Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 3 III

Podsumowanie 157 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
41,28 zł
56
6,6
40,68 zł
26
6,6
40,89 zł
57
6,5
40,63 zł
18

Lista raportów zużycia paliwa (157)

6,7
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
wysokie zużycie paliwa - całkowicie niezgodne z opisem producentów i dealerów
6,9
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Biorac pod uwage silniek i rozmiary auta - jest super. Spalanie bardzo rozsadne, powiedzialbym nawet skromne. Najwazniejsze ze agresywniejsze deptanie nie wpływa az tak bardzo na spalanie (jak ma to miejsce w TSI i innych małolitrazowych kosiarkach z turbo..)
5,9
Mazda 3 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
6,2
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Koszty są w porządku. Póki co wymian brak, spalanie zaskakuje pozytywnie.
6,0
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Od czasu do czasu dojeżdżam autem do pracy - 50 km w jedną stronę. Drogi podmiejskie -średnia prędkość w okolicach 50 km/h - spalanie przy włączonej klimatyzacji i oszczędnej jeździe w okolicach 5,5 litra/100 km.
6,3
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
W mojej ocenie spalanie jest super a to dopiero początek bo autko ma przejechane dopiero 1500 km.
6,9
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Oszczędny silnik, mimo 2l pojemności przy spokojnej jeździe pali bardzo mało.
5,8
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Jezdze zgodnie ze wskazaniami zmiany biegów tak jak proponuje komputer. Jeżdżę tez duzo tarasowo po autostradach.
6,8
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Przejechałem już ponad 10.000 km. W cyklu normalnym dla mnie, czyli połowa w mieście, połowa w trasie - średnia 6,9-7,1. Poprzednie auto - Golf 5 z silnikiem 1,4 - średnia 7,0-7,3. Dynamika bez porównania. Diesli nie lubię i raczej nie polubię, ale po co diesel mając taki silnik od Mazdy. Niektórzy przyzwyczajeni do aut benzynowych z turbo twierdzą, że u nich dynamika i zrywność jest lepsza. Dla mnie jest super.
7,3
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Wszytko okaże się z czasem auto ma przejechane dopiero 1700km
Mazda 3 III