Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A4 B9

Podsumowanie 192 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Audi A4 B9
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
46,25 zł
11
7,2
43,53 zł
31
8,1
48,65 zł
6
8,0
48,32 zł
9
7,8
46,97 zł
15
9,4
56,16 zł
6
9,1
54,92 zł
16
8,7
52,49 zł
5
17,7
106,51 zł
3
10,3
61,86 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Audi A4 B9
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,3
32,41 zł
1
5,2
31,80 zł
1
6,6
40,36 zł
3
5,7
34,80 zł
22
6,2
37,61 zł
2
6,1
37,00 zł
2
5,7
34,86 zł
2
6,5
39,81 zł
39
6,9
41,94 zł
12
5,0
30,58 zł
2
8,1
49,54 zł
3
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (192)

8,0
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
6,7
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Średnie spalanie z 50 tysięcy kilometrów (głównie autostrady i miasto) to 7.5 l. Na trasie między miastami wojewódzkimi przy zachowaniu prędkości 120 km/h da się uzyskać wyniki poniżej 5 litrów, z kolei maksymalnie auto jest w stanie spalić w granicach 12-13 litrów. Rekord to wynik 4 litrów na Zakopiance przy małym ruchu na drodze.
9,8
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
8,2
Audi A4 B9
Avant Facelifting 2.0 45 TFSI 265KM 195kW
Po 15.000 spalanie unormowało się - jazda miejska trzeba liczyć 9-12 l/100. Wiadomomo im krótsze odcinki tym gorzej, nawet do 13 litrów. Na dlugiej trasie przy bardzo lekkich przyspieszeniach i lekkiej nodze przy prędkościach 90-140 da się zejść w szalone okolice 5,5-7 litrów... cylk mieszany miasto+ trasy ok 20 km spalanie średnio koło 9 i tak bywa najczęściej
5,3
Audi A4 B9
Avant 2.0 TDI 150KM 110kW
9,8
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 45 TFSI 245KM 180kW
6,6
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
6,2
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 35 TFSI 150KM 110kW
ponad 80% przebiegu na trasach
4,7
Audi A4 B9
Limousine 3.0 TDI 218KM 160kW
Jestem świadomy że mało kto będzie w stanie uwierzyć w spalanie które tutaj podałem. Dodam że jest to spalanie z wyłączonym systemem start stop zaś jeżdżę przewidywalnie ale też nie jestem mułem drogowym. Jak się mocniej wdusi gaz to jest wir w baku ale podczas normalnej jazdy tryb żeglowania czy hamowania silnikiem na podstawie gpsu działa znakomicie. Trzy lub cztery pierwsze biegi są krótkie, ostatnie są bardzo długie. Stąd przyspieszenie i dynamika jest dość imponująca jak na tą moc (nie pojemnosc) a cisza i niskie spalanie podczas jednostajnej jazdy nieoceniona. Przy 100kmh mamy około 1300 obrotów. Spalanie na kołach 225/50/17 zimowych przy 20-25 stopniach za oknem, także klimatyzacja coś pracuje ale bez stresu. Sam osobiście jestem w dużym szoku gdyż inne auta np BMW 525d f11 w identycznych warunkach potrzebowało 8.4l na 100km. Tutaj mamy wynik dwa razy lepszy a pod nogą pracuje tyle samo koni z tym że tam mamy 2l silnik a tutaj 3l.
7,3
Audi A4 B9
Allroad Quattro Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Jakby nie było to 4 łapy dlatego zużycie zaskakuje raczej tutaj na mniej pozytywną stronę - przynajmniej względem osiągów katalogowych, które podaje producent a pozostają jedynie w sferze marzeń aby takie warunki spalania osiągnąć. Taki sam silnik na 2 łapy oczywiście bez problemu zrobi takie rezultaty a nawet lepsze (jeździłem wcześniej takim na 2 łapy i dla 2 łap jest to realne aby osiągnąć to co podaje producen nawet udawało się osiągnąć nieznacznie lepsze rezultaty)
Audi A4 B9