Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 F10-F11

Podsumowanie 17 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM 230kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,1
55,51 zł
1
9,2
56,25 zł
5
7,9
47,89 zł
2
11,1
67,92 zł
3
8,6
52,46 zł
6

Lista raportów zużycia paliwa (17)

11,2
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 535d 313KM 230kW
Nie staram sie oszczedzac i wykorzystuje mozliwosci auta
9,7
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
7,4
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
Oczywiście wartości deklarowane przez producenta są nieosiągalne, ale pomimo tego samochód przy rozsądnej jeździe i stosowaniu trybu ECO-PRO na trasach pali tyle co nowy Nissan Micra, którym ostatnio miałem jeździć w Finlandii - czyli 7l.
7,6
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
Podane wartości odczytane z komputera. Minimalne spalania zarejestrowane przy jeździe w trybie ECO-PRO, do prędkości max 130 km/h. Średnie max w programie Comfort - dynamicznie ale bez przesady. W trybie sport i podczas dragrace na każdych światłach można by i 15 l/100 wyciągnąć. Reasumując - przy rozsądnej jeździe ten samochód pali tyle co mały benzynowy kompakt, oferując nieporównywalnie wyższy komfort i przyjemność jazdy. W każdej chwili delikatne dociśnięcie gazy zamienia go w bestię, która wydaje drapieżny pomruk i pożera 99% innych aut bez wielkiego wysiłku.
9,1
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
Z jednej strony - spore spalanie mocnego diesla, kupa drogich w naprawie gadżetów, które mogą się popsuć. Z drugiej - dostępne pakiety serwisowe w relatywnie rozsądnych cenach, na wiele lat od zakupu.
9,2
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 535d 313KM 230kW
Spalanie wyższe od danych fabrycznych ale i tak fantastyczne jak na moc i radość z jazdy , bez XDrive auto pali średnio 1,5 litra mniej

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

9,8
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535d 313KM 230kW
O ile przez pierwsze 2-3 lata mamy gwarancje, to potem jest strach. Wiele czesci trzeba kupowac w BMW bo nie ma zamienników a ceny potrafią zabijać. Staram się dbać jak mogę. Zmiany oleju co 10-15tys km. Zmiana oleju w skrzynii w przekladniach. Wszystko to robić dużo częściej niż każe serwis. Nie wyobrazam sobie wymian oleju co 30tys km.
BMW Seria 5 F10-F11