Nie wiem Panowie jak wam.
Ja mam w mieście 7.2 bez klimy. 7.5 z klimą. Nogę mam ciężką.
Czym bardziej dynamicznie jeżdżę to auto mniej pali.
Tyle że nie piszę o but i 170km
Tylko szybkie przyspieszanie.
Spalanie u mnie:
7.5 l na 100 km w cyklu tylko miejski z kłócą
5.9 l w trasie głównie odrobinę miasta. Nie jechałem więcej niż 200km autostradą więc nie wiem ile to zje.
Z napraw. Uszczelniałem wtryski, wymiana powrotów wtrysków Plus uszczelnienie nowe pokrywy zaworów.
Dziwnym trafem turbo przestało działać nie łączyło na kostce sterowania turbiną.
Padła wiązka od sterowania sprężarka klimy zapłaciłem 160zl za naprawę.
Wymiana chłodnicy klimy.
Teraz tłucze mi sie prawdopodobnie łańcuch rozrządu a rzekomo jak robiłem rozrząd to Aso stwierdziło że łańcucha sie nie wymienia i teraz rób na nowo rozrząd który zrobiłem 10 000 km wcześniej. Ah szkoda słów pierdóły jak narazie Ale ponad 2 tysiące utopione.
Silnik oszczędny Ale problematyczny jak to TDCI.
Moc dość spora jak na taką masę i budę.
Autko wygodne i zwrotne.
Zawieszenie mało trwałe często gubi geometrię.
Ogromny Plus auto wygodne. Pakowne,
Duże, a mimo to zwrotne. Prowadzi sie fajnie. Jeździ mi sie lepiej tym vanem niż osobówką.
Zastanawiał bym się jedynie czy kupię więcej diesla bo niestety coraz gorsze te silniki robią.
Jak nie egr do czyszczenia to turbo przeładowane lub nie równo pracuje.
Minus często auto szarpie Ale nie zawsze. Dużo osób ma z tym problem blisko 2000 obrotów.
Blacha tragiczna. Lubi ją rudą. Ford nigdy nie umiał zabezpieczyć swoich blach dobrze przed rdzą.
Mimo wszystko polecam.