da. Czuć jak powyżej 4000 auto zaczyna odżywać i dopiero normalnie pracować. Bez sensu są dla mnie raporty spalania jak ktoś mi piszę, że w mieście mu spala 10. Może tak, ale jak się jedzie 60 na 4 biegu, przez cały miesiąc co jest bez sensu gdy ma się 2.0 benzynę.
8,5
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
10,0
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
7,8
Mitsubishi Lancer VIII
Kombi 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
8,0
Mitsubishi Lancer VIII
Sedan 2.0 i 16V Sport 135KM 99kW
Mitsu do oszczędnych nie należy, ale liczyłem się z tym kupując to auto. Minimalne spalanie 6,8 osiągnąłem jadąc przez całą Europę - autostrady prędkość max 130 km/h. Kiedy wykorzystuje się górny zakres prędkości obrotowych to 10l jest nie wyjęte, ale za to przyjemność z jazdy jest tego warta. Na co dzień w cyklu mieszanym, dojazd do pracy (27 km - 18 trasa i 9 w mieście)w lecie 7,7, a w ziemie 8,0.
Mitsubishi Lancer VIII