Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford S-Max I

Podsumowanie 338 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
49,34 zł
15
10,8
65,73 zł
5
9,8
59,69 zł
20
10,0
60,82 zł
24
10,3
62,49 zł
4
10,4
63,61 zł
3
11,3
69,15 zł
24
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
36,12 zł
2
12,0
37,85 zł
1
13,4
42,27 zł
3
Silniki Diesla Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,2
68,64 zł
2
6,9
42,02 zł
23
6,8
41,37 zł
2
6,4
39,29 zł
9
6,9
42,01 zł
134
7,4
45,15 zł
9
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Ford S-Max I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (338)

8,3
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
10,8
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Powershift - wir w baku :)
5,8
Ford S-Max I
Van 1.8 TDCi 125KM 92kW
12,7
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
8,6
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.2 Duratorq TDCi DPF 200KM 147kW
niestety wyniki spalania blizsze sa do klasy suv niz kompakt, na pocieszenie zostaje frajda z prowadzenia oraz bardzo dobra dynamika przy kazdej predkosci
13,2
Ford S-Max I
Van 2.5 i 20V 220KM 162kW
auto naprawde polecam mam go od roku i jestm bardzo zadowolony, jak na razie nic nie naprawiałem, instalacja LPG kosztowałe mnie 4100 z przerubką podłogi (wiadomo dlaczego) ... spalanie w miescie na emeryta LPG ok 12L ... normalnie jezdząc 13-14 gazu to nie tak zle vectra c 1.8 brała mi ok 11l
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
8,0
l/100km
8,3
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
10,2
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
6,3
Ford S-Max I
Van 1.8 TDCi 125KM 92kW
6,6
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Nie wiem Panowie jak wam. Ja mam w mieście 7.2 bez klimy. 7.5 z klimą. Nogę mam ciężką. Czym bardziej dynamicznie jeżdżę to auto mniej pali. Tyle że nie piszę o but i 170km Tylko szybkie przyspieszanie. Spalanie u mnie: 7.5 l na 100 km w cyklu tylko miejski z kłócą 5.9 l w trasie głównie odrobinę miasta. Nie jechałem więcej niż 200km autostradą więc nie wiem ile to zje. Z napraw. Uszczelniałem wtryski, wymiana powrotów wtrysków Plus uszczelnienie nowe pokrywy zaworów. Dziwnym trafem turbo przestało działać nie łączyło na kostce sterowania turbiną. Padła wiązka od sterowania sprężarka klimy zapłaciłem 160zl za naprawę. Wymiana chłodnicy klimy. Teraz tłucze mi sie prawdopodobnie łańcuch rozrządu a rzekomo jak robiłem rozrząd to Aso stwierdziło że łańcucha sie nie wymienia i teraz rób na nowo rozrząd który zrobiłem 10 000 km wcześniej. Ah szkoda słów pierdóły jak narazie Ale ponad 2 tysiące utopione. Silnik oszczędny Ale problematyczny jak to TDCI. Moc dość spora jak na taką masę i budę. Autko wygodne i zwrotne. Zawieszenie mało trwałe często gubi geometrię. Ogromny Plus auto wygodne. Pakowne, Duże, a mimo to zwrotne. Prowadzi sie fajnie. Jeździ mi sie lepiej tym vanem niż osobówką. Zastanawiał bym się jedynie czy kupię więcej diesla bo niestety coraz gorsze te silniki robią. Jak nie egr do czyszczenia to turbo przeładowane lub nie równo pracuje. Minus często auto szarpie Ale nie zawsze. Dużo osób ma z tym problem blisko 2000 obrotów. Blacha tragiczna. Lubi ją rudą. Ford nigdy nie umiał zabezpieczyć swoich blach dobrze przed rdzą. Mimo wszystko polecam.
12,5
Liczba komentarzy: 1
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 240KM 177kW
pali jak smok po mieście przy zimnych startach i krótkich dystansach.
Ford S-Max I