Szukaj

Raporty zużycia paliwa Citroen C4 Picasso II

Podsumowanie 63 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Citroen C4 Picasso II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,14 zł
6
6,8
41,04 zł
3
7,4
44,44 zł
6
7,1
42,40 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Citroen C4 Picasso II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
40,36 zł
1
6,3
38,53 zł
3
6,1
37,30 zł
1
5,5
33,46 zł
7
5,4
33,21 zł
16
6,6
40,61 zł
10
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Citroen C4 Picasso II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (63)

5,1
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
1036 kilometrow przy tankowaniu do 3go odbicia to jest 5.02 a na kompie pokazywal 5.1 czyli zawyzyl
5,2
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Jesień wiosna 10.tys przebiegu 5.8 wiosna jesień 10.tys 5.4
6,3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 HDi 92KM 68kW
Fajne autko, bardzo przestrzenne i ekonomiczne lecz serwisownie kosztowne, lubi pokazywać kontrolki niezbyt precyzyjnie czasami jest to spadek napięcia na zaśniedziałej klemie plusowej i brak wspomagania kierownicy (awaria układu wspomagania) po przeczyszczeniu wszystko o.k!, po 160000km brak czynnika FAP, który pompka dozuje do paliwa i trzeba uzupełnić z ponownym zaprogramowaniem koszt za 0,9 litra Fap to w serwisie około 1000zł w nieautoryzowanym zrobili mi za 450zł, lakier na nadwoziu bardzo delikatny ale nie będę się czepiał bo przyzwyczaiłem się do Audi Q5 a to inna liga. Podsumowując to auto super lecz miękkie a jak ktoś ma ciężką nogę to i 8 litrów w mieście połknie. Pozdrawiam
6,3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 HDi 92KM 68kW
Fajne autko, bardzo przestrzenne i ekonomiczne lecz serwisownie kosztowne, lubi pokazywać kontrolki niezbyt precyzyjnie czasami jest to spadek napięcia na zaśniedziałej klemie plusowej i brak wspomagania kierownicy (awaria układu wspomagania) po przeczyszczeniu wszystko o.k!, po 160000km brak czynnika FAP, który pompka dozuje do paliwa i trzeba uzupełnić z ponownym zaprogramowaniem koszt za 0,9 litra Fap to w serwisie około 1000zł w nieautoryzowanym zrobili mi za 450zł, lakier na nadwoziu bardzo delikatny ale nie będę się czepiał bo przyzwyczaiłem się do Audi Q5 a to inna liga. Podsumowując to auto super lecz miękkie a jak ktoś ma ciężką nogę to i 8 litrów w mieście połknie. Pozdrawiam
6,3
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 HDi 92KM 68kW
Fajne autko, bardzo przestrzenne i ekonomiczne lecz serwisownie kosztowne, lubi pokazywać kontrolki niezbyt precyzyjnie czasami jest to spadek napięcia na zaśniedziałej klemie plusowej i brak wspomagania kierownicy (awaria układu wspomagania) po przeczyszczeniu wszystko o.k!, po 160000km brak czynnika FAP, który pompka dozuje do paliwa i trzeba uzupełnić z ponownym zaprogramowaniem koszt za 0,9 litra Fap to w serwisie około 1000zł w nieautoryzowanym zrobili mi za 450zł, lakier na nadwoziu bardzo delikatny ale nie będę się czepiał bo przyzwyczaiłem się do Audi Q5 a to inna liga. Podsumowując to auto super lecz miękkie a jak ktoś ma ciężką nogę to i 8 litrów w mieście połknie. Pozdrawiam
4,9
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 e-HDi 114KM 84kW

Citroen C4 Picasso II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,7
Citroen C4 Picasso II
Picasso Facelifting 1.6 THP 165KM 121kW
na trasie do 120km/h mozna zejsc ciut ponizej 6litrow; w miescie od swiatel do swiatel - do 10l, nawet przy start/stopie silnika
7,0
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 e-HDi 114KM 84kW
7,5
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.2 PureTech 130KM 96kW
5,7
Citroen C4 Picasso II
Picasso 1.6 e-HDi 114KM 84kW
dynamiczne i oszczędne
Citroen C4 Picasso II