Szukaj

Raporty zużycia paliwa Dacia Duster I

Podsumowanie 77 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Dacia Duster I 1.6 16V 105KM 77kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
52,73 zł
55
8,8
52,87 zł
10
Silnik Benzynowy Dacia Duster I 1.6 16V 105KM 77kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,4
32,72 zł
10
14,7
46,05 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (77)

7,4
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Uważam ,że spalanie jest porównywalne z innymi samochodami innych producentów o tej samej pojemności
8,8
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Niskie spalanie przy prędkościach do 100 km/h w trasie. Jazda miejska, momentami agresywna 10%, 90% spokojnej do 60 km/h. Jazda autostradą przy 120 km/h zużycie ok. 10 l/100km
9,7
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Auto w wersji 1.6 16V pomimo niskiej ceny zakupu jest drogie w używaniu ze względu na wysokie zużycie paliwa. Lepszym wyborem jest diesel 1.5, który co prawda jest droższy ale da znacznie więcej przyjemności z jazdy i spali mniej/
10,1
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Wiadomo mi, że części są tanie i naprawy proste, ale o ekonomice tego aspektu mogę się wypowiadać, bo jeszcze nic mi się nie zepsuło - za mały przebieg chyba. Na razie auto ogląda warsztat tylko przy przeglądach i sezonowych zmianach opon. Natomiast co do jeżdżenia: z LPG - bardzo tanie, koszt 100 km na poziomie 17-23 zł (benzyny idzie do 0,5 l/100 km). Na samej benzynie było wyraźnie gorzej, więc jeśli ktoś dużo jeździ, koniecznie powinien założyć instalację gazową: instalacja sugerowana przez Renault do tego dość prostego i niewysilonego silnika (wziętego z Megane) to Landi Renzo IV, w ASO za 3600 zł z montażem i regulacją. Można też kupić auto od razu z tą instalacją, ale wtedy bez koła zapasowego, co mi akurat nie pasowało. Na pewno można też dobrać dobre instalacje innych firm. Założyłem gaz jakiś czas po zakupie i nie żałuję, koszty jazdy spadły o połowę, silnik działa bez zarzutu, nie ma zauważalnego spadku mocy. A różnica w cenie przeglądu to raptem 60 zł, czyli 3/4 ceny baku gazu :-)
10,3
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Ceny części oryginalnych na takim poziomie, że nie rozglądam się za zamiennikami (kompletny rozrząd 285 zł). Spalanie (jeżdżę tylko w mieście i to na krótkich max 4km odcinkach) 10-13l.
8,5
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Średnie spalanie 8 litów i tu wypada dość słabo.
Dziennik kosztów dla Dacia Duster I
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,8
l/100km
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
8,4
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Na razie na niekorzyść to spalanie, ale to typowe dla SUV'a. Ceny przeglądów wyraźnie tańsze niż w innym markach, części też. Mam nadzieję, że usterki tego nie popsują.
8,5
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Mały silnik (mała moc)=wieksze koszty Cykl mieszany ok. 7,6-8.6 W zimie na pewno więcej !
9,3
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Zużycie paliwa silnika benzynowego przy bardzo spokojnej jeździe i 90 % w trasie pozwala na osiągnięcie średniego spalania na poziomie 8 l/100 km. W mieście spalanie zdecydowanie powyżej 10 l/100 km. Pozostałych kosztów jeszcze nie doświadczyłem.
10,3
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
tak Duster pali na serio...mimo to jazda Dusterem to super zabawa zarówno w terenie jak i na trasie. Na trasach terenowych tenn przyjemny, zadziorny SUV radzi sobie lepiej niż duże,ciężkie terenówki. Jak podjeżdżam do przeszkody, myślę sobie - nie podjade...Podjeżdżam więc i zawsze pozytywne zaskoczenie.Duster swietnie się wspina. polecam.
Dacia Duster I