Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford S-Max I

Podsumowanie 338 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,76 zł
15
10,8
64,95 zł
5
9,8
58,98 zł
20
10,0
60,10 zł
24
10,3
61,75 zł
4
10,4
62,86 zł
3
11,3
68,33 zł
24
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
35,82 zł
2
12,0
37,54 zł
1
13,4
41,92 zł
3
Silniki Diesla Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,2
68,45 zł
2
6,9
41,91 zł
23
6,8
41,26 zł
2
6,4
39,18 zł
9
6,9
41,90 zł
134
7,4
45,02 zł
9
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Ford S-Max I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (338)

6,9
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
7,2
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Auto po chiptunningu na 169 KM i 395 nm, przejechało 180 tys bezawaryjnie. Aktualnie ma ponad 200 tys i do tej pory nie było żadnych problemów, wymieniłem tylko klocki, oczywiście oleje, płyny na czas. Nie miałem również żadnych problemów z DPFem, jestem przeciwnikiem usuwania filtrów cząstek stałych. Spalanie: trasa zwykła : 6,5, autostrada 180-200 km/h: 8,5, miasto 8-8,5, autostrada gaz w podłodze (do 230 km/h licznikowo) : 10,5 l . Zaznaczam, że mam ciężką nogę.
6,4
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
8,8
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Trochę pali, ale serwis nie jest zbyt drogi. Koszty przeglądów mieszczą się w granicach rozsądku, a ze średnim spalaniem na poziomie 10l/100 km można się pogodzić przy takiej kulturze pracy silnika.
13,0
Ford S-Max I
Van 2.5 i 20V 220KM 162kW
Ciężko jeździć oszczędnie przy osiągach i frajdzie z jazdy jakie daje to auto - mimo że to VAN ;) przy oponach 235/45R18 i oporach toczenia spalanie po mieście w korkach ok 14-15litrów LPG/100km, w trasie jadąc 120-140km/h na tempomacie można zejść do 10-11litrów LPG. Dobra instalacja to podstawa, u mnie STAG, reduktor KME GOLD GT i wtryskiwacze Barracuda, zbiornik podwieszany. Trzeba wziąć po uwagę, że załączając klimę spalanie + 1-1,5litra/100km
6,0
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
ja na tak duże auto, niewiarygodna. potrafi spalić 10 ale to już naprawdę musi być gdzie , autostrada w nocy i pedał w ziemię z punktu a do b ale wystarczy że coś przyblokuje. i już wyjdzie ok 7
11,7
Ford S-Max I
Van 2.5 i 20V 220KM 162kW
Duży silnik, duża moc, wysokie spalanie
6,2
Ford S-Max I
Van 1.8 TDCi 125KM 92kW
Ogólnie przy delikatnej jeżdżie, powtarzam delikatnej rzadko pali powyżej 6,5, na autostradzie do 120km spala około 6-6,5 w zależności od załadowania, przy jeżdzie około 100kmh schodzi nawet do 5,5(a jeżdżę bardzo często), po mieście i zwykłych drogach niewiele ponad 6 litrów, nigdy nie spalił mi więcej niż 7, a mam go już 2 lata, miękka noga, dynamiczna jazda i można spokojnie to osiągnąć, diesel to nie auto do gwałtownego przyspieszania.
6,8
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Pali naprawdę mało, nawet załadowany po sufit i jadąc 160 na austostradzie nie wchodzi powyżej 7.5
6,5
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
PORÓWNUJĄC DO POPRZEDNICH SAMOCHODÓW KTÓRE MIAŁEM JESTEM MILE ZASKOCZONY KOSZTAMI PRZEGLĄDÓW W ASO JAK I CENAMI CZĘŚCI ZAMIENNYCH. NP. W VW PRZEGLĄD MIĘDZY 1200-1400 A TU 700-900 ZŁ JEST RÓŻNICA
Ford S-Max I