Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford S-Max I

Podsumowanie 338 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,85 zł
15
10,8
65,07 zł
5
9,8
59,09 zł
20
10,0
60,21 zł
24
10,3
61,87 zł
4
10,4
62,98 zł
3
11,3
68,46 zł
24
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
35,97 zł
2
12,0
37,70 zł
1
13,4
42,10 zł
3
Silniki Diesla Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,2
68,51 zł
2
6,9
41,94 zł
23
6,8
41,29 zł
2
6,4
39,22 zł
9
6,9
41,93 zł
134
7,4
45,06 zł
9
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Ford S-Max I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (338)

8,7
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
Trasa 90-110 km/h - 7 l Trasa 130-150 km/h - 9 l Miasto 9-11 l
6,0
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Mało pali jak na tak duże auto. Rekord to 4,5 po przejechaniu 175 km - jazda była eco, na trasie gdyż dostałem ciekawego audiobooka :) Serwis nie jest drogi choć dużo oleju wchodzi do silnika bo aż 5,5 dm3. Tarcze, klocki,- ceny akceptowalne.
7,2
Ford S-Max I
Van 2.2TDCi DPF 175KM 129kW
biorąc pod uwagę mój styl jazdy 8ltrów to naprawdę nie dużo! a wszystko inne w normie
9,1
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
Auto nowe i po przejechaniu 1600 km średnio wyszło 8,9 litra.Spalanie w mieście 10,1-11,2 litra i nie ma szans na mniej.Zaznaczam że bardzo delikatna jazda. W trasie średnio 7,8 ale tylko do 110 km /godz. Powyżej 110 km/ 8,9 l. Przy 130 km 10,5 i więcej. Jazda bardzo fajna ,świetnie się prowadzi. To nie jest auto do jazdy po mieście jeśli chodzi o spalanie ale cóż 160 KM musi kosztować trochę litrów.
8,8
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Jak już napisałem oleju nie chce brać. Paliwa w mieście spala poniżej normy producenta. Wyjątek się zdarzył jak była śnieżyca, mróz i jazda przez zapchane miasto. 11,3 wtedy wypił. W trasie powyżej normy. Ostatnio zmieniałem akumulator (zostawiłem na postojówkach i zapomniałem, więc go diabli wzięli) i przy okazji odczytałem z komputera średnie spalanie od początku eksploatacji. Pokazał 8,4 l/100km. Biorąc pod uwagę ,że 90% to jazda miejska uważam ten wynik za bardzo dobry.
8,5
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Jak dotąd ok. Na razie bez większych usterek a i spalania ok. Myślałem, że będzie gorzej.
6,8
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Silnik 140 w automacie Powershift jest przyzwoity. Nawet fajnie się zbiera, wyprzedzanie i dynamika przy 100km/h ok. W mieście potrafi łyknąć ok 8, w trasie (900 km przez Niemcy autostradą na tempomacie ok 140 + przejazd po Polsce 200 km - wyszło średnio 6,4). Przy oszczędnej jeździe można w trasie zrobić koło 6,2-6,5. O dziwo gaz jest bardzo czuły na zmianę spalania (wg komputera) i bardziej oszczędnie mi pokazuje jak jadę na tempomacie.
6,8
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
komputer pokazuje ok. 0,5-0,8 litra mniej na 100km
10,3
Ford S-Max I
Van Facelifting 1.6 EcoBoost 160KM 118kW
Jak dla mnie - spalanie kosmiczne. Przy mega eco drivingu udalo mi sie raz zejsc do 7l / 100 km ale byla to meczarnia. Normalne spalanie w miescie przy srednio dynamicznej jezdzie to 10-11 litrow. Zima nawet do 13-14. Autostrada: przy 140 kmh pali ok 10, przy 170-180 kmh okolo 14l. Ale za to jezdzi naprawde dobrze. Prawie dwutonowe auto smiga z tym silnikiem niesmowicie. Wyciaga spokojnie 200 kmh (z GPS) i jeszcze jest zapas. POLECAM
8,3
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
koszty utrzymania myślę że są w normie patrząc na klasę samochodu którym jeżdżę
Ford S-Max I