Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda HR-V III

Podsumowanie 24 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Hybrydowy Honda HR-V III 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,92 zł
23
5,1
31,42 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (24)

5,1
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Mam HR-V po faceliftingu od 1 października 2024 (modelowo 2025, pierwszy rzut na PL). Do tej pory przejechałem 5k i cóż mogę powiedzieć: - poprawione wygłuszenie - ale przy 140 na dłuższej trasie może dokuczać; - poprawione wykończenie i wszystkie klikalne guziki - z przyjemnością klika się wszystko od klimatyzacji i podgrzewania; - przyoszczędzili na wypełnianiu baku paliwa (ta pianka co miała być na całym baku jest może na połowie) - po pełnym zatankowaniu, przy trybie EV na parkingu słychać jak chlupie paliwo; - nagrzewa się bardzo szybko, odmraża szyby piorunem; - ekran bardzo responsywny i bez zacinania (CarPlay bezprzewodowy chodzi bardzo dobrze); - spalanie: miasto 4-5l max; ekspresówka przy tempomacie na 120 - 6.5 do 7.5; autostrada przy tempomacie 140: 8.5l max; - bardzo przyjemnie prowadzi się na zakrętach ale należy pamiętać, że nie jest to sedan/hatchback - trochę się wychyla; - magic seat to game changer - idźcie do salonu i się sami przekonajcie, że wejdzie tam komoda i rower w poprzek; - bardzo jasne, adaptacyjne światła full LED (drogowe działają w blokach i z wyprzedzeniem wyłaczają się, żeby nie oślepiać aut jadących przed nami ani tych z przeciwka a cały czas oświetlają pobocze); - bak tylko 40l więc dłuższa trasa to tankowanie po kilka razy; - kamera do adaptacyjnego tempomatu ma bardzo szeroki kąt widzenia i na lewych łukach potrafi uznać, że auto jadące prawym pasem (eksperesówka/autostrada) jedzie naszym pasem i zwalnia auto; - bardzo dużo miejsca na kolana na tylnej kanapie ale raczej dla 2 osób a nie 3; - polecam dopłacić do wersji środkowej (czujniki martwego pola w lusterkach, elektryczna klapa, grzane fotele+kierownica itd.) - przy upuście w salonie żal byłoby nie skorzystać; - inaczej rozwiązany układ hybrydowy - pierwszeństwo ma zawsze EV (o ile jest naładowana), a silnik spalinowy przy spokojnej jeździe pełni wyłącznie rolę generatora dla EV. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony, auto bardziej na miasto ale w trasie w ogóle nie męczy. Lepiej wygłuszone od poprzednika, zdecydowanie bardziej przestronne niż porównywane przed zakupem mazda cx-30 i toyota C-HR. Jakość, przedłużona gwarancja i niskie koszty eksploatacji + bardzo mała utrata wartości.
6,0
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
5,0
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
4,5
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
7,7
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
7,7
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
5,8
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
6,5
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
5,6
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Przejechane 16000 km, z czego ponad 50% autostrady Średnie spalanie 5,6 l/100km
4,8
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Honda HR-V III