Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai IONIQ

Podsumowanie 31 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Hybrydowy Hyundai IONIQ 1.6 GDi 141KM 104kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,8
28,63 zł
25
Silnik Hybrydowy Plug-in Hyundai IONIQ 1.6 GDi 141KM 104kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
3,7
22,20 zł
1
2,4
14,40 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (31)

4,7
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Samochód użytkuję dopiero 1 tyś kilometrów z czego 700 to miasto a 300 trasa ( 200 droga ekspresowa 100 zwykła ) Trasa w 85% na tempomacie. Miasto przy normalnej jeździe bez szaleństw i korkowania ruchu 4,70 . Trasa jak wspomniałem z tempomatem 4,0. Czeka mnie jeszcze autostrada to dopiszę.
4,8
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Witam. Bardzo proszę nie zbaczać na poprzednie komentarze użytkowników (przeczytałem wszystkie). Jestem zainteresowany zakupem i wypożyczyłem w/w samochód. Moje wnioski są jednoznaczne: samochód może być bardzo ekonomiczny w mieście i na trasie. Przede wszystkim przed wydaniem opinii proszę o lekcję jazdy hybrydą, aby nie wprowadzać nikogo w błąd. Otóż, z salonu do domu o godzinie 12 w południe dystans ok 35km w zatłoczonym mieście 4,4 l/100 km. W większości jechałem na napędzie elektrycznym. Faktem jest, iż kierowca musi wcześniej reagować (tzn puszczać gaz lub hamować), powrót trasą ok 5km (okrężna droga) prędkość maks. na autostradzie 140km/h. Spalanie wzrosło do 5,5 przy teście w trybie sport, przy utrzymywaniu tej prędkości na tempomacie spadło do 5,3l/100km. Samochodem zrobiłem w sumie ok 4000 km, przebieg auta 45000. Jeśli twierdzisz, że kupisz hybrydę i oszczędzisz na paliwie to jesteś w błędzie. Ale użytkownicy wypowiadający się w większości nie potrafią hybrydami jeździć. Polecam przejechać się osobiście. Rozpędzanie samochodu w granicach eko nie należy do przyjemnych. Ale w mieście inaczej się nie da. Jeśli dla kogoś to mało to może musi spróbować swoich sił na torze... Nie ma potrzeby szybciej przyspieszać w mieście. Dla mnie auto super. Uważam, że jestem w stanie w mieście zejść poniżej 3l/100km.
4,8
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Witam. Bardzo proszę nie zbaczać na poprzednie komentarze użytkowników (przeczytałem wszystkie). Jestem zainteresowany zakupem i wypożyczyłem w/w samochód. Moje wnioski są jednoznaczne: samochód może być bardzo ekonomiczny w mieście i na trasie. Przede wszystkim przed wydaniem opinii proszę o lekcję jazdy hybrydą, aby nie wprowadzać nikogo w błąd. Otóż, z salonu do domu o godzinie 12 w południe dystans ok 35km w zatłoczonym mieście 4,4 l/100 km. W większości jechałem na napędzie elektrycznym. Faktem jest, iż kierowca musi wcześniej reagować (tzn puszczać gaz lub hamować), powrót trasą ok 5km (okrężna droga) prędkość maks. na autostradzie 140km/h. Spalanie wzrosło do 5,5 przy teście w trybie sport, przy utrzymywaniu tej prędkości na tempomacie spadło do 5,3l/100km. Samochodem zrobiłem w sumie ok 4000 km, przebieg auta 45000. Jeśli twierdzisz, że kupisz hybrydę i oszczędzisz na paliwie to jesteś w błędzie. Ale użytkownicy wypowiadający się w większości nie potrafią hybrydami jeździć. Polecam przejechać się osobiście. Rozpędzanie samochodu w granicach eko nie należy do przyjemnych. Ale w mieście inaczej się nie da. Jeśli dla kogoś to mało to może musi spróbować swoich sił na torze... Nie ma potrzeby szybciej przyspieszać w mieście. Dla mnie auto super. Uważam, że jestem w stanie w mieście zejść poniżej 3l/100km.
6,6
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Wszyscy co mowia o spalaniu ponizej 5 to bajki pisza.
5,1
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
4,0
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Samochód ma przejechane na obecną chwilę około 11000 km Jeżdżę normalnie z racji tego iż Jestem taksówkarzem nie jeżdżę eco drivingiem jestem młodym kierowca nie wiem z kąd biorą się wartości spalania i innych użytkowników Jedna zasada trzeba się w miarę szybko rozpędzić do żądanej prędkości a później utrzymywać się i zdecydowanie z większym wyprzedzeniem zdejmować nogę z gazu
6,5
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Kupując niniejszy samochód zdawałem sobie sprawę z faktu,że szacowane spalanie podawane przez producenta można włożyć między bajki. Po 4000tys. KM spalanie wygląda następująco: jazda tylko po mieście w korkach 5 litrów; jazda miasto 50/50 obwodnica 5,5-6 litrów; jazda autostradami tempomat 140KM/H 6-6,5 litrów. Wszystko powyżej prędkości 140 spalanie do 8,5... Samochód twardy i przy prędkościach powyżej 120 głośny. Typowa klasa C. Być może samochód spala poniżej 5 ale napewno nie można tego nazwać jazdą...
5,0
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Do wcześniejszego wpisu dorzucam raport spalania z podróży Polska-Niemcy-Polska. Razem ponad 2000 km. Po Polsce droga ekspresowa i autostrada w Niemczech na odcinkach bez ograniczeń 160-180 km/h. 2 osoby, bagaź, włączona klimatyzacja, średnia prędkość 126km/h... 7 l/100km.
4,9
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
4,9
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Pierwsze wyniki spalania hybrydowego Ioniqa. Samochód ma obecnie 5000km przebiegu- jazda miejska(bez zabawy w eko-jazdę, czesto z klimatyzacją, czasem zabawa w trybie sport) 5.5-6.0, trasa: max 80-100 km/h+AC - 4.1-4.3, Trasa 80-130km/ h+ AC- 5.5, Autostrada (włączona AC ): 120km/h 5.2-5.5, 140 km/h 6.4, 160km/h 8.0. Dodam że autko waży ok 1400kg, jeździ na oponach 225/45/17, na utostradzie płynie i jest cichutkie. Moc dostępna natychmiast po wciśnięciu gazu, zawsze przy każdej predkosci.
Hyundai IONIQ