Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mercedes Klasa C W206

Podsumowanie 23 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Mercedes Klasa C W206 2.0 200d 163KM 120kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,9
36,12 zł
21
5,6
34,26 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (23)

5,0
Mercedes Klasa C W206
Kombi 2.0 200d 163KM 120kW
Bardzo oszczędny, przy raczej spokojnej jeździe (Mercedes do takiej nastraja) z 47 000 kilometrów średnia 5.0.
5,0
Mercedes Klasa C W206
Kombi 2.0 200d 163KM 120kW
Bardzo oszczędny, przy raczej spokojnej jeździe (Mercedes do takiej nastraja) z 47 000 kilometrów średnia 5.0.
6,1
Mercedes Klasa C W206
Kombi 2.0 200d 163KM 120kW
Średnia z ostatnich 4000km 5.5, jazda podmiejska plus okazjonalnie Warszawskie korki. Na autostradzie okolice 6, spokojna jazda po drogach krajowych i ekspresowych da się zejść poniżej 5. W godzinach szczytu w centrum nie ma co pisać jak więcej się stoi niż jedzie ale to mój pierwszy samochód gdzie start stop faktycznie działa, nie wkurza i obniża spalanie - raz na godzinę jazdy z centrum w gigantycznych korkach komputer pokazał że silnik był wyłączony przez 26 minut więc prawie połowę czasu. Miękka hybryda też działa, rekuperacja nie jest zbyt silna ale jest i faktycznie oddaje te dodatkowe 20km mocy przy przyspieszaniu.
6,1
Mercedes Klasa C W206
Kombi 2.0 200d 163KM 120kW
Średnia z ostatnich 4000km 5.5, jazda podmiejska plus okazjonalnie Warszawskie korki. Na autostradzie okolice 6, spokojna jazda po drogach krajowych i ekspresowych da się zejść poniżej 5. W godzinach szczytu w centrum nie ma co pisać jak więcej się stoi niż jedzie ale to mój pierwszy samochód gdzie start stop faktycznie działa, nie wkurza i obniża spalanie - raz na godzinę jazdy z centrum w gigantycznych korkach komputer pokazał że silnik był wyłączony przez 26 minut więc prawie połowę czasu. Miękka hybryda też działa, rekuperacja nie jest zbyt silna ale jest i faktycznie oddaje te dodatkowe 20km mocy przy przyspieszaniu.
6,1
Mercedes Klasa C W206
Kombi 2.0 200d 163KM 120kW
Średnia z ostatnich 4000km 5.5, jazda podmiejska plus okazjonalnie Warszawskie korki. Na autostradzie okolice 6, spokojna jazda po drogach krajowych i ekspresowych da się zejść poniżej 5. W godzinach szczytu w centrum nie ma co pisać jak więcej się stoi niż jedzie ale to mój pierwszy samochód gdzie start stop faktycznie działa, nie wkurza i obniża spalanie - raz na godzinę jazdy z centrum w gigantycznych korkach komputer pokazał że silnik był wyłączony przez 26 minut więc prawie połowę czasu. Miękka hybryda też działa, rekuperacja nie jest zbyt silna ale jest i faktycznie oddaje te dodatkowe 20km mocy przy przyspieszaniu.
6,1
Mercedes Klasa C W206
Kombi 2.0 200d 163KM 120kW
Średnia z ostatnich 4000km 5.5, jazda podmiejska plus okazjonalnie Warszawskie korki. Na autostradzie okolice 6, spokojna jazda po drogach krajowych i ekspresowych da się zejść poniżej 5. W godzinach szczytu w centrum nie ma co pisać jak więcej się stoi niż jedzie ale to mój pierwszy samochód gdzie start stop faktycznie działa, nie wkurza i obniża spalanie - raz na godzinę jazdy z centrum w gigantycznych korkach komputer pokazał że silnik był wyłączony przez 26 minut więc prawie połowę czasu. Miękka hybryda też działa, rekuperacja nie jest zbyt silna ale jest i faktycznie oddaje te dodatkowe 20km mocy przy przyspieszaniu.
6,1
Mercedes Klasa C W206
Kombi 2.0 200d 163KM 120kW
Średnia z ostatnich 4000km 5.5, jazda podmiejska plus okazjonalnie Warszawskie korki. Na autostradzie okolice 6, spokojna jazda po drogach krajowych i ekspresowych da się zejść poniżej 5. W godzinach szczytu w centrum nie ma co pisać jak więcej się stoi niż jedzie ale to mój pierwszy samochód gdzie start stop faktycznie działa, nie wkurza i obniża spalanie - raz na godzinę jazdy z centrum w gigantycznych korkach komputer pokazał że silnik był wyłączony przez 26 minut więc prawie połowę czasu. Miękka hybryda też działa, rekuperacja nie jest zbyt silna ale jest i faktycznie oddaje te dodatkowe 20km mocy przy przyspieszaniu.
6,1
Mercedes Klasa C W206
Kombi 2.0 200d 163KM 120kW
Średnia z ostatnich 4000km 5.5, jazda podmiejska plus okazjonalnie Warszawskie korki. Na autostradzie okolice 6, spokojna jazda po drogach krajowych i ekspresowych da się zejść poniżej 5. W godzinach szczytu w centrum nie ma co pisać jak więcej się stoi niż jedzie ale to mój pierwszy samochód gdzie start stop faktycznie działa, nie wkurza i obniża spalanie - raz na godzinę jazdy z centrum w gigantycznych korkach komputer pokazał że silnik był wyłączony przez 26 minut więc prawie połowę czasu. Miękka hybryda też działa, rekuperacja nie jest zbyt silna ale jest i faktycznie oddaje te dodatkowe 20km mocy przy przyspieszaniu.
6,1
Mercedes Klasa C W206
Kombi 2.0 200d 163KM 120kW
Średnia z ostatnich 4000km 5.5, jazda podmiejska plus okazjonalnie Warszawskie korki. Na autostradzie okolice 6, spokojna jazda po drogach krajowych i ekspresowych da się zejść poniżej 5. W godzinach szczytu w centrum nie ma co pisać jak więcej się stoi niż jedzie ale to mój pierwszy samochód gdzie start stop faktycznie działa, nie wkurza i obniża spalanie - raz na godzinę jazdy z centrum w gigantycznych korkach komputer pokazał że silnik był wyłączony przez 26 minut więc prawie połowę czasu. Miękka hybryda też działa, rekuperacja nie jest zbyt silna ale jest i faktycznie oddaje te dodatkowe 20km mocy przy przyspieszaniu.
6,1
Mercedes Klasa C W206
Kombi 2.0 200d 163KM 120kW
Średnia z ostatnich 4000km 5.5, jazda podmiejska plus okazjonalnie Warszawskie korki. Na autostradzie okolice 6, spokojna jazda po drogach krajowych i ekspresowych da się zejść poniżej 5. W godzinach szczytu w centrum nie ma co pisać jak więcej się stoi niż jedzie ale to mój pierwszy samochód gdzie start stop faktycznie działa, nie wkurza i obniża spalanie - raz na godzinę jazdy z centrum w gigantycznych korkach komputer pokazał że silnik był wyłączony przez 26 minut więc prawie połowę czasu. Miękka hybryda też działa, rekuperacja nie jest zbyt silna ale jest i faktycznie oddaje te dodatkowe 20km mocy przy przyspieszaniu.
Mercedes Klasa C W206