Szukaj

Raporty zużycia paliwa BMW Seria 5 F10-F11

Podsumowanie 28 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy BMW Seria 5 F10-F11 528i 245KM 180kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,4
62,49 zł
17
11,5
69,27 zł
7
10,1
60,69 zł
3
12,5
75,11 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (28)

12,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 528i 245KM 180kW
Nie wiem skąd te raporty o spalaniu do 10l. Przy normalnej jeździe na komforcie po mieście, bez butowania spalanie w granicach 12.5-13l/100km. Bardzo ciężko jest zejść poniżej 12 litrów.
12,7
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 528i 245KM 180kW
pali jak smok w miescie, wcale nie trzeba dociskac pedalu gazu.za miastem tez potrafi wziac 12l jesli sie wyprzedza co jakis czas
10,7
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
A miało być 7/8 litrów na 100
11,1
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
10,2
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
8,7
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna Facelifting 528i 245KM 180kW
Powiem tak, udało mi się uzyskać 7.5l/100 nie na jakieś trasie autostradowej ale takiej normalnej miejskimi drogami przy mieszanej jeździe z przewaga na spokojna Średnie zużycie moje przy jeździe normalnej po miejscu to 8,5 Maks jaki wzięła to 11 na autostradzie gdzie był gaz hamulec jak to w Polsce bywa i prędkości 170-200 Także jeżeli chodzi o spalanie, to jest bardzo dobrze. Dodam ze to xdrive :)
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
8,8
l/100km
11,9
l/100km
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
10,5
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 528i 245KM 180kW
10,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
10,0
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
W trasie jest ok w mieście porażka zejść do 12 trzeba się namęczyć
12,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Auto bardzo dobrze prowadzące się i przede wszystkim świetnie wyglądające. Na dobrej feldze i m pakiecie zwraca uwagę. Łatwy dostęp do części na portalach aukcyjnych dzięki czemu można łatwo doposażyć auto lub naprawić drobne usterki. W dobrej konfi jest praktycznie wszystko co się zamarzy bez sięgania po najnowszy model. Naprawa i serwis na oryginalnych częściach wychodzi drogo, ale to już uroki BMW. Silnik zbiera się przyzwoicie. Po podkręceniu do 280-300 km zaczyna jechać jak trzeba. Bardzo wysokie spalanie w mieście na krótkich odcinkach (odcinek 5-7 km średnio 14-16 l). W trasie nie najgorzej 8,5-10 l (przy jeździe bez ścigania się). Po chip tuningu dobry substytut dla osób, które nie chcą płacić za utrzymanie 535i. Dźwięk silnika mało atrakcyjny. Do wymiany napęd pompy i rozrząd średnio między 60-100 tyś km spowodowany pierwotnie niewłaściwym użytkowaniem. Zazwyczaj 1 właściciel odpuszcza interwał wymiany oleju (BMW wymienia olej między 20, a 30 tyś km) i pałuje auto na zimnym, co zabija ten silnik. Olej 5W40 lub 5W50 (polecam Motul, Liqui Moly albo Mobil 1.), a nie żadne 5W30! Wymiana oleju co 10 tyś i silnik długo pojeździ. Inaczej z dużym prawdopodobieństwem dołączycie do grona zdziwionych, że im się silnik w 28i zatarł.
BMW Seria 5 F10-F11