Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 626 IV

Podsumowanie 81 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Mazda 626 IV 1.8 90KM 66kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,69 zł
56
8,1
48,24 zł
2
Silnik Benzynowy Mazda 626 IV 1.8 90KM 66kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
28,78 zł
23

Lista raportów zużycia paliwa (81)

7,7
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
8,4
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Bardzo oszczędny samochód jak na pojemność silnika i gabaryty pojazdu. Polecam
8,0
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 90KM 66kW
Przy oszczędnej jeździe w cyklu mieszanym można uzyskanie spalanie mniejsze niż 7.9 l/100km
8,3
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
10,3
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
GAZ + stożek powietrza= spalanie od 8.8 do 14 l/100km w zależności od potrzeb trasy. co do benzynki to nie wiem - 90 % na gazie. jak dla mnie wynik na 5!!
7,6
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
wnioski po przejechaniu 10,000km ..... 7,0 tyle spala gdy jade do pracy , rozpedzam sie do 3000rpm i do predkosci 100-120 na krajowych 100-150 na autostradzie , robie dziennie 100 km ..... 9,5 trasa DE>PL>DE 2100km jazda noca 200km/h 4 osoby w aucie , zalodowany + torby podrozne pomiedzy pasazerami z tylu :D na polskiej benzynie ,,, spalanie spadlo po zatankowaniu niemieckiej benzyny ale to jakies 0,2-0,4l/100km .......... 6,2 gdy jade do pracy rozpedzajac sie do 2000rpm 1bieg,2,3,4 i 5 85km/h i tak do celu caly bak 825km do tankowania +- 6,2/6,3L na 100km ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Jestem bardzo zadowolony ,,,, zalodowany v-max 210 :) z lekkiej goreczki :) TEST na NIEMIECKIEJ benzynie 95/98oktan ,,,, w Polsce nawet nie obliczalem tylko dolewalem i dolewalem :D POLECAM :)
Dziennik kosztów dla Mazda 626 IV
Średni koszt przejechania 100 km
26,33 zł
7,4
l/100km
6,0
l/100km
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
8,9
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
przed wyjazdem nad morze wjechałem dogazownika bo cos silnik na gazie kuleć zaczął okazało się ze listwa z wtryskami po przejechaniu 50000km nadaje się do wymiany ja przejechałem 69000 przez 3 lata kupiłem ją od niemca i odrazu zagazowałem sekwencją kolega gaziarz wymienił 1 wtrysk z innej listwy starej,reset,nowa mapa i w drogę atu zaskoczenie 7,6l gazu 4 osoby bagaznik na ful cbradio na podsłuchu antyradar 100-130kmh oczywiscie wyjazd z płd wielkopolski 2,00 w niechorzu 8,00 470km w drodze 2 tankowania[mały zbiornik w kole]1 przerwa do lasu jak się pobudzili,to niesamowity wynik izpowrotem ta samo,chyba mape obnizył bo wczesniej tez jezdziłem duzo w trasy tylko ze duzo do niemiec atam na banie 150-160kmh wychodziła 10-11l.w ogule polecam mazde 1,8 nigdy mnie nie zawiodła,bezawaryjny bolid i zcęści tez nie są drogie.ma przejechane 280000km ijeszcze pochodzi.
8,1
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 90KM 66kW
staram sie jezdzic dynamicznie ale oszczednie (jedno drugiego nie wyklucza). Ten silnik ma moment juz przy 2500rpm! wiec nie trzeba go wysoko ciagnac co owocuje niskim apetytem na paliwo. W miescie z klima i spora dynamika spalanie 9.1 (zwykla 95), na trasie,tak jak podalem. Jezeli ktos natomiast jezdzi mieszany cykl trasa/miasto, mysle ze te 8.4 to jest maks ile samochod wezmie, powinno oscylowac w granicy okolo 7.5
8,6
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Na trasie Cochem - Poznań (ok 1000 km) zimą spalil mi 6,7l / 100km (przy jeździe ok 140km/h) Na co dzień w mieście latem - 9l/100km, zimą 10l/100km Auto posiadam od 2006 roku więc już 5 lat :)
8,6
Mazda 626 IV
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Mazda 626 IV