Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A6 C5

Podsumowanie 125 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Audi A6 C5 1.9 TDI 110KM 81kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
38,55 zł
40
6,3
38,21 zł
85

Lista raportów zużycia paliwa (125)

6,2
Audi A6 C5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
auto jak to z silnikiem spalinowym musi coś pić :) moje jest niby po chipie poprzedni właściciel coś w nim zwiększał moc nie wiadomo o ile ale około 150 kM fakt ze moc jest bo jeździłem nie jednym 110 konnym i nie ma tego jadu ale coś za coś mój kopci chociaż to diesel niby musi kopcić spalanie średnie 6l nie mam komputera ale zalewam full na odpowietrzniku robie 1000 km i dalej full i wychodzi a co do awarii auto powyżej 15 lat musi sie powoli psuć nie ma ideału nawet od dziadka z niemiec który płakał goniąc polaka do granicy :) pozdrawiam
6,0
Audi A6 C5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Pasuje
6,0
Audi A6 C5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
6,5
Audi A6 C5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
6,6l/100km 80%miasto
5,6
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Najmniejsze spalanie w trasie przy jeździe od 80 km/h do 95 nieco ponad 4 litrów.
5,8
Audi A6 C5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW

Usterki Audi A6 C5

Liczba wpisów: 74

Audi A6 C5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,7
Audi A6 C5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Autko dynamiczne przestronne i jak najbardziej rodzinne przy tym spalania na miare mozliwosci zwyklego szarego obywatela wrecz jak na swoje gabaryty pali bardzo malo. pozdrawiam
5,7
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Kosz utrzymania mogą być różne, wiele zależy jakie się auto kupiło. Do podstawowych kosztów, które poniesiemy, po kupnie należy bezwzględnie zaliczyć: Rozrząd kompletny, napinacz paska wielorowkowego, rolka i pasek klimatyzacji (koszt oryginalnych części to około 1000zl), wymiana oleju z filtrami powietrza/oleju/klimatyzacji 300zł. Do dodatkowych kosztów można zaliczyć regeneracja alternatora 275 zł (podczas prac przy rozrządzie auto jest rozebrane i warto to zrobić), sprawdzenie i nabicie układu klimatyzacji 150zł. Klocki przód TWR 180zł, tył zamiennik 60zl. Dodatkowo pojedyncze elementy zawieszenia przedniego jak i tylnego. Poprawki blacharko - lakiernicze. Oczywiście do powyższych kwot należy dodać koszty robocizny. Tak wygląda normalna eksploatacja samochodu Audi A6 1.9 TDI AFN. W moim przypadku suma wszystkich kwot przez rok czasu wyniosła 6000 tyś zł. ( 4200 zł czynności obsługowe, na oryginalnych częściach, 1800 zł awarie nie przewidziane - pompa wtryskowa, hamulcowa, przepływomierz)
6,9
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Tu jest temat rzeka, jak auto było nowe to wydaje mi się że to niedościgniony wzór pod względem kosztów utrzymania. Sporadyczne awarie zdarzają się najlepszym. Ale gdy przebieg zbliża się do magicznych 200 000 tys km to zaczyna się robić studnia i najlepiej przygotować 10 000 zł na naprawy. Tak tak, kupno takiego auta czy VW Passat czy Audi ogólnie z silnikiem 1.9 tdi + wielowahaczowe zawieszenie to jedno ale 10 000 potrzebne na naprawy bez problemu. Ponieważ stopniowo poddają się: turbina, pompa wtryskowa, wtryskiwacze, sprzęgło + dwumas + cała masa problemów z elektryką min szyby, pakiet oświetlenia ale to przez przeklęte zamki drzwi które mają po 5 mikrostyczników, bez sprytnego elektryka to zostaje wam tylko zakup zamka używanego bez gwarancji a nowy to koszta są jak w NASA
6,3
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
To auto jest po prostu smiesnie tanie w utrzymaniu jak na swoja klase. Po pierwsze bardzo zadko cos sie psuje, jak juz, to jakas drobnostka. A zwykla eksploatacja: oleju do silnika wchodzi niecale 4 litry. Wiec nawet jak sie leje full syntetyk co 10-12 tkm, to i tak tanio bo mala ilosc. Opony nawet jak bardzo dobre to tanio bo maly rozmiar. Kiedys jeszcze dosc drogo kosztowalo przednie zawieszenie ale teraz bardzo dobre zamienniki tez nie sa juz drogie.
Audi A6 C5