Szukaj

Raporty zużycia paliwa Fiat Seicento

Podsumowanie 561 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Fiat Seicento 1.1 55KM 40kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
38,38 zł
456
6,7
40,04 zł
3
Silnik Benzynowy Fiat Seicento 1.1 55KM 40kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
22,09 zł
97
7,3
22,69 zł
5

Lista raportów zużycia paliwa (561)

6,3
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
5,3
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
jezdze glownie po drogach szybkiego ruchu bez swiatel przy delikatnej jezdzie do 80km/h mozna zejsc do 4l
5,6
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
zuycie w zaleznosci o umiejetnosci zmieniania biegow i obrotomierza
6,9
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
jest ok
6,7
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
jeżdże bardzo oszczędnie, szybko zmieniam biegi, prędkość 90-110 kmph. udało mi się osiągnąc bardzo niskie spalanie gazu na trasie Poznań-Warszawa i z powrotem. na 24l gazu przejechałem 425 km. tankuje tylko na shell (power gas i v-power).
6,9
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Zatankowałem do pełna LPG przejechałem równo 100 Km po Warszawie przełączyłem na benzynę i podjechałem na Stacje gazu weszło do zbiornika 8,39 lita koszt przejechania stu kilometrów wynosi 13.29gr całkiem przyzwoicie! Dodam że ze świateł zazwyczaj pierwszy ruszam

Usterki Fiat Seicento

Liczba wpisów: 77

Fiat Seicento – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,9
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Na autostradzie pali wiecej (7,5L/100km) niz w jezdzie mieszanej bo jezdze szybciej tak 110-115km/h (wg nawigacji). Ostatnio zauwazylem najnizsze zuzycie bo jezdze jednopasmowka, czesto za tirami ktorych nie wyprzedzam wiec jade na piatce i tak kolo 90km/h
6,9
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
9,1
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
4,8
Fiat Seicento
Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW
Witam, od pewnego czasu monitoruje spalanie samochodu, którym się poruszam. Pojazd Seicento 1.1 z 2003r Paliwo: benzyna 95okt.Przebieg ok 68 000km . Modyfikacje: olej Mobil 1 Super S 10w40 półsyntetyk, filtry olej co roku powietrza co dwa, wymieniony układ wydechowy (na zwykły z fiata, po 5 roku), tuleje tylnych wahaczy(po 5 roku) i 4 amortyzatory KYB-przód i Monroe-tył po 5 roku), elektrowentylator (po 2roku),komplet żarówek h4 hella, brak magnetyzerów i innych takich. Trasy głównie po śląsku: Jaworzno Sosnowiec Katowice Gliwice Czestochowa sporadycznie dalsze trasy Warszawa, Trójmiasto. Opis pomiarów: uzupełnianie zbiornika do pełna za kazdym razem, czyli w miarę najdokładniejsze (przyjmując że liczniki na stacjach BP Shell Bliska nie kantują). Spalanie: A) Trasa: temperatura otoczenia 25 st C, 2 osoby na pokładzie, 650 km po drodze szybkiego ruchu 90km/h (110km/h wyprzedzanie)+ 100 km miasto spalanie 4,422 dm3/100km B) Trasa: temperatura ok 0 st C, 1 osoba na pokładzie, 200km droga szybkiego ruchu (80 km/h) + 130 miasto spalanie: 5,374 dm3/100km C) Trasa temp ok 10 st C, 2 osoby na pokładzie, 300 droga szybkiego ruchu (90km/h) + 250 km miasto spalanie 4,908 dm3/100km D) Nie zawsze trzymałem się zasad ekodriving´u.Od czasu do czasu trzeba też poszaleć małą zabawką. Spalanie podczas butowania albo jazdy z rękawami wahało się od 6,1 - 7,75(zima, 2-3osoby) dm3/100km Należy przy tym wspomnieć iż prowadząc pojazd na trasie staram się nie przyśpieszać wjeżdżając na wzniesienie (ponieważ zęby utrzymać stałą prędkość trzeba zwiększyć zużycie paliwa - przyśpieszanie powoduje wzrost zużycia już od dawki podwyższonej) zjazd ze wzniesienia odbywa się zwykle przy zamkniętej przepustnicy albo następuje przyśpieszanie. Od czasu do czasu istnieje też konieczność wyprzedzenia kogoś na trasie staram się nie przekraczać 110km/h. Na spalanie ma wpływ również ilość osób i dodatkowego bagażu (mimo że tego tu nie widać im mniej tym lepiej - wada małego silnika), temperatura otoczenia (im wyższa tym niższe spalanie ale i załoga możne się zagotować w środku)
Fiat Seicento