Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 F10-F11

Podsumowanie 393 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,9
51,45 zł
4
10,8
62,09 zł
30
13,3
76,84 zł
24
11,0
63,12 zł
4
9,8
56,61 zł
10
11,9
68,60 zł
3
14,5
83,80 zł
11
16,2
93,58 zł
3
12,7
73,21 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,0
35,36 zł
1
Silniki Diesla BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
38,03 zł
1
6,7
39,39 zł
6
7,0
41,17 zł
98
7,4
43,36 zł
34
7,6
44,51 zł
52
7,4
43,53 zł
5
7,9
46,13 zł
26
8,2
48,08 zł
39
8,9
51,83 zł
5
11,0
64,35 zł
5
9,2
53,99 zł
18
10,3
60,26 zł
2
16,5
96,73 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe BMW Seria 5 F10-F11
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,1
52,46 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (393)

28,7
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna M550d xDrive 381KM 280kW
jak sie jedzdi - to lubi spalic
27,0
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535i 306KM 225kW
przy dynamicznej jezdzie, niestety, bierze dużo :( nie aż takich spalań oczekiwałem :(
7,9
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
9,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 520d 190KM 140kW
6,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
10,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 535i 306KM 225kW
Auto niesamowicie elastyczne. Jest to najlepsza wersja silnikowa z benzyn dla tej budy. Wyprzedzanie daje duzo frajdy a przy tym pali nie duzo jak na te osiagi i mase 1.7t.

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,8
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 525d 218KM 160kW
5,9
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
W sumie dość oszczędny. Średnio na kompie 6,3 L/100 km za ostatnie 10.000 km.
9,0
BMW Seria 5 F10-F11
Gran Turismo 530d 245KM 180kW
12,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Auto bardzo dobrze prowadzące się i przede wszystkim świetnie wyglądające. Na dobrej feldze i m pakiecie zwraca uwagę. Łatwy dostęp do części na portalach aukcyjnych dzięki czemu można łatwo doposażyć auto lub naprawić drobne usterki. W dobrej konfi jest praktycznie wszystko co się zamarzy bez sięgania po najnowszy model. Naprawa i serwis na oryginalnych częściach wychodzi drogo, ale to już uroki BMW. Silnik zbiera się przyzwoicie. Po podkręceniu do 280-300 km zaczyna jechać jak trzeba. Bardzo wysokie spalanie w mieście na krótkich odcinkach (odcinek 5-7 km średnio 14-16 l). W trasie nie najgorzej 8,5-10 l (przy jeździe bez ścigania się). Po chip tuningu dobry substytut dla osób, które nie chcą płacić za utrzymanie 535i. Dźwięk silnika mało atrakcyjny. Do wymiany napęd pompy i rozrząd średnio między 60-100 tyś km spowodowany pierwotnie niewłaściwym użytkowaniem. Zazwyczaj 1 właściciel odpuszcza interwał wymiany oleju (BMW wymienia olej między 20, a 30 tyś km) i pałuje auto na zimnym, co zabija ten silnik. Olej 5W40 lub 5W50 (polecam Motul, Liqui Moly albo Mobil 1.), a nie żadne 5W30! Wymiana oleju co 10 tyś i silnik długo pojeździ. Inaczej z dużym prawdopodobieństwem dołączycie do grona zdziwionych, że im się silnik w 28i zatarł.
BMW Seria 5 F10-F11