Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Mustang V

Podsumowanie 25 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Ford Mustang V 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,3
61,89 zł
3
12,4
74,37 zł
21
Silnik Benzynowy Ford Mustang V 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
13,2
41,13 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (25)

18,0
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
14,0
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Spalanie 10 trasa, 11 autostrada (140), 12-13 miasto w wakacje, 15 miasto normalnie, maks 17 miasto w zimie przy dużych mrozach. Czyli mało jak na tę pojemność i moc. Przeglądy tanie, bo samochód prymitywny. Części niektóre są w Polsce, inne trzeba sprowadzać ze Stanów albo szukać u fanów modelu w Polsce, ale ceny przystępne. Malowanie zderzaków po 450 od sztuki, malowanie maski 500 (w malować trzeba, bo aluminiowa i po paru latach się utlenia). Irytują trochę drobiazgi - np. ułamała się wajcha od pochylenia fotela pasażera (ta z tyłu, z boku jeszcze działa), a są słabo dostępne takie duperele.
10,7
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Uwzględniając pojemność silnika i moc jest dobrze. Sporo zależy od stylu jazdy. W mieście jest najgorzej, ale nawet warszawskie korki nie dały rady spalić więcej niż 13,2 litra na 100km. Normalnie na trasie około 9,5-10. Oszczędnie jadąc udało mi się uzyskać 8,8 (deszcz padał to się wlokłem).
11,7
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Jak na taką pojemność i charakter jazdy spalanie nie jest zabójcze (miasto 14l/100 km, trasa 8,5l/100 km!!!) Ubezpieczenie - OC ze zniżkami w granicach 500-600 PLN/rocznie. Ceny napraw - jak masz sprawdzonego mechanika to jak w każdym innym aucie, jak pojedziesz do naciągacza, to z uwagi na "unikatowość" modelu będzie Cię oszukiwał, że to wszystko takie skomplikowane i drogie. Auto nie jest mechanicznie skomplikowane jak niektóre naszpikowane elektroniką samochody, gdzie nawet jednej śrubki nie da się odkręcić nie mając specjalistycznych narzędzi serwisowych :) Części lepiej zamawiać samemu z USA (jest kilka sklepów internetowych) - płatność kartą albo paypal i paczka za 2-3 tyg w domu (wychodzi z opłatami 30% taniej niż kupując na polskich aukcjach - na przykładzie kompletu sprzęgła).
11,7
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
W mieście na krótkich odcinkach i/lub przy dynamicznej jeździe 18l/100km. Przy spokojnej jeździe bez korków w granicach 15l/100km. Na trasie dużo lepiej - cykl mieszany ok. 10-11l/100km. Autostrada na tempomacie przy prędkości: 110km/h - 7l (w lecie) 130km/h - 9l 160km/h - 11,5l 180km/h - 13,5-14l Biorąc pod uwagę 4-litrowy benzynowy silnik jest ok.
13,7
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Jestem pozytywnie zaskoczony. Co prawda gdy ignoruje się zupełnie zasady ekonomicznej jazdy w zakorkowanej Warszawie to Mustang pali nawet 20 litrów, ale przy spokojnej jeździe w mieście wychodzi mi średnio 13 litrów, a w trasie 10 (90-100 na drodze krajowej, 130 z tempomatem na autostradzie). Jak na tę pojemność to rewelacja. Uwaga tylko na mały zbiornik paliwa - pod korek wchodzi ok. 50 litrów, więc nie ma co liczyć na bardzo długie przeloty nawet przy niskim spalaniu.
12,1
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
13,0
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
11,3
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
11,5
Ford Mustang V
Coupe 4.0 i V6 12V 212KM 156kW
Ford Mustang V