Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen Xantia I

Podsumowanie 76 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Citroen Xantia I 1.9 TD 90KM 66kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
40,31 zł
16
6,7
41,07 zł
60

Lista raportów zużycia paliwa (76)

7,2
Citroen Xantia I
Liftback 1.9 TD 90KM 66kW
Ten silnik jest ewidentnie za słaby do tego samochodu... Podobno o wiele lepiej sprawdza się 2.1 TD. Żeby jechać dość agresywnie i dynamicznie trzeba liczyć się ze spalaniem na poziomie 8-9 l/100 km... To dość dużo jak na diesla. Za to przy oszczędnej i spokojnej jeździe spalanie spada nawet do 6.5 l/100 km przy włączonej klimatyzacji w warunkach mieszanych...
7,2
Citroen Xantia I
Liftback 1.9 TD 90KM 66kW
Za duże w stosunku do osiągów...
6,5
Citroen Xantia I
Liftback 1.9 TD 90KM 66kW
Żadnej filozofii. Spokojna jazda - małe spalanie. Mniej spokojna - większe :) Przy tej spokojnej jeździe jaka u mnie przeważa spala prawie zawsze 6,4 w cyklu mieszanym.
6,8
Citroen Xantia I
Liftback 1.9 TD 90KM 66kW
6,4
Citroen Xantia I
Liftback 1.9 TD 90KM 66kW
HDI pali mniej, ale ten też nie aż tak dużo, średnia wyszła 7.3L na 100km, najmniej spalił 5.5L trasa do Gdańska ponad 600KM, na baku 60L zrobię po mieście głównie i trochę trasy ok 850KM, a na tylko trasie 1150KM, więc jest ok. tankuje cały bak na bliskiej, 20L ON i 40L bioestra
7,5
Citroen Xantia I
Kombi 1.9 TD 90KM 66kW
Miasto od 7.5-10 l/100km - duze korki zima. Trasa 6.5-7.5 l/100km.
8,2
Citroen Xantia I
Liftback 1.9 TD 90KM 66kW
normalna jazda w mieście zmiana biegu do 2200 obrotów 7,5 litra... przy szaleństwach czyli zmiana biegu 4000 obrotów 10 litrów i więcej
8,2
Citroen Xantia I
Liftback 1.9 TD 90KM 66kW
normalna jazda w mieście zmiana biegu do 2200 obrotów 7,5 litra... przy szaleństwach czyli zmiana biegu 4000 obrotów 10 litrów i więcej
6,0
Citroen Xantia I
Kombi 1.9 TD 90KM 66kW
6,0
Citroen Xantia I
Kombi 1.9 TD 90KM 66kW
Paliwa pali jak na to że jest dość ciężka pali mało 6L w trasie do 7,5 L w mieście ale stare wtryskiwacze... i pompa już też nie nowa i dla tego troszkę chlipie... ale dostanie oś do pompy od Iveco i nowe końcówki wtryskiwaczy i będzie paliła 15% mniej to już rewiry TDI... :D cóż trzeba też wiedzieć jak autem bez kompa dodawać gazu i stąd przewaga TDI.... A CO DO CZĘŚCI to niech przemówi fakt że kompletny rozrząd z wyminą taniej wychodzi jak w astrze 1,7D z 92 roku ! zwłaszcza że rolki są tak wielkie... że jak zmieniałem rozrząd po 204kkm to wsio było ORYGINALNE !!! olej dostaje 5W50 i nie bierze go więcej jak 0,2L ! na prawdę jak do takiego auta wsio jest tanie jak barszcz ! w sumie nadal jestem w szoku ! bo miałem kupić audi 80 czy 100... ale widzę że auto naprawdę warto było kupić ! DZIĘKI WAM LUDZIE z aut niemieckich którzy mity robicie! kupiłem auto które tak naprawdę wartuje 15-22 tyś... no i jest wręcz ością dla złodzieja :)
Citroen Xantia I