Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford S-Max I Van Facelifting

Podsumowanie 112 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford S-Max I Van Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,97 zł
15
10,8
65,23 zł
5
10,0
60,35 zł
24
10,3
62,02 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Ford S-Max I Van Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (112)

10,2
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Napęd (EcoBoost+PowerShift) dla ceniących komfort i drzemiący zapas mocy. Silnik cichy i bardzo elastyczny (300Nm w szerokim zakresie). Przy umiarkowanej jeździe miejskiej pracuje w zakresie 1500-2500 obrotów i jest niesłyszalny i to mnie w nim urzekło podczas jazd próbnych. Automat+turbo wymaga przyzwyczajnia, tj. nagłe wciśnięcie gazu powoduje redukcję biegu (czasem dwóch) i zwiększa spalanie, jeżeli jednak wciśniemy lżej i pozwolimy "zaskoczyć" turbinie mamy piekny, cichy ciąg bez redukcji i nadmiernego zużycia. Warty rozpatrzenia przy miniejszych przebiegach (20-25k rocznie), bo porównywalny osiągami TDCi 200KM z automatem kosztuje 11k PLN więcej i nie ma PowerShift´a tylko tradycyjny automat, więc będzie się zwracał długo. Komentarz do minimalnego zużycia 7.4l/100km. Droga krajowa, 360km, jazda w "sznurze" samochodów, po drodze 2 miasta, kilkadziesiąt wiosek, przelotowa poza wioskami 100-110km/h, lato, klimatyzacja włączona, 2 osoby. Po zatankowaniu zasięg 900km, ale rozumiem, że to ekstremum. Normalnie, przy planowaniu trasy z rodziną zakładam 750-800km na baku, w mieście ok. 650km. Zużycie wzrasta szybko na autostradzie (wiadomo, wysokie auto), przy 140km/h jest to ok. 10,5, przy 150km/h już 12, ale z drugiej strony komfort w Niemczech duży, bo jadąc 140km/h i czekając na zwolnienie lewego pasa, po krótkim przyspieszeniu masz 160km/h w momencie zrównania się z wyprzedzanym. Polecam.
6,9
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Jestem zachwycony! Ostatnie moje auto to Peugeot 406 2.0 HDi 90KM, spalanie latem [mieszane] miałem w okolicach 7.6 [oczywiście włączona klima]; W Fordzie mam 7.2L / 100km - klima pracuje, nóżka nie żałuje :)
7,0
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
REWELACJA. Przedział 5,8 do 8 L do 140 km/h. Nie piszę oczywiście o jeździe niektórych "talentów" ruszających z pedałem w podłodze z każdych świateł.
8,6
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
6,8
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Rewelacja mając to auto można zapomnieć o istnieniu stacji paliwowych . Trasa ok.6 ,miasto ok.7,5 . Przy oszczędnej nodze na trasie można zrobić nawet 1200 km
5,5
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
nie oczekuję oszczędności, ale miło będzie wiedzeić że jast tak jak w katalogach - jeszcze nie sprawdziłem
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
77,00 zł
7,9
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
6,7
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Ze zużyciem paliwa wiadomo: ile wlejesz tyle spali. Zależnie od nastroju kierowcy raz więcej raz mniej. Ceny przeglądów nie odbiegaja od innych modeli popularnych marek. Przeglądw ASO po 80 tys. (w poprzednim S-Maxie) z dodatkowo wymianą tarczy i klocków z przodu i klocków z tyłu jakieś 2 tys.
8,7
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratec 145KM 107kW
6,7
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
miasto 7.8 trasa 6.5 (tego sie spodziewalem)
11,7
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Wszystko zależy od ciężkości nogi. 200 KM pali na poziomie aspiracji kierującego....
Ford S-Max I Van Facelifting