Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mercedes W124

Podsumowanie 81 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Mercedes W124 3.0 D 113KM 83kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,8
47,53 zł
5
8,2
50,05 zł
76

Lista raportów zużycia paliwa (81)

8,0
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 113KM 83kW
Jeżdżę dynamicznie, bez zwracania uwagi na ekonomię jazdy, a spalanie jest naprawdę niskie. Auto łyka różne rodzaje paliwa ;) Samochód świetny, 410 kkm, 3 lata u mnie, 0 awarii. Komfort psychiczny, że w trasie się nie rozkraczy - bezcenny !
8,0
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 113KM 83kW
Jeżdżę dynamicznie, bez zwracania uwagi na ekonomię jazdy, a spalanie jest naprawdę niskie. Auto łyka różne rodzaje paliwa ;) Samochód świetny, 410 kkm, 3 lata u mnie, 0 awarii. Komfort psychiczny, że w trasie się nie rozkraczy - bezcenny !
8,2
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 113KM 83kW
Auto nie jest zbyt ekonomiczne pod wzgledem spalania ale odpłaca nam się za to zywotnościa i bezawaryjnościaa silnika więc ten minus ginie wśród plusów które posiada to znakomite auto.
8,0
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 113KM 83kW
Średnio pali 8 l./100 km, jak go pociśniesz to spali pewnie i z 10. Puki co jeszcze nie przekroczyłem 9l przy mojej jeździe w mieście.Jak na 3 litry z tamtych lat to mało pali. Jak jeździłem seicentem przez ponad 2lata to mi paliło średnio zawsze 6,5 do 7l. latem, a zimą to nawet i z 8 zjadło.
8,9
Mercedes W124
Kombi 3.0 D 113KM 83kW
ekonomia...tu bywa różnie
6,7
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 113KM 83kW
średnie spalanie mi wychodzi 6.5 litra

Usterki Mercedes W124

Liczba wpisów: 42

Mercedes W124 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

11,7
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 113KM 83kW
troche pali ale to mercedes to mu wybaczam
7,6
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 113KM 83kW
Zasadniczo podstawa nauczyć się jeździć autoamtem. Dawniej mi pił sporo więcej, aktualnie jest nadzwyczaj zadowolony, a nie jeżdżę na emeryta, a mimo to nie osiągam wiecej niz 9,5 l/100 km - miasto, a w trasie już spokojnie mieszczę się do 6 litrów, do Vmax - 90-110km/h. Sam nie mogłem w to uwierzyć. Dawniej - 10-12 l miasto, 7,2 trasa. Z mojego doświadczenia wynika, że: - rozpędzać dynamicznie, najkrócej jak się da, ale - jadąc ze stałą prędkością zdecydowanie oduczyć się niepotrzebnego dociskania gazu - tzn. nawet lekko odpuścić gaz, byleby obroty nie spadały. Okazuje się bowiem, że zwłaszcza w obciążonym aucie można lekko za mocno dociskać gaz i auto albo bardzo delikatnie przyspiesza - prawdziwe pożeranie paliwa na wysokim biegu, albo po prostu jedzie ze stałą prędkością, ale ma ciąglw za dużo paliwa. Po prostu psychologia, nic więcej. Obawa, że pod pedałem za mało - jest głupia i paliwożerna. Sprawdź, na jak niskim uchyleniu gazu jesteś w stanie jechać ze stałą prędkością i pilnuj tego. Na końcu będziesz zadowlony. Jak masz wyprzedzać - jak punkt pierwszy - kickdown i ile się da z niego wycisnąć, przy czym pamiętaj, że diesel na mechanicznie sterowanej pompie czasem dostaje za dużo, więc - z wyczuciem, bo tylko przelwasz paliwo przez cylidnry, a auto mozę zebrać się lepiej przy powolniejszym dociaskaniu gazu. Pozdrawiam
7,6
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 113KM 83kW
Zasadniczo podstawa nauczyć się jeździć autoamtem. Dawniej mi pił sporo więcej, aktualnie jest nadzwyczaj zadowolony, a nie jeżdżę na emeryta, a mimo to nie osiągam wiecej niz 9,5 l/100 km - miasto, a w trasie już spokojnie mieszczę się do 6 litrów, do Vmax - 90-110km/h. Sam nie mogłem w to uwierzyć. Dawniej - 10-12 l miasto, 7,2 trasa. Z mojego doświadczenia wynika, że: - rozpędzać dynamicznie, najkrócej jak się da, ale - jadąc ze stałą prędkością zdecydowanie oduczyć się niepotrzebnego dociskania gazu - tzn. nawet lekko odpuścić gaz, byleby obroty nie spadały. Okazuje się bowiem, że zwłaszcza w obciążonym aucie można lekko za mocno dociskać gaz i auto albo bardzo delikatnie przyspiesza - prawdziwe pożeranie paliwa na wysokim biegu, albo po prostu jedzie ze stałą prędkością, ale ma ciąglw za dużo paliwa. Po prostu psychologia, nic więcej. Obawa, że pod pedałem za mało - jest głupia i paliwożerna. Sprawdź, na jak niskim uchyleniu gazu jesteś w stanie jechać ze stałą prędkością i pilnuj tego. Na końcu będziesz zadowlony. Jak masz wyprzedzać - jak punkt pierwszy - kickdown i ile się da z niego wycisnąć, przy czym pamiętaj, że diesel na mechanicznie sterowanej pompie czasem dostaje za dużo, więc - z wyczuciem, bo tylko przelwasz paliwo przez cylidnry, a auto mozę zebrać się lepiej przy powolniejszym dociaskaniu gazu. Pozdrawiam
8,0
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 113KM 83kW
u mnie jest ekonomiczny i doskonale pracuje silnik.
Mercedes W124