Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A6 C5

Podsumowanie 191 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Audi A6 C5 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
50,71 zł
106
8,6
52,40 zł
85

Lista raportów zużycia paliwa (191)

10,3
Audi A6 C5
Sedan 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Paliwo .... w miescie minimum 10 i to bez zadnych szalenstw. W trasie troche lepiej ale 7 litrow przy jezdzie emeryckiej to sredni wynik.
8,2
Audi A6 C5
Sedan 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
9,7
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
9,6
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
8,3
Audi A6 C5
Sedan 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
7,8
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Cen napraw heheheh MASAKRA!!!! Spalanie OK
Dziennik kosztów dla Audi A6 C5
Średni koszt przejechania 100 km
50,75 zł
8,0
l/100km
12,9
l/100km
14,6
l/100km
14,1
l/100km
Zobacz dzienniki
9,7
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
12/9 auto jest w stanie pochłonąć wszelkie oszczędności
10,9
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Mój samochód ma niezawodny silnik. kupiłem go , jak miał przejechane 200 tyś, dziś ma 280tyś, jeśli chodzi o spalanie, to jak się jeździ 90km/h to jest nieźle średnia z trasy 7,3l. jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, gdzie jedziemy stałą 130km/h- spalanie 9,7litra. w mieście zaś nigdy nie spada poniżej 10 litrów/100km, a zimą nie spada poniżej 14litrów,jeśli zaś spieszycie się w trasie-160-180km/h spalanie może sięgać do 17 l/100km co jest koszmarem, ponieważ na baku za 250zł można przejechać zaledwie 450-500km. więc polecam kupić samochód, po wymianie silnika. mimo , że silniki te podobno wytrzymują 500tyś km, z czym się mogę zgodzić, to wiele innych podzespołów musiałem w nim wymienić - samochód kupiłem za 26tyś zł, i w pół roku- czyli w 9 roku jego życia- wsadziłem na zamienniki wysokiej klasy 10tyś,co, gdyby nie to, że potrzebowałem go do pracy, już dawno nie było by mnie na niego stać. w jego 10 rocznice. a więc jeśli ktoś, tak jak i ja chce samochód do przejechania nim 40tyś rocznie, polecam upewnić się, czy: ma wymieniony rozrząd- 2000zł, wahacze-2000zł, sprzęgło-ok1000zł, pompa wspomagania-1000zł, listwa głównego zasilania samochodu - renowacja 500zł nie wspominając, o klockach, tarczach i innych podzespołach, za które trzeba też w sumie wydać 3000-4000zł. co do opon do tego samochodu, polecam markę Achilles, contiSport3 się nie umywają!!!! niech mój komentarz będzie przestrogą dla potomnych.
10,9
Liczba komentarzy: 2
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Mój samochód ma niezawodny silnik. kupiłem go , jak miał przejechane 200 tyś, dziś ma 280tyś, jeśli chodzi o spalanie, to jak się jeździ 90km/h to jest nieźle średnia z trasy 7,3l. jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, gdzie jedziemy stałą 130km/h- spalanie 9,7litra. w mieście zaś nigdy nie spada poniżej 10 litrów/100km, a zimą nie spada poniżej 14litrów,jeśli zaś spieszycie się w trasie-160-180km/h spalanie może sięgać do 17 l/100km co jest koszmarem, ponieważ na baku za 250zł można przejechać zaledwie 450-500km. więc polecam kupić samochód, po wymianie silnika. mimo , że silniki te podobno wytrzymują 500tyś km, z czym się mogę zgodzić, to wiele innych podzespołów musiałem w nim wymienić - samochód kupiłem za 26tyś zł, i w pół roku- czyli w 9 roku jego życia- wsadziłem na zamienniki wysokiej klasy 10tyś,co, gdyby nie to, że potrzebowałem go do pracy, już dawno nie było by mnie na niego stać. w jego 10 rocznice. a więc jeśli ktoś, tak jak i ja chce samochód do przejechania nim 40tyś rocznie, polecam upewnić się, czy: ma wymieniony rozrząd- 2000zł, wahacze-2000zł, sprzęgło-ok1000zł, pompa wspomagania-1000zł, listwa głównego zasilania samochodu - renowacja 500zł nie wspominając, o klockach, tarczach i innych podzespołach, za które trzeba też w sumie wydać 3000-4000zł. co do opon do tego samochodu, polecam markę Achilles, contiSport3 się nie umywają!!!! niech mój komentarz będzie przestrogą dla potomnych.
10,9
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Mój samochód ma niezawodny silnik. kupiłem go , jak miał przejechane 200 tyś, dziś ma 280tyś, jeśli chodzi o spalanie, to jak się jeździ 90km/h to jest nieźle średnia z trasy 7,3l. jeśli chodzi o jazdę po autostradzie, gdzie jedziemy stałą 130km/h- spalanie 9,7litra. w mieście zaś nigdy nie spada poniżej 10 litrów/100km, a zimą nie spada poniżej 14litrów,jeśli zaś spieszycie się w trasie-160-180km/h spalanie może sięgać do 17 l/100km co jest koszmarem, ponieważ na baku za 250zł można przejechać zaledwie 450-500km. więc polecam kupić samochód, po wymianie silnika. mimo , że silniki te podobno wytrzymują 500tyś km, z czym się mogę zgodzić, to wiele innych podzespołów musiałem w nim wymienić - samochód kupiłem za 26tyś zł, i w pół roku- czyli w 9 roku jego życia- wsadziłem na zamienniki wysokiej klasy 10tyś,co, gdyby nie to, że potrzebowałem go do pracy, już dawno nie było by mnie na niego stać. w jego 10 rocznice. a więc jeśli ktoś, tak jak i ja chce samochód do przejechania nim 40tyś rocznie, polecam upewnić się, czy: ma wymieniony rozrząd- 2000zł, wahacze-2000zł, sprzęgło-ok1000zł, pompa wspomagania-1000zł, listwa głównego zasilania samochodu - renowacja 500zł nie wspominając, o klockach, tarczach i innych podzespołach, za które trzeba też w sumie wydać 3000-4000zł. co do opon do tego samochodu, polecam markę Achilles, contiSport3 się nie umywają!!!! niech mój komentarz będzie przestrogą dla potomnych.
Audi A6 C5