Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen Xsara I

Podsumowanie 31 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Citroen Xsara I 2.0 HDi 90KM 66kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
33,22 zł
20
5,4
32,81 zł
11

Lista raportów zużycia paliwa (31)

6,3
Citroen Xsara I
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Wersja Exclusive z Niemiec. Pierwsza rejestracja luty 2000. Zasięg rzeczywisty mieszany 1147 km na baku (54l) przy średniej jeździe w trasie 105-115 km/h i 80 km/h w mieście (Warszawa po estakadach, na piątym biegu), aż do wyłączenia silnika z braku paliwa. Po mieście jakieś 300 km, reszta autostradami i drogami szybkiego ruchu. Miałem na tę okazję zapasowe 5l, które dolałem gdy wysuszyłem zbiornik i wyłączył się silnik. To było jeszcze przed zmianą rozrządu na nowy - jadąc na starym, który przejechał 200 tys. km. Sprawdzona na innej trasie maksymalna utrzymywana prędkość na autostradzie przez bite 3 godziny (!), to 195-198 km/h, a nie 181 km/h jak podaje producent. Pali wtedy dokładnie 9l/100 km. Głośność wtedy nadal znośna - da się spokojnie słuchać radia (pewnie mam dobre opony). Po zmianie rozrządu w Polsce wciąż prawie 200 km/h przy ok. 4200 obr./min. Przyspieszenie takie, że mało który nowy (!) samochód o porównywalnej mocy może utrzymać do mnie dystans na starcie spod świateł (a to 17-letni egzemplarz). Startuję zwykle szybko do osiągnięcia ok. 100 km/h zmieniając biegi przy 2k obr./min. Wyprzedzanie to bajka bo ma niesamowite rwanie na piątym biegu, nie mówiąc o redukcji do 4. Samochód, który na autostradzie dopiero co wyprzedzał Tira jadącego 100 km/h (i zjechał na prawo bez hamowania) wyprzedzam na drugiego jakbym wyprzedzał rower bo wtedy mam już 150 km/h. Cała wyprzedzanie to kilka sekund. Zdarza się, że bez obawy mogę wyprzedzić 30 samochodów na raz w ogonku za tirem gdy warunki na to pozwolą. Tak więc trafiłem sobie egzemplarz zarówno bardzo oszczędny, piekielnie zrywny i jeszcze cholernie szybki jak dla mnie. Chyba ważne, żeby kupować opony z indeksem H lub lepszym i pompować do 2,4-2,7 bar przy załadowanym bagażniku bo wtedy jeździ fantastycznie, Opona nadal przylega całą szerokością, a hamuje 3-4 metry krócej niż przy fabrycznym dolnym ciśnieniu 2.3+2.1. Na zakrętach trzyma się drogi tak dobrze, że po berlińskich i warszawskich estakadach jadę bez obawy nawet dwa razy szybciej niż inni wyprzedzając po zewnętrznej wszystko na sąsiednich pasach. Obrys samochodu bardzo niski, więc i mały przekrój, co przy prędkości do 110 km daje obroty na piątym biegu poniżej 2200 obr./min. Moc jest taka, że na trójce bez naciskania gazu sam ciągnie po płaskim mając 900 obr./min. bez żadnego dławienia i szarpania. To samo na dwójce i jedynce, ale wtedy nawet pod małą górkę. Może trafiłem na cholernie zadbany egzemplarz? Wg VIN był niemal całe życie serwisowany w berlińskim ASO. Z tego co już wiem HDi 2.0 90KM wytrzyma przy dobrej obsłudze do miliona km bez szlifowania cylindrów, więc jakieś 600 tys. km powinienem zrobić tanio lub szybko. A to wszystko za 300 euro, bez koła dwumasowego i DPF. :) Jestem bardzo zadowolony. Samochód kupiony spontanicznie. :)
5,1
Citroen Xsara I
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
4,7
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
wyjątkowo niskie przy jeździe do 130 km/h i nieprzekraczaniu 3000 obrotów, później w normie.
7,6
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
opłaty za dużą pojemność ,cena ON , cena części nie może się mierzyć z bęzyną (z gazem).ja mojego citroena chcę sprzedać , gdyż to mi się już nie kalkuluje.
5,7
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
5,9
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
Spalanie nie jest duze , ale tez nie malutkie , poprostu w normie.
5,6
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
Co do paliwa to mało pali jak na ten silnik (2.0) Ceny co do napraw mogły by być niższe a te naprawy to głównie tylko wymiana zużytych elementów eksploatacyjnych (narazie!!)
5,2
Citroen Xsara I
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
Samochód naprawdę oszczędny. Codziennie pokonuję 150km. Naprawy zdarzają się. Normalna rzecz gdy auto codziennie pokonuje tyle kilometrów. Robiłem pompe wspomagania, klocki, oleje, rozrząd itd. To co w każdym aucie. Wczoraj samochód poszedł do mechanika coś stało się w okolicach rozrządu prawdopodobnie jakaś rolka.
5,5
Citroen Xsara I
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Co do spalania to jestem w pełni zadowolony:)
5,2
Citroen Xsara I
Kombi 2.0 HDi 90KM 66kW
Citroen Xsara I