Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford S-Max I

Podsumowanie 338 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,85 zł
15
10,8
65,07 zł
5
9,8
59,09 zł
20
10,0
60,21 zł
24
10,3
61,87 zł
4
10,4
62,98 zł
3
11,3
68,46 zł
24
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
35,97 zł
2
12,0
37,70 zł
1
13,4
42,10 zł
3
Silniki Diesla Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,2
68,51 zł
2
6,9
41,94 zł
23
6,8
41,29 zł
2
6,4
39,22 zł
9
6,9
41,93 zł
134
7,4
45,06 zł
9
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Ford S-Max I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (338)

10,5
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Przy zdrowym rozsądku i odrzuceniu bujd producenta (a właściwie unijnych norm)trzeba założyć 10-12 l średniego spalania. Na trasie przy ślimaczej jeździe da się zejść do 7.5 l ale normalnie jest to 8-9 l. Miasto to 12-14 l. Jazda autostradowa 160 km/h to spalanie rzędu 11 l. Większość pewnie powie, że to dużo. Zapewne Ci, którzy nie mieli dużego gabarytowo samochodu (duże opory czołowe)z mocną benzyną.
6,9
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
spalanie hmm... zalęzy kto ma jaką nogę ja spalam z klimą na trasie około 6L w mieście róznie 7-8L.
6,9
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
nie lpg tylko benzyna
6,8
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
na tak duże auto rewelacja
6,3
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
7,3
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
Zrobiłem 8 tys. km. W kółko po śląsku- nie przekroczyłem 9l/100km. Poprzedni diesel (150km) w tych samych warunkach spalał 8l ON/100km. O eksploatacji trudno coś powiedzieć ale wiem ile potencjalnie kosztuje eksploatacja diesla.
7,8
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Auto kupiłem z przebiegiem 37000 km. Po przejechaniu 5 tys. km stwierdziłem, że nie da się zejść tym autem poniżej 6 litrów, dlatego nie rozumiem niektórych raportów w których użytkownicy piszą o spalaniu 5 litrów i mniej. Spalanie faktycznie było mniejsze o ponad litr po zatankowaniu pełnego baku na belgijskim Texaco. przy predkości 130 km/h spalanie wychodziło na poziomie 6 litrów. Po wjechaniu do Polski i tankowaniu na Orlenie spalanie skoczyło na 7,3 litra przy zachowaniu tej samej techniki jazdy. Tankując na innych polskich stacjach wychodzi tak samo. Mimo wszystko uważam, że jak na te gabaryty auta jest ekonomiczny.
9,4
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Dwieście koni chce pić ,toż to konie nie wielbłądy! A tak na poważnie to spodziewany wynik i chyba norma w tej klasie.
9,4
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Dwieście koni chce pić ,toż to konie nie wielbłądy! A tak na poważnie to spodziewany wynik i chyba norma w tej klasie.
9,4
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Dwieście koni chce pić ,toż to konie nie wielbłądy! A tak na poważnie to spodziewany wynik i chyba norma w tej klasie.
Ford S-Max I