Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Kuga II

Podsumowanie 20 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Ford Kuga II 2.0 TDCi 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
43,37 zł
8
7,2
44,03 zł
12

Lista raportów zużycia paliwa (20)

7,5
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
Przejechane ok 30 tys.km. Przyjemność z jazdy od kilku miesięcy psuje hałas z podwozia. Plastikowy panel osłony podwozia za prawym przednim kołem notorycznie się luzuje a mocujący do podwozia zaczep/nipel telepie się pod wpływem pędu powietrza powyżej 80km/h. Po kilkukrotnych "gwarancyjnych wizytach w ASO i braku jakiekolwiek poprawy będę musiał auto zostawić na cały dzień w celu prawdopodobnie wymiany całego panelu gdyż to obecne mocowanie się wyrobiło i dokręcenie obecnego mocowania nic nie daje. Komentarz pana z serwisu "żebym uważał gdzie jadę bo auto ma niskie zawieszenie" mnie rozbawił - w żaden teren nigdy nie wjeżdżałem i o nic nie zahaczałem. Oprócz tego feleru z osłoną autem jeździ się wygodnie i komfortowo. Oby tak dalej...
7,5
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
Kugą przez pół roku przejechałem 20 tys.km. Codzienny dojazd (tam i z powrotem) do pracy ok. 150 km po A1. Na trasie Śląsk - Praga Kuga spaliła średnio 6 l/100 - przejazd przez A1, A4, jazda przez góry, czeskie ekspresówki i autostrady. Na razie jedyne co mnie spotkało to kapeć po wjechaniu w jakąś dziurę. Z rzeczy na plus po półrocznym użytkowaniu: prowadzenie, wygoda, wyposażenie ( wer. titanium) szybkość odtajania (ogrzewana przednia szyba - idealne w mroźne dni) Z rzeczy na minus: jakieś dziwne odgłosy z podwozia przy wyższych prędkościach (pow.100km/h) - może jakieś osłony plastykowe wibrują (sprawdzałem zbieżność pod złapaniu kapcia - dość luźno przymocowane plastyki podwozia/nadkoli) Będę to zgłaszał przy przeglądzie okresowym. Po za tym co mnie denerwuje: często włączają się czujki zbliżeniowe gdy np. na światłach obok stoi TIR i spaliny lecą w ich stronę, jest nieco mały bagażnik, na plastikach wnętrza od np. dotyku gołą ręką lub po przetarciu szmatką do pielęgnacji pozostają ślady, wlew do spryskiwaczy jest zbyt głęboko schowany - bez porządnego lejka okolica wlotu zawsze zostaje zalana płynem, bardzo szybko ubywa też tego płynu (częste automatyczne spryskiwanie reflektorów) - 2 baniaki 5 l na tydzień w zimie to norma. Ogólnie jestem zadowolony - zobaczę jak dalej będzie się sprawował. Za diesla 150KM, AWD, z w miarę dobrym wyposażeniu (el.klapa bagażnika, ogrz. przednia szyba, aut.klima, nawigacja, automatyczne parkowanie, grzane półskórzane fotele, czujniki przód/tył, kamera cofania itp.) dałem ok 125 tys.PLN. Konkurencja z podobną specyfikacją była o 10-30 tys. droższa (Karoq, Ateca, Sportage, RAV4, Tiguan, Tucson, Qashkqai, CX5, Jeep Compass)
7,5
Ford Kuga II
SUV 2.0 TDCi 150KM 110kW
8,3
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
Auto dość sporo pali, ale nie ma się co dziwić, bo jest duże i ma napęd na 4 koła.
7,3
Ford Kuga II
SUV 2.0 TDCi 150KM 110kW
8,3
Ford Kuga II
SUV Facelifting 2.0 TDCi 150KM 110kW
7,3
Ford Kuga II
SUV 2.0 TDCi 150KM 110kW
Auto zakupione jako nowe w grudniu 2016. Przejechałem przez ten okres 6700 km. Przez pierwsze 3000 km samochód na dotarciu - spalanie było wyższe. Po tym okresie spalanie spadło. Wrażenia z jazdy - niesamowite. Dane podane przy jeździe na oponach zimowych Michelin Pilot Alpin PA4 235/55 R17 103H XL. Właśnie zmieniam na letnie może coś się zmieni na lepsze.
7,1
Ford Kuga II
SUV 2.0 TDCi 150KM 110kW
6,7
Ford Kuga II
SUV 2.0 TDCi 150KM 110kW
Jak na razie nie ma kosztów nowy samochód od tygodnia.
7,1
Ford Kuga II
SUV 2.0 TDCi 150KM 110kW
Po dotarciu spalanie ok 7,2 średnio. Po za miastem jadąc ok100 pali około 6,3. Na autostradzie przy 140-150 pali 8. W mieście 8,5. Zauważyłem że opony fabryczne Continentala są dosyć głośne i mają duże opory toczenia (kategoria F na etykiecie). Podejrzewam że jak założę Goodyear UG8 spalanie trochę spadnie. Przeglądów jeszcze nie było ale wymieniałem olej przy 3 tyś - strasznie drogi ok 300 zł. Podejrzewam że serwis będzie na podobnym poziomie co Kuga I więc nieźle.
Ford Kuga II