Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C5 I

Podsumowanie 400 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen C5 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
53,34 zł
39
9,2
55,35 zł
60
8,3
50,16 zł
34
10,9
65,71 zł
26
Silniki Benzynowe Citroen C5 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,8
33,75 zł
17
10,3
32,33 zł
25
8,5
26,56 zł
1
12,2
38,26 zł
7
Silniki Diesla Citroen C5 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
43,85 zł
2
6,3
38,51 zł
9
7,0
42,80 zł
114
7,7
46,74 zł
65
Silniki Diesla Citroen C5 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
18,75 zł
1

Zużycie paliwa Citroen C5 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (400)

6,7
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
Moje srednie spalanie przy raczej emeryckiej jezdzie to 7,6l, wczoraj jadac plaska autostrada (bez wzniesien) ustawilem tempomat na 100km/h, srednie spalanie to 6,6l wg komputera. Czy to duzo? Wg mnie BARDZO, spalanie jak w benzyniaku, gdyby bylo o co najmniej 1l mniejsze jeszcze bym je zaakceptowal. Mialem Xantie 1.9td i tam srednie spalanie przez caly rok to 4,7l. Z tym ze mam naprawde lekka noge. Minimalne spalanie to 5,8l ale byla wtedy slizgawka na drodze i w trasie jechalem max 70km/h. Porownoje do xantii bo c5 nie jest specjalnie duzo wieksze ani ciezsze
7,4
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
6,7
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
Samochód bardzo oszczędny, dynamiczny i bezawaryjny. Mam przejechane nim prawie 300 tys. km i brak jakieś dużej naprawy. Spalanie takie jak podałem, przy codziennej jeździe trasa/miasto (50/50) dystans 30 km spalanie zamyka się w 7 litrach. Przy jeździe po mieście bez godzinnych korków to około 8 litrów. Sama trasa przy prędkości 80-90km/h można zejść do poziomu 5,2-5,5 litra. Autostrada - 4 osoby, 150km/h to 7,2 litra. Przeglądy bardzo tanie, wymiana kompletu filtrów i oleju około 250zł+robocizna. Auto bardzo przyjemne w użytkowaniu i utrzymaniu, bezproblemowe hydrauliczne zawieszenie co mocno zwiększa komfort jazdy. Od czasu co go użytkuję nie mam zamiaru zmieniać na inny samochód. Koła posiadam 15 rozmiar opon 195/65/15 są to chyba najtańsze opony w stosunku wysoka jakość/dobra cena tj. Fulda, Uniroyal, Dębica. Nic tylko jeździć, nigdy żadnego problemu z układem paliwowym, że niby paliwo złej jakości było wlane. Jeśli ktoś się zastanawia nad kupnem takiego modelu to polecam w 100%
13,4
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Citroen C5 w wersji exclusive z maksymalnym wyposażeniem , przebieg 46000 tkm. Samochód komfortowy zwłaszcza na dalekie trasy. Można pokonać nim setki kilometrów nie czując zmęczenia. Trochę mało miejsca na tylnej kanapie ,ale kierowca raczej tam nie siedzi.Zawieszenie hydropneumatyczne ma swoje ogromne zalety ale i wady - głośna praca na nierównościach. Silnik 3.0 na pewno nie jest demonem mocy dla, ale daje dużo frajdy z jazdy - znane auta spod znaku TDI kontrolujemy do ok. 3500 obrotów a powyżej widzimy je w lusterku wstecznym...Skrzynia manualna 5 biegowa - brakuje 6 biegu na autostradach Jeżdżę nim 1,5 roku (20 TKM) i wymieniłem w nim cewkę zapłonową . Jeśli chodzi o naprawy to tyle- auto ma autentyczny przebieg - bez \´\´ingerencji\´\´ i wszelkie dalsze naprawy są jeszcze przed nim. Spalanie może nie najmniejsze ale auto też nie najmniejsze. Po przeliczeniu ceny LPG na cenę benzynę koszt przejechania 100km porównywalny z pędzidłem o poj 1.4 i zużyciem benzyny 6-8 litr na 100 km lub przeciętnym dieslem. Jest to mój 6 samochód klasy średniej, poprzednie auto - klasa wyższa.(marki pominięto celowo ale głównie niemieckie, pomineto też 2 fiaty 126 i 2 polonezy-czasy PRL) Żaden z dotychczas używanych prze zemnie samochodów nie oferował tak wiele za tak niewiele (niska cena zakupu - wysoki komfort jazdy normalne koszty eksplatacji), a jeszcze - który szanujący się złodziej ukradnie C5 z silnikem 3.0 ? - chyba tylko szaleniec . Podsumowując - jeśli kupujemy auta z małym przebiegiem i nie są one poskładane z kilku innych to nie ma to znaczenia czy to francuz czy auto niemieckie - mamy szanse pojeździć nim przez parę lat bez większych wydatków chyba poprzednim właścicielem był niewyżyty małolat lub dziadek jeżdżący na non stop na 2 biegu, a jeśli o C5 bije konkurencje na głowę- wyposażenie, cena zakupu, komfort jazdy, i nieatrkcyjność dla amatorów cudzej własności.Następnym moim autem będzie c5 III generacji.
6,8
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
Auto duże , wygodne , komfortowe ,w sumie mało pali ,już mam chrapkę na c5 III generacji , II nie wchodzi w gre ( ochydne tylne światła ),preferuję tylko auta francuskie bo mają duszę i styl
6,9
Citroen C5 I
Kombi 2.0 HDi 109KM 80kW
w mieście lubi wychlać nawet 9 litrów na trasie ok 5 l przy emeryckiej jeździe średnio 7 - 8 litrów
11,6
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Biorąc pod uwagę gabaryty auta oraz jego wyposażenie to jest dobrze. Pali mi średnio 12.3 LPG Części kosztują tyle co do innych aut tej klasy. Patrzyłem z ciekawości bo poza tarczami i klockami oraz paskiem rozrządu to od 1,5 roku (odkąd go zakupiłem) to nic się nie zepsuło.
8,1
Citroen C5 I
Kombi 1.8i 16V 116KM 85kW
10,0
Citroen C5 I
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
9,0
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Spalanie nie jest małe bo auto dość sporo waży, a moc 136KM wcale nie jest taka duża jak się na początku wydaje. W trasie można wytrzymać te 7,5l/100km, ale spalanie w mieście przy dość oszczędnej jezdzie około 12-13l/100km to już lekka przesada.
Citroen C5 I