Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford S-Max I

Podsumowanie 338 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,85 zł
15
10,8
65,07 zł
5
9,8
59,09 zł
20
10,0
60,21 zł
24
10,3
61,87 zł
4
10,4
62,98 zł
3
11,3
68,46 zł
24
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
35,97 zł
2
12,0
37,70 zł
1
13,4
42,10 zł
3
Silniki Diesla Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,2
68,51 zł
2
6,9
41,94 zł
23
6,8
41,29 zł
2
6,4
39,22 zł
9
6,9
41,93 zł
134
7,4
45,06 zł
9
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Ford S-Max I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (338)

7,6
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
7,3
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Nie wyobrażam sobie aby tak duży samochód mógł palić mniej. Średnia na trasie oscyluje wokół 6 litrów. Na autostradzie jadąc 160-170 wychodzi około 8,5.
7,2
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
średnia 7,5 l/100km to dokładnie tak jak miałem w VW Passacie.
7,7
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
król ekonomi
7,6
Ford S-Max I
Van 2.2TDCi DPF 175KM 129kW
Jak dla mnie rewelacja. Nie oszczędzam, nie żałuję dynamiki, szybko jeżdżę na trasie - ale 9 litrów nie przekroczy. Jak się chce można zejść do 7 litrów - ale to minimum. Niestety, mimo odbytych wielu długich tras nie miałem okazji testować minimalnego spalania na długiej trasie :)
8,1
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
I tu miłe zaskoczenie jeśli chodzi o miasto. W przeciętnych warunkach i takim samym stylu jazdy - 9 l/100km. Jednak olej 5W40 choć to zwykły fordowski Formuła S. Na 5W30 było gorzej. W trasie jednak ze względu na duże opory powietrza, nie ma co marzyć o zejściu poniżej 7 l. Srednia zbliżona do danych producenta.
10,2
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Napęd (EcoBoost+PowerShift) dla ceniących komfort i drzemiący zapas mocy. Silnik cichy i bardzo elastyczny (300Nm w szerokim zakresie). Przy umiarkowanej jeździe miejskiej pracuje w zakresie 1500-2500 obrotów i jest niesłyszalny i to mnie w nim urzekło podczas jazd próbnych. Automat+turbo wymaga przyzwyczajnia, tj. nagłe wciśnięcie gazu powoduje redukcję biegu (czasem dwóch) i zwiększa spalanie, jeżeli jednak wciśniemy lżej i pozwolimy "zaskoczyć" turbinie mamy piekny, cichy ciąg bez redukcji i nadmiernego zużycia. Warty rozpatrzenia przy miniejszych przebiegach (20-25k rocznie), bo porównywalny osiągami TDCi 200KM z automatem kosztuje 11k PLN więcej i nie ma PowerShift´a tylko tradycyjny automat, więc będzie się zwracał długo. Komentarz do minimalnego zużycia 7.4l/100km. Droga krajowa, 360km, jazda w "sznurze" samochodów, po drodze 2 miasta, kilkadziesiąt wiosek, przelotowa poza wioskami 100-110km/h, lato, klimatyzacja włączona, 2 osoby. Po zatankowaniu zasięg 900km, ale rozumiem, że to ekstremum. Normalnie, przy planowaniu trasy z rodziną zakładam 750-800km na baku, w mieście ok. 650km. Zużycie wzrasta szybko na autostradzie (wiadomo, wysokie auto), przy 140km/h jest to ok. 10,5, przy 150km/h już 12, ale z drugiej strony komfort w Niemczech duży, bo jadąc 140km/h i czekając na zwolnienie lewego pasa, po krótkim przyspieszeniu masz 160km/h w momencie zrównania się z wyprzedzanym. Polecam.
5,9
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Trasa 130km/h 6.5, przy obciążonym wozie.Jak chcesz mniej spalić nie włączaj tempomatu.
6,9
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Jestem zachwycony! Ostatnie moje auto to Peugeot 406 2.0 HDi 90KM, spalanie latem [mieszane] miałem w okolicach 7.6 [oczywiście włączona klima]; W Fordzie mam 7.2L / 100km - klima pracuje, nóżka nie żałuje :)
7,0
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
REWELACJA. Przedział 5,8 do 8 L do 140 km/h. Nie piszę oczywiście o jeździe niektórych "talentów" ruszających z pedałem w podłodze z każdych świateł.
Ford S-Max I