Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen Xantia II

Podsumowanie 167 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen Xantia II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
50,23 zł
6
8,4
50,52 zł
20
9,4
56,51 zł
9
11,1
66,71 zł
9
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Citroen Xantia II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,9
31,03 zł
6
10,3
32,02 zł
6
10,8
33,66 zł
15
Silniki Diesla Citroen Xantia II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
35,51 zł
1
6,7
40,76 zł
22
5,9
36,13 zł
69
6,6
40,25 zł
4
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Citroen Xantia II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (167)

6,9
Citroen Xantia II
Liftback 1.8 i 16V 110KM 81kW
Czas na update wyniku sprzed 6 lat. :D Samochód przeszedł pewne optymalizacje, ja się do niego przyzwyczaiłem, więc udało się urwać kilka dziesiątych litra. ''Średnie minimalne'', to faktyczna średnia tego wozu z przebiegu ponad 100 tys. km. Zastrzegam jednak, że nie jeździ dookoła komina. Jest używany wyłącznie przy odległościach >30 km od domu. Jeździ umiarkowanie szybko (90-110 km/h, 120-140 km/h na trasach gdzie można) i płynnie, choć bez nachalnego ecodrivingu - nie używam 5. biegu poniżej 2000 obr/min, przy spokojnym rozpędzaniu kręcimy się do 3000-3500 obr/min, a gdy (rzadko) żądam pełnej mocy, to sięgam do czerwonego pola. "Średnie maksymalne" - wykręcił inny kierowca na mocno zimowym wyjeździe z 4 pasażerami i kupą bagażu. M.in. przez godzinę szukał drogi w Bielsku-Białej. Do dziś niepobity rekord :D "Minimalne spalanie" - to efekt uboczny badania ile czasu zajmuje mi jazda zgodna z przepisami, na 70-kilometrowym szosowym odcinku, który "mam w paluszku". Badanie odbyło się o godz. 1-2 w nocy. Średnia prędkość 58 km/h. Prawie zasnąłem. ;-) Co ciekawe, moja normalna jazda referencyjna na tej samej trasie innej nocy dała wyniki 6,2 l/100 km przy średniej 74 km/h.
5,8
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 HDI 109KM 80kW
Pełen bak (65 litrów) pozwala na przejechanie nawet 1300 kilometrów. Spalanie jest niskie i to jeden z atutów tego silnika. A inne koszty? Z nietypowych napiszę o oleju LHM. na wymianę potrzeba 5 litrów płynu x ~35 zł / litr. Nie jest to wielki wydatek... Koszty jednak w rakietowym tempie szybują w górę gdy trzeba czegoś typowego do hydrowozu. Pomp LHM nie ma. Zaworku hamulcowego nie ma. Inne rzeczy jak przewody wysokiego ciśnienia także niezwykle trudno dostępne, a jeżeli są to kosmicznie drogie (nawet używki). Jednak na co dzień auto jest mniej więcej tak samo kosztowne w utrzymaniu jak jakaś Corsa czy Clio. Bo jeśli coś ma się zepsuć to daje o sobie znać pół roku wcześniej.
12,7
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 i 16V 132KM 97kW
Po ponad dwóch latach - drobne elementy zawieszenia, elementy eksploatacyjne,niestety maglownica bo ciekła(taki prezencik od poprzedniego właściciela). Pali trochę za dużo ale mu wybaczam.
5,2
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 HDI 109KM 80kW
Jest to samochód leciwy i bądź co bądź niszowy. Podstawowe części jak klocki, elementy zawieszenia typu sworznie, tuleje, półosie czy drążki są tanie i dostępne. Elementy hydro jak sfery czy płyn LHM także. Sfery kosztują poniżej 150 zł za sztukę, LHM poniżej 30 złza litr (rok 2014). Natomiast takie części jak pompa LHM, zawór hamulcowy czy przewody (rurki, węże) hydrauliczne nie występują. Jest to polityka Citroena, że o starych autach zapomina i nie produkuje do nich części. I tak, pompa to koszt 3000 zł (nowa z ASO Citroena, pewnie leży tam już od x lat). Węże można natomiast dosztukować samemu. Muszą być olejoodporne. Koszty codzienne: Tak jak przy silniku HDi w Xantiach, Xsarach i tam, gdzie był stosowany. Pie'rdoły jak np. żarówki tanie.
5,4
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
To kawał samochodu a zużycie paliwa skromne. Ceny części z którymi się zetknąłem były umiarkowane.
12,0
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 i 16V 132KM 97kW
Zacznę od ceny części - średnio. Są tańsze i droższe. Dobre zamienniki i oryginały da się kupić w znośnych cenach. Drogie są elementy nietypowe jak przewody ciśnieniowe zawieszenia, pompy hydrauliczne, kolumny resorujące (nie mylić ze sferami). Niektóre części są trudno dostępne jako nowe ale używanych jest bardzo dużo, także da się żyć.
12,0
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 i 16V 132KM 97kW
Silnik 2.0 w mieście musi swoje pochłonąć, ale nie można narzekać. Ja mam LPG, więc mój portfel to znosi.
5,9
Citroen Xantia II
Kombi 2.0 HDI 109KM 80kW
Niby ceny za częśći przyzwoite ale z racji wieku i skomplikowanej konstrukcji dużo małych felerków,małych awarii które nie uruchomią auta ale drażnią np czujniki temp zew,nie działający tempomat,wycieraczka tył nie działająca,centralny zamek który nie działa np w jednych drzwiach itp.Paląca się kontrolka od bocznej poduszki [po prostu słaby tyk pod fotelem na złaczce]
12,0
Liczba komentarzy: 2
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 i 16V 132KM 97kW
Ludzie piszą w swoich opiniach, że samochody im palą w trasie poniżej 10 litrów. Mi nie udało się zejść poniżej 11-12 w trasie przy jeździe bez szaleństw. Co ciekawe nie zauważyłem różnicy w spalaniu podczas jazdy oszczędnej i jazdy ostrzejszej. Średnio po mieście wychodzi 14l LPG. Gaz sekwencyjny stag z wtryskami magicjet. Silnik pracuje prawidłowo, filtr powietrza nowy, świece nowe więc nie wiem z czego wynika większe spalanie niż u innych. Mam podejrzenia w stosunku do pompy LHM.. Pompa się poci także nie jest już całkowicie szczelna, czasami trzeba dolewać płynu LHM. Może pompa cały czas dobija ciśnienie zamiast pracować na luzie i daje to obciążenie? Już nie wiem.. :)
12,0
Citroen Xantia II
Liftback 2.0 i 16V 132KM 97kW
Mam LPG sekwencję. Spalanie w relacji do wielkości samochodu wypada ok. do 12l w trasie, do 14 w mieście. O dziwo niezależnie czy jadę ostrzej czy staram się jechać ekonomicznie spalanie wypada podobnie. Poprzednio miałem dwa Daewoo i tam części były prawie darmowe więc jestem mało obiektywny. Moim zdaniem ceny części są stosunkowo niskie.
Citroen Xantia II