Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford S-Max I

Podsumowanie 339 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
50,33 zł
15
10,8
67,03 zł
5
9,7
60,61 zł
21
10,0
62,03 zł
24
10,3
63,74 zł
4
10,4
64,88 zł
3
11,3
70,52 zł
24
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
37,07 zł
2
12,0
38,85 zł
1
13,4
43,38 zł
3
Silniki Diesla Ford S-Max I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,2
70,60 zł
2
6,9
43,22 zł
23
6,8
42,55 zł
2
6,4
40,41 zł
9
6,9
43,21 zł
134
7,4
46,43 zł
9
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Ford S-Max I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (339)

7,2
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Trudno powiedzieć. Ceny nie są jakieś wygórowane jeśli chodzi o części. Ford jest specyficzny coś ma drogie coś ma tanie itd.
6,9
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
7,2
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
Auto po chiptunningu na 169 KM i 395 nm, przejechało 180 tys bezawaryjnie. Aktualnie ma ponad 200 tys i do tej pory nie było żadnych problemów, wymieniłem tylko klocki, oczywiście oleje, płyny na czas. Nie miałem również żadnych problemów z DPFem, jestem przeciwnikiem usuwania filtrów cząstek stałych. Spalanie: trasa zwykła : 6,5, autostrada 180-200 km/h: 8,5, miasto 8-8,5, autostrada gaz w podłodze (do 230 km/h licznikowo) : 10,5 l . Zaznaczam, że mam ciężką nogę.
6,4
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 140KM 103kW
8,8
Ford S-Max I
Van Facelifting 2.0 EcoBoost 203KM 149kW
Trochę pali, ale serwis nie jest zbyt drogi. Koszty przeglądów mieszczą się w granicach rozsądku, a ze średnim spalaniem na poziomie 10l/100 km można się pogodzić przy takiej kulturze pracy silnika.
13,0
Ford S-Max I
Van 2.5 i 20V 220KM 162kW
Ciężko jeździć oszczędnie przy osiągach i frajdzie z jazdy jakie daje to auto - mimo że to VAN ;) przy oponach 235/45R18 i oporach toczenia spalanie po mieście w korkach ok 14-15litrów LPG/100km, w trasie jadąc 120-140km/h na tempomacie można zejść do 10-11litrów LPG. Dobra instalacja to podstawa, u mnie STAG, reduktor KME GOLD GT i wtryskiwacze Barracuda, zbiornik podwieszany. Trzeba wziąć po uwagę, że załączając klimę spalanie + 1-1,5litra/100km
6,0
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
ja na tak duże auto, niewiarygodna. potrafi spalić 10 ale to już naprawdę musi być gdzie , autostrada w nocy i pedał w ziemię z punktu a do b ale wystarczy że coś przyblokuje. i już wyjdzie ok 7
11,7
Ford S-Max I
Van 2.5 i 20V 220KM 162kW
Duży silnik, duża moc, wysokie spalanie
6,2
Ford S-Max I
Van 1.8 TDCi 125KM 92kW
Ogólnie przy delikatnej jeżdżie, powtarzam delikatnej rzadko pali powyżej 6,5, na autostradzie do 120km spala około 6-6,5 w zależności od załadowania, przy jeżdzie około 100kmh schodzi nawet do 5,5(a jeżdżę bardzo często), po mieście i zwykłych drogach niewiele ponad 6 litrów, nigdy nie spalił mi więcej niż 7, a mam go już 2 lata, miękka noga, dynamiczna jazda i można spokojnie to osiągnąć, diesel to nie auto do gwałtownego przyspieszania.
6,8
Ford S-Max I
Van 2.0 TDCi 140KM 103kW
Pali naprawdę mało, nawet załadowany po sufit i jadąc 160 na austostradzie nie wchodzi powyżej 7.5
Ford S-Max I