Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford S-Max I Van Facelifting

on - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,1
Deklaracja producenta
5,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.0

Lista raportów zużycia paliwa (22)

6,2
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Auto rewelacyjne, potrafi spalić poniżej 5 litrów, ale taka jazda jest męcząca. Przy mojej ciężkiej nodze na trasie wychochi zazwyczaj ok. 6,7. Nadmieniam że auto jest po chiptuningu na 180 KM i 410 nm i wytrzymało tak już 160 tys km bez problemów ze sprzęgłem dpfem itp. Auto mam od nowości, nie jeżdzę do ASO a do tej pory wymieniłem tylko klocki. Przy bardzo ostrej jeździe autostradowej 200-220 km/h niestety ponad 9 litrów.
7,7
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Przeszedłem na S-Maxa z Passata B5. Passat palił 5,5 litra ON na 100 km, S-Max średnio 8-8,5 litra. Przy 5 osobach, na zimówkach i przy załadowanym bagażniku 8,5 to niestety minimum spalania jakie można odnotować u mnie. Dużo czy mało - nie wiem. Musze się jednak do nowego przelicznika zużycia ON przyzwyczaić :)
8,0
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Spalanie na poziomie z klimą 8-8,5l/100km uważam że przy tej wielkości auta dobry wynik.
6,3
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
6,0
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Mało pali jak na tak duże auto. Rekord to 4,5 po przejechaniu 175 km - jazda była eco, na trasie gdyż dostałem ciekawego audiobooka :) Serwis nie jest drogi choć dużo oleju wchodzi do silnika bo aż 5,5 dm3. Tarcze, klocki,- ceny akceptowalne.
6,8
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Silnik 140 w automacie Powershift jest przyzwoity. Nawet fajnie się zbiera, wyprzedzanie i dynamika przy 100km/h ok. W mieście potrafi łyknąć ok 8, w trasie (900 km przez Niemcy autostradą na tempomacie ok 140 + przejazd po Polsce 200 km - wyszło średnio 6,4). Przy oszczędnej jeździe można w trasie zrobić koło 6,2-6,5. O dziwo gaz jest bardzo czuły na zmianę spalania (wg komputera) i bardziej oszczędnie mi pokazuje jak jadę na tempomacie.
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
6,8
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
komputer pokazuje ok. 0,5-0,8 litra mniej na 100km
6,2
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
6,6
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Spalanie mocno zależy od prędkości (z racji na opory czołowe). Do 100-120 km/h jest naprawdę przyzwoicie. Na przykład wakacyjna trasa ok.1900km, auto zapakowane na maxa, 5 osób, prędkości 100-140/godz. średnie spalanie z kompa 6,3 (realnie policzone 6,6). Uważam, że całkiem nieźle. Ostatnio jeździłem sporo po trasie i badałem możliwości ekonomicznej jazdy, więc jadąc spokojnie po trasie z prędkością ok.100km/h spalanie miałem 5,2 l/100km. Ale zimą po mieście, na krótkich odcinkach i na zimnym silniku bywa i ok.9 l/100km. Człowiek zawsze by chciał, żeby było mniej, ale tutaj jest przyzwoicie.
7,0
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Jeżdzę plynnie. W mieście komputer wskazuje 7,2, na autostradzie (140-160 km/h) schodzi do 6,9. Jak dla mnie b.dobrze na tak duży samochód. W bajki z 5 l. nie wierzę.
Ford S-Max I Van Facelifting