Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Civic IX

Podsumowanie 277 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,63 zł
137
7,3
44,35 zł
60
7,4
44,63 zł
34
7,0
42,25 zł
2
7,3
43,94 zł
19
7,4
44,73 zł
19
Pokaż więcej silników
Silnik Benzynowy Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,1
28,52 zł
5
10,2
32,04 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (277)

6,5
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
6,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Póki co jestem bardzo zadowolony, tym bardziej że silnik jest jeszcze na dotarciu. Styl jazdy zrównoważony.
7,4
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Koszty serwisu podobne jak w innych markach. Jak na tę moc niskie zużycie paliwa.
6,6
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Serwis tani, nie dopuszczam do myśli żadnych awarii, więc jest ok. Tylko na spalanie trzeba uważać.
6,8
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Zużycie paliwa jak na 1,8 142KM zadowalające. Spalanie w mieście od 7,0l/100km (Econ) do 8l/100km przy normalnej jeździe. Szybka trasa ok 7-7,5l/100km, wolna trasa (bez autostrad) ok. 6l/100km. Koszty przeglądów w ASO 700zł co rok.
8,5
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jeśli ktos jeżdził turbodieslem to się rozczaruje. Oczywiscie są maniacy V-Teców ,ale po zrobieniu 600km od wyjazdu z salonu nic mnie nie powala opórcz wygladu tego autka. Przed zakupem obowiazkowo polecam jazdę próbną. Pan sprzedawca sprytnie wyłączy wam przycisk Eco. To i tak nie wiele pomoże. Zaraz zorientujecie sie ,że silnik jest słaby na niskich obortach ,a zużycie paliwa spore. Polecam tylko wersję turbodiesel 120KM. Żałuję wyboru benzyny. Nawet przy spokojnej jeżdzie nie jestem w stanie w żaden sposób zejść poniżej 7l.

Usterki Honda Civic IX

Liczba wpisów: 5

Honda Civic IX – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,3
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Z ECON-em doskonale, choć niespiesznie. Bez niego nieźle lub dobrze, ale ponoć są oszczędniejsi i sam Civic też jest oszczędniejszy od samego siebie bez ECON-u. Czyli dobrze.
6,7
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jak depczesz tak masz. Spalanie od 7 l w miescie i 5 na trasie przy "dziadkowej" jeździe zgodnie z przepisami do odpowiednio 9.5 i 7,7 jak wyciągniemy pazury.
8,7
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Biorąc pod uwagę co auto oferuje za wlane mu paliwo - to tragedia, bo nie oferuje prawie nic poza tym, że się toczy. W mieście 8-11l, na trasie 7. I tutaj drobna uwaga. Wskaźnik paliwa to rząd kilkunastu drobnych kreseczek. Kiedykolwiek na nie spojrzałem, w tym momencie jedna znikała. Przejazd do pracy w umiarkowanym zatłoczeniu i odległości 6 km to dwie kreski. A kresek tych nie ma zbyt wiele. Powstaje dołujące wrażenie dziury w baku.
5,9
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Koszty utrzymania oceniam najwyżej. Wprawdzie ten samochód jest prawie nowy ale jak na razie nic się złego nie dzieje. poprzednią Hondę Accord kupiłem 4-letnią, miałem 5 lat i nie wiem co to jest naprawa. Tego samego spodziewam się po moim Civicu. Nie przekonują mnie argumenty właścicieli Niemców, ze części do ich samochodów są tanie i dlatego warto te pojazdy kupować. Samochód ma jeździć na nie stać na warsztacie i pod tym względem Honda nie ma sobie równych. I to nie jest tylko moja opinia.
Honda Civic IX