Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford S-Max I Van

Podsumowanie 232 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford S-Max I Van
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
58,67 zł
20
10,4
62,52 zł
3
11,3
67,97 zł
24
Silniki Benzynowe Ford S-Max I Van
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
34,85 zł
2
12,0
36,52 zł
1
13,4
40,78 zł
3
Silniki Diesla Ford S-Max I Van
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,2
68,09 zł
2
6,9
41,69 zł
23
6,8
41,04 zł
2
6,4
38,98 zł
9
6,9
41,68 zł
134
7,4
44,79 zł
9
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (232)

8,0
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
11,1
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
5,5
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
3.9 to moj rekord. Auto miało wyłączone wszystko oprócz silnika oczywiście. :)
11,2
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Rekordem jest 9 l LPG przy 5 osobach na jednodniowy wyjazd w trasie. Zimą 13,5 l LPG z kufrem na dachu przy 130-140 km/h. Oszczędnie w mieście 11-12.5 l LPG
5,8
Ford S-Max I
Van 1.8 TDCi 125KM 92kW
13,2
Ford S-Max I
Van 2.5 i 20V 220KM 162kW
auto naprawde polecam mam go od roku i jestm bardzo zadowolony, jak na razie nic nie naprawiałem, instalacja LPG kosztowałe mnie 4100 z przerubką podłogi (wiadomo dlaczego) ... spalanie w miescie na emeryta LPG ok 12L ... normalnie jezdząc 13-14 gazu to nie tak zle vectra c 1.8 brała mi ok 11l
10,2
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
6,3
Ford S-Max I
Van 1.8 TDCi 125KM 92kW
6,6
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Nie wiem Panowie jak wam. Ja mam w mieście 7.2 bez klimy. 7.5 z klimą. Nogę mam ciężką. Czym bardziej dynamicznie jeżdżę to auto mniej pali. Tyle że nie piszę o but i 170km Tylko szybkie przyspieszanie. Spalanie u mnie: 7.5 l na 100 km w cyklu tylko miejski z kłócą 5.9 l w trasie głównie odrobinę miasta. Nie jechałem więcej niż 200km autostradą więc nie wiem ile to zje. Z napraw. Uszczelniałem wtryski, wymiana powrotów wtrysków Plus uszczelnienie nowe pokrywy zaworów. Dziwnym trafem turbo przestało działać nie łączyło na kostce sterowania turbiną. Padła wiązka od sterowania sprężarka klimy zapłaciłem 160zl za naprawę. Wymiana chłodnicy klimy. Teraz tłucze mi sie prawdopodobnie łańcuch rozrządu a rzekomo jak robiłem rozrząd to Aso stwierdziło że łańcucha sie nie wymienia i teraz rób na nowo rozrząd który zrobiłem 10 000 km wcześniej. Ah szkoda słów pierdóły jak narazie Ale ponad 2 tysiące utopione. Silnik oszczędny Ale problematyczny jak to TDCI. Moc dość spora jak na taką masę i budę. Autko wygodne i zwrotne. Zawieszenie mało trwałe często gubi geometrię. Ogromny Plus auto wygodne. Pakowne, Duże, a mimo to zwrotne. Prowadzi sie fajnie. Jeździ mi sie lepiej tym vanem niż osobówką. Zastanawiał bym się jedynie czy kupię więcej diesla bo niestety coraz gorsze te silniki robią. Jak nie egr do czyszczenia to turbo przeładowane lub nie równo pracuje. Minus często auto szarpie Ale nie zawsze. Dużo osób ma z tym problem blisko 2000 obrotów. Blacha tragiczna. Lubi ją rudą. Ford nigdy nie umiał zabezpieczyć swoich blach dobrze przed rdzą. Mimo wszystko polecam.
11,8
Ford S-Max I
Van 2.5 i 20V 220KM 162kW
Na długiej trasie do 80km/h i sporo na luzie głaskać gaz w 3 osoby zszedł do 6,9
Ford S-Max I Van