Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C5 I

Podsumowanie 400 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen C5 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
53,34 zł
39
9,2
55,35 zł
60
8,3
50,16 zł
34
10,9
65,71 zł
26
Silniki Benzynowe Citroen C5 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,8
33,75 zł
17
10,3
32,33 zł
25
8,5
26,56 zł
1
12,2
38,26 zł
7
Silniki Diesla Citroen C5 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
43,85 zł
2
6,3
38,51 zł
9
7,0
42,80 zł
114
7,7
46,74 zł
65
Silniki Diesla Citroen C5 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
18,75 zł
1

Zużycie paliwa Citroen C5 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (400)

7,9
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HPi 140KM 103kW
6,7
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HPi 140KM 103kW
7,7
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
7,9
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HPi 140KM 103kW
Moim samochodem jest Citroen C5 MkI 2.0i 16V HPi 103kW/140KM z 2002r, w wersji Exclusive. Jest to silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny, który charakteryzuje się najniższym spalaniem, z całej palety silników benzynowych, dostępnych w Citroenie C5 I generacji, oraz niezłymi osiągami. Pod względem osiągów, ustępuje jedynie motorowi V6/24V, który za to pochłania min. 13,9l/100km(manual) po mieście, a w automacie nawet 14,5l/100km(nadal min. w cyklu miejskim). Silnik HPi przystosowany jest do poruszania się zarówno na Pb98 jak i na Pb95. Dane zużycia paliwa, podane przez producenta, w zupełności nie odbiegają od realnego stanu spalania. Zakładanie instalacji gazu LPG do tego modelu, nie ma najmniejszego sensu. Reasumując: Spalanie w ruchu miejskim: 10,3l Spalanie w ruchu pozamiejskim: 6,0l Całkowite zużycie: 7,5l Emisja CO2: 177g/km Jestem ogromnie zadowolony z mojego wyboru. Jest to auto z silniczkiem, który jeszcze nigdy mnie nie zawiódł(a zrobiłem nim już ponad 100´000km). Polecam.
6,7
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
7,1
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
8,1
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
7,1
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
8,1
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HPi 140KM 103kW
Moim samochodem jest Citroen C5 MkI Break 2.0i 16V HPi 103kW/140KM z 2002r, w wersji Exclusive. Jest to silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny, który charakteryzuje się najniższym spalaniem, z całej palety silników benzynowych, dostępnych w Citroenie C5 I generacji, oraz niezłymi osiągami. Pod względem osiągów, ustępuje jedynie motorowi V6/24V, który za to pochłania min. 13,8l/100km(manual) po mieście, a w automacie nawet 14,8l/100km(nadal min. w cyklu miejskim). Silnik HPi przystosowany jest do poruszania się zarówno na Pb98 jak i na Pb95. Dane zużycia paliwa, podane przez producenta, w zupełności nie odbiegają od realnego stanu spalania. Zakładanie instalacji gazu LPG do tego modelu, nie ma najmniejszego sensu. Reasumując: Spalanie w ruchu miejskim: 10,4l Spalanie w ruchu pozamiejskim: 6,2l Całkowite zużycie: 7,7l Emisja CO2: 185g/km Jestem ogromnie zadowolony z mojego wyboru. Jest to auto z silniczkiem, który jeszcze nigdy mnie nie zawiódł(a zrobiłem nim już ponad 100´000km). Polecam.
8,6
Citroen C5 I
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Nie ma co ukrywać, to nie jest auto dla kierowców z ciężką nogą. Przy płynnej i spokojnej jeździe (nawet z prędkościami znacznie większymi niż przewiduje kodeks drogowy ;-)) zużycie paliwa jest akceptowalne, ale jakiekolwiek ostre przyspieszenia powodują że wskaźnik zużycia paliwa zaczyna pokazywać horrendalne wartości. Przeglądy nie są drogie, ale trzeba je zlecić fachowcowi. Kowale przekwalifikowani na mechaników samochodowych lepiej żeby się co C5 nie dotykali.
Citroen C5 I