Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Focus II

Podsumowanie 227 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Ford Focus II 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,61 zł
12
5,3
32,60 zł
63
5,4
33,15 zł
146
5,4
32,72 zł
5
Silnik Diesel Ford Focus II 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
28,12 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (227)

5,2
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
miałem dci i palił mi o 0.5l mniej w korkach, ale osiągi miał gorsze coś za coś
5,6
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
5,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
5,0
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Jeżdżę focusem od 3 miesięcy, zrobiłem ok.7000 km. Pierwsze trasy to długie wyjazdy wakacyjne i spalanie poniżej 5,0l (dokładnie 4,78; 4,87; 4,93 - liczone ręcznie). Od września więcej jeżdżę po mieście i spalanie nieco wzrosło: 5,02; 5,23 a nawet 5,46 - ale to było m.in. 70km po autostradzie z prędkością ok.140-150km/h. Ogólnie jestem zadowolony, choć marzy mi się "zejść" znowu do poziomu poniżej 5 litrów. (Zwłaszcza przy tych cenach paliwa...)
5,7
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Średnie spalanie na dystansie 10 000 km - 6 l/100 km
5,5
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
porównując masę pojazdu do silnika w jaki autko jest wyposażone to spalanie w poszczególnych cyklach pracy zadowoliła by "szkota"
5,3
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
5,3
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
5,4
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Jestem bardzo zadowolony przy tej wielkości auta spalanie bardzo niskie 5.0 to moja średnia z jazdy w Warszawskich korach 50% i 50% niby trasa do jednej z miejscowości pod W/wą 25 km od centrum. (z tankowania nie mam kompa) 5.0 trasa 400km prędkość 120 km/h dwie osoby.(średnia prędkość z trasy 72 km/h) 6.5 litra maks w zimie ! No a teraz mniej miło 138 tyś km koniec turbiny regeneracja 900 zł (+olej filtry itp, zdjęcie miski ,czyszczenie smoka pompy,czyszczenie chłodnicy powietrza, przewodów dolotowych) 130 tyś km uszczelnienie (podkładki pod wtryskami )400 zł wtryski zaglejowane na amen ,tydzień !!! odmaczania i innych zabiegów. Choć jeśli brać pod uwagę ,że za przegląd każą sobie płacić 1000 pln. To to nie są koszty to za małe pensje.( pewnie stąd popularność działu zużycie paliwa) Moim zdaniem auto dla osoby bez żyłki sportowca pogromcy polskich szos. do 120 dość ciche powyżej widać ,że oszczędzali na wygłuszeniach. Kultura pracy silnika no cóż 1.6 tdci to nie S-klasa Dobre wyposażenie ,duży kufer,b.dobre prowadzenie,podgrzewana przednia szyba super sprawa .
5,6
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Ford Focus II