Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen Xsara I

Podsumowanie 364 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen Xsara I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
42,75 zł
114
7,5
44,85 zł
41
8,2
49,41 zł
24
9,1
54,51 zł
19
8,5
51,21 zł
4
9,5
57,14 zł
9
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Citroen Xsara I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
25,89 zł
22
8,0
24,73 zł
2
9,1
28,31 zł
7
9,4
29,24 zł
3
10,3
32,04 zł
1
11,6
36,08 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Citroen Xsara I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
42,77 zł
24
6,0
36,31 zł
37
6,2
37,13 zł
23
5,5
33,08 zł
31
Silniki Diesla Citroen Xsara I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
29,08 zł
2

Zużycie paliwa Citroen Xsara I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (364)

6,9
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
8,7
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Auto przez rok kosztowało mnie niewiele. Wymiana łożysk na amortyzatorach i jakieś pierdołki. Koszt wszystkiego z 300zł.
9,8
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 VTS 163KM 120kW
6,3
Citroen Xsara I
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Wersja Exclusive z Niemiec. Pierwsza rejestracja luty 2000. Zasięg rzeczywisty mieszany 1147 km na baku (54l) przy średniej jeździe w trasie 105-115 km/h i 80 km/h w mieście (Warszawa po estakadach, na piątym biegu), aż do wyłączenia silnika z braku paliwa. Po mieście jakieś 300 km, reszta autostradami i drogami szybkiego ruchu. Miałem na tę okazję zapasowe 5l, które dolałem gdy wysuszyłem zbiornik i wyłączył się silnik. To było jeszcze przed zmianą rozrządu na nowy - jadąc na starym, który przejechał 200 tys. km. Sprawdzona na innej trasie maksymalna utrzymywana prędkość na autostradzie przez bite 3 godziny (!), to 195-198 km/h, a nie 181 km/h jak podaje producent. Pali wtedy dokładnie 9l/100 km. Głośność wtedy nadal znośna - da się spokojnie słuchać radia (pewnie mam dobre opony). Po zmianie rozrządu w Polsce wciąż prawie 200 km/h przy ok. 4200 obr./min. Przyspieszenie takie, że mało który nowy (!) samochód o porównywalnej mocy może utrzymać do mnie dystans na starcie spod świateł (a to 17-letni egzemplarz). Startuję zwykle szybko do osiągnięcia ok. 100 km/h zmieniając biegi przy 2k obr./min. Wyprzedzanie to bajka bo ma niesamowite rwanie na piątym biegu, nie mówiąc o redukcji do 4. Samochód, który na autostradzie dopiero co wyprzedzał Tira jadącego 100 km/h (i zjechał na prawo bez hamowania) wyprzedzam na drugiego jakbym wyprzedzał rower bo wtedy mam już 150 km/h. Cała wyprzedzanie to kilka sekund. Zdarza się, że bez obawy mogę wyprzedzić 30 samochodów na raz w ogonku za tirem gdy warunki na to pozwolą. Tak więc trafiłem sobie egzemplarz zarówno bardzo oszczędny, piekielnie zrywny i jeszcze cholernie szybki jak dla mnie. Chyba ważne, żeby kupować opony z indeksem H lub lepszym i pompować do 2,4-2,7 bar przy załadowanym bagażniku bo wtedy jeździ fantastycznie, Opona nadal przylega całą szerokością, a hamuje 3-4 metry krócej niż przy fabrycznym dolnym ciśnieniu 2.3+2.1. Na zakrętach trzyma się drogi tak dobrze, że po berlińskich i warszawskich estakadach jadę bez obawy nawet dwa razy szybciej niż inni wyprzedzając po zewnętrznej wszystko na sąsiednich pasach. Obrys samochodu bardzo niski, więc i mały przekrój, co przy prędkości do 110 km daje obroty na piątym biegu poniżej 2200 obr./min. Moc jest taka, że na trójce bez naciskania gazu sam ciągnie po płaskim mając 900 obr./min. bez żadnego dławienia i szarpania. To samo na dwójce i jedynce, ale wtedy nawet pod małą górkę. Może trafiłem na cholernie zadbany egzemplarz? Wg VIN był niemal całe życie serwisowany w berlińskim ASO. Z tego co już wiem HDi 2.0 90KM wytrzyma przy dobrej obsłudze do miliona km bez szlifowania cylindrów, więc jakieś 600 tys. km powinienem zrobić tanio lub szybko. A to wszystko za 300 euro, bez koła dwumasowego i DPF. :) Jestem bardzo zadowolony. Samochód kupiony spontanicznie. :)
7,2
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
7,0
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Na autostradkach jade tyle ile minister zezwala tzn 140, potrafi wyzlopac nawet do 9,5l/100 w miescie udalo mi sie dojsc do 7,5l poza tym gorke czuje wczesniej niz widzi... wstawiam gaz bo innego wyjscia nie widze
Dziennik kosztów dla Citroen Xsara I
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
8,7
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
7,2
Citroen Xsara I
Kombi 1.4 i 75KM 55kW
6,2
Citroen Xsara I
Hatchback 1.6 i 88KM 65kW
Zwykle przeglądy, benzyna i ubezpieczenie.
7,7
Citroen Xsara I
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Tani w eksploatacji i naprawach. Czego szukać więcej, zwłaszcza że nie psuje się zbyt często. Pali jakieś 7 - 8 litrów w cyklu mieszanym, a części zamienne w cenie barszczu.
6,0
Citroen Xsara I
Kombi 1.9 D 71KM 52kW
Citroen Xsara I