Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C5 I

Podsumowanie 33 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Citroen C5 I 3.0 V6 207KM 152kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,8
71,16 zł
15
9,7
58,28 zł
11
Silnik Benzynowy Citroen C5 I 3.0 V6 207KM 152kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,1
37,87 zł
6
13,0
40,63 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (33)

13,8
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Auto na spokojnej trasie do 90 km/h potrafi zejść do około 11L/100 KM, przy stałej prędkości 130 na autostradzie wynosi to około 12.5L/100 km, są to całkiem niezłe wyniki, choć niektóre V8 potrafią zejść poniżej 10L. Niestety użytkowanie tego auta w mieście to bardzo słaby pomysł. Przy spokojnej jeździe po Wrocławiu latem spalanie wynosi między 16 a 18 litrów, a w zimie podchodzi pod 20, a podkreślam, że jest to spokojna jazda. Wyniki totalnie nie do przyjęcia. Mowa oczywiście o spalaniu LPG
13,0
Citroen C5 I
Kombi 3.0 V6 207KM 152kW
Auto dynamiczne a zarazem oszczędne jak na taką pojemność.
11,7
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
10,7
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
12,2
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
11,0
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Pali jak na 3 litrowy silnik przystało
Dziennik kosztów dla Citroen C5 I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,2
l/100km
10,9
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
13,2
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
13,4
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Citroen C5 w wersji exclusive z maksymalnym wyposażeniem , przebieg 46000 tkm. Samochód komfortowy zwłaszcza na dalekie trasy. Można pokonać nim setki kilometrów nie czując zmęczenia. Trochę mało miejsca na tylnej kanapie ,ale kierowca raczej tam nie siedzi.Zawieszenie hydropneumatyczne ma swoje ogromne zalety ale i wady - głośna praca na nierównościach. Silnik 3.0 na pewno nie jest demonem mocy dla, ale daje dużo frajdy z jazdy - znane auta spod znaku TDI kontrolujemy do ok. 3500 obrotów a powyżej widzimy je w lusterku wstecznym...Skrzynia manualna 5 biegowa - brakuje 6 biegu na autostradach Jeżdżę nim 1,5 roku (20 TKM) i wymieniłem w nim cewkę zapłonową . Jeśli chodzi o naprawy to tyle- auto ma autentyczny przebieg - bez \´\´ingerencji\´\´ i wszelkie dalsze naprawy są jeszcze przed nim. Spalanie może nie najmniejsze ale auto też nie najmniejsze. Po przeliczeniu ceny LPG na cenę benzynę koszt przejechania 100km porównywalny z pędzidłem o poj 1.4 i zużyciem benzyny 6-8 litr na 100 km lub przeciętnym dieslem. Jest to mój 6 samochód klasy średniej, poprzednie auto - klasa wyższa.(marki pominięto celowo ale głównie niemieckie, pomineto też 2 fiaty 126 i 2 polonezy-czasy PRL) Żaden z dotychczas używanych prze zemnie samochodów nie oferował tak wiele za tak niewiele (niska cena zakupu - wysoki komfort jazdy normalne koszty eksplatacji), a jeszcze - który szanujący się złodziej ukradnie C5 z silnikem 3.0 ? - chyba tylko szaleniec . Podsumowując - jeśli kupujemy auta z małym przebiegiem i nie są one poskładane z kilku innych to nie ma to znaczenia czy to francuz czy auto niemieckie - mamy szanse pojeździć nim przez parę lat bez większych wydatków chyba poprzednim właścicielem był niewyżyty małolat lub dziadek jeżdżący na non stop na 2 biegu, a jeśli o C5 bije konkurencje na głowę- wyposażenie, cena zakupu, komfort jazdy, i nieatrkcyjność dla amatorów cudzej własności.Następnym moim autem będzie c5 III generacji.
11,9
Citroen C5 I
Kombi 3.0 V6 207KM 152kW
jak na 3.0v6 to 12\100km jest to świetny wynik.
10,3
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
C5 3.0 V6 zasilany LPG oraz 98 Zadziwia ekonomiką Porównując z moimi wcześniejszymi autami typu BMW e39 silnik 525 24v/e38 3.0 V8 czy Audi 100 A6 motor 2.2 Turbo /Audi v8 lub subaru wrx, Mercedes w140 S600SEL V12 to C5 Pod względem dynamiki, ekonomiki, gabarytów czy elastyczności wypada lepiej, jedynie wyglądem specjalnie się nie wyznacza.
Citroen C5 I