Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 III

Podsumowanie 102 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,6
45,70 zł
32
7,3
44,06 zł
1
8,1
48,59 zł
2
7,1
42,89 zł
17
7,4
44,36 zł
8
8,0
48,29 zł
1
7,7
46,23 zł
12
7,5
45,31 zł
29
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (102)

7,0
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
9,7
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
7,6
Mazda 6 III
Sport Kombi Facelifting 2018 2.0 Skyactiv-G 165KM 121kW
ogólnie średnie spalanie to 7,5l
7,6
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Skrzynia automatyczna. Klimatyzacja włączona. Głównie obwodnica w godzinach szczytu, rzadziej miasto, lub trasa. Odebrany z salonu 12.2017. Spalanie liczone z dystrybutora. Komputer pokładowy zazwyczaj pokazuje o 0.1 l/100 mniej, więc liczy uczciwie. Nie oszczędzam na przyspieszaniu, zwalniać staram się ekonomicznie. Po zmianie na opony letnie średnie spalanie waha się między 7.8 a 8.0 (lato), wcześniej 8.3-8.6 (zima). Być może to kwestia dotarcia,.. Zobaczymy za rok.
8,5
Mazda 6 III
Kombi Facelifting 2016 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
3 pełne tankowania zimą nówką z salonu na oponach zimowych, tylko miasto, czasami obwodnicą, klimatyzacja ciągle włączona - spalanie lekko powyżej 10l.
6,0
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Dziennik kosztów dla Mazda 6 III
Średni koszt przejechania 100 km
41,67 zł
6,5
l/100km
8,0
l/100km
3,3
l/100km
Zobacz dzienniki
7,0
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Poza wymianą oleju i filtrów. Tylko lać paliwo i jeździć.
6,5
Mazda 6 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
relatywnie niskie spalanie trasa / miasto 5,5l/100 - do 8,5 l/100, przeglądy niestety raz w roku nawet jeżeli nie masz 20 00o km przejechanych. Na razie 3 przeglądy w cenie 700-1000 zł
7,3
Mazda 6 III
Kombi 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
8,0
Mazda 6 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Mazda 6 III