Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford S-Max I Van Facelifting

Podsumowanie 112 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford S-Max I Van Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,97 zł
15
10,8
65,23 zł
5
10,0
60,35 zł
24
10,3
62,02 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford S-Max I Van Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (112)

7,0
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
a jednak miałem nadzieje na mniejsze spalanie , w mieście 10lL /100 km , w trasie przy 110-120 około 7 litrów, trochę mało mocy ale komfort jazdy ok
10,3
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
8,5
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
8,8
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratec 145KM 107kW
Nie jest to auto wyścigowe lecz typowo rodzinne. Bardzo dużo miejsca dla pasażerów jak i bagażnik jest mega. W mieście plus trochę drogi szybkiego ruchu spalanie ok. 9.0l. Zimą max bierze 11l (na mieście) W trasie spokojnie można zmieścić się w granicach 8.0 ale z delikatną nogą.
7,2
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Auto po chiptunningu na 169 KM i 395 nm, przejechało 180 tys bezawaryjnie. Aktualnie ma ponad 200 tys i do tej pory nie było żadnych problemów, wymieniłem tylko klocki, oczywiście oleje, płyny na czas. Nie miałem również żadnych problemów z DPFem, jestem przeciwnikiem usuwania filtrów cząstek stałych. Spalanie: trasa zwykła : 6,5, autostrada 180-200 km/h: 8,5, miasto 8-8,5, autostrada gaz w podłodze (do 230 km/h licznikowo) : 10,5 l . Zaznaczam, że mam ciężką nogę.
6,4
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
8,8
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Trochę pali, ale serwis nie jest zbyt drogi. Koszty przeglądów mieszczą się w granicach rozsądku, a ze średnim spalaniem na poziomie 10l/100 km można się pogodzić przy takiej kulturze pracy silnika.
6,5
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
PORÓWNUJĄC DO POPRZEDNICH SAMOCHODÓW KTÓRE MIAŁEM JESTEM MILE ZASKOCZONY KOSZTAMI PRZEGLĄDÓW W ASO JAK I CENAMI CZĘŚCI ZAMIENNYCH. NP. W VW PRZEGLĄD MIĘDZY 1200-1400 A TU 700-900 ZŁ JEST RÓŻNICA
6,2
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Auto rewelacyjne, potrafi spalić poniżej 5 litrów, ale taka jazda jest męcząca. Przy mojej ciężkiej nodze na trasie wychochi zazwyczaj ok. 6,7. Nadmieniam że auto jest po chiptuningu na 180 KM i 410 nm i wytrzymało tak już 160 tys km bez problemów ze sprzęgłem dpfem itp. Auto mam od nowości, nie jeżdzę do ASO a do tej pory wymieniłem tylko klocki. Przy bardzo ostrej jeździe autostradowej 200-220 km/h niestety ponad 9 litrów.
7,2
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.2 Duratorq TDCi DPF 200KM 147kW
Ford S-Max I Van Facelifting