Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Civic VIII Sedan

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,2
Deklaracja producenta
6,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.9
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.6

Lista raportów zużycia paliwa (158)

7,8
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Wyniki na pewno byłyby lepsze gdyby nie automatyczna skrzynia (w sedanie klasyczna, nie jakies cuda ishift jak w wersji 5D), która zabiera i mocy trochę i paliwa. No ale albo wygodnie albo ekonomicznie. Minimalne oszczędne zanotowano w trasie Śląsk-Mazury, licznik wskazał 5,4 L, do którego z doświadczenia trzeba dołożyć ok. 0,5 L jak wychodzi z tankowania a nie wskazania komputera. Maksymalne zanotowane w 70% miasto z deptaniem powyżej 6500 obrotów. Średnio wychodzi ok. 7-8 L przy jeździe spokojnej ale nie emeryckiej. Jest to wynik bardzo dobry patrząc na pojemność, moc oraz skrzynie.
7,0
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
9,3
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
7,3
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Poprzednia honda to była IV generacja sedan 1,5 d15b2 automat 1988. Następnie VW polo 1,4 8V 1998 Ciekawostka: Honda spala w trasie tyle co polo! to nie żart. Zawieszenie komfortowe średnio twarde, precyzja układu kierowniczego, świetna trakcja, ogólnie kompakt który sprawia niesamowitą frajdę z jazdy. Do 3000 rpm jest delikatny wystarczy muskać gaz i sam jedzie, a jak chcemy wyprzedzić to przy wyższych obrotach wymiata dzięki systemowi iVTEC czyli zmiennymi fazami rozrządu. Bardzo podobnie się tym jeździ jak Mazdą RX-8, tyle że honda jest słabsza jeśli chodzi o konie mechaniczne. W mieście wiadomo więcej obstawiam do 9 litrów, żłopie na zimnym silniku i to jest pewnie ogólna przyczyna zwiększonego spalania teraz w okresie zimowym. Licząc bardzo uczciwie to po mieście 9 do 10 l/100km a w trasie poniżej 6 litrów. Średnio to będzie 7,5 litra. Silnik dynamiczny,który technologią miażdży konkurencję. tutaj wideo prezentacja silnika i ciekawostki dotyczące jednostki: https://www.youtube.com/watch?v=aFf_sw69Gf4 Bardzo wydajny silnik, jego spalanie nie może być niższe niż jest, bije na głowę konkurencję jeśli chodzi o benzyniaki, zresztą od dawna wiadomo, że japońce mają najlepsze jednostki napędowe.
7,5
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Niskie koszty utrzymania. Nic się nie psuje, nawet elementy eksploatacyjne nie chcą się nadto zużywać. Spalanie w rozsądnych granicach.
6,9
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
jak na tak dynamiczny samochód to spalanie na poziomie 7L uważam za idealne

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,7
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Bezawaryjne auto
6,0
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
6,5
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Przy bardzo dynamicznej jeździe zawsze niskie spalanie to jest to! Mimo obciążenia na pokładzie zawsze dobre, płynne przyspieszenie. Świetny samochód.
7,1
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Trudno mówić o kosztach, raczej zwykła eksploatacja, no chyba że wliczyć w to rozklejoną chłodnicę wody, ale przy przebiegu pow. 200 tys można chyba to wybaczyć.
Honda Civic VIII Sedan