Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A4 B8

Podsumowanie 42 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Diesel Audi A4 B8 2.0 TDI 170KM 125kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
48,80 zł
5
7,2
43,95 zł
24
6,9
42,19 zł
13

Lista raportów zużycia paliwa (42)

6,6
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 170KM 125kW
jak na 170 koni i rozmiar auta to rewelacyjnie !
6,7
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Jest calkiem niezle... Narazie srednie spalanie z 3000 km mam 7.3l/100km. Liczone przez Fuelio - z komputera wychodzi mniej o 0.2 - 0.3. Minimalnie udalo mi sie zejsc do 5.2 - dystans ok. 100km krajowymi drogami - spokojna jazda. Poprzednio mialem Octavie 1.9TDI 110KM... na tej samej trasie uzyskiwalem ok 4.6l/100km - srednie spalenie Octavii przy mojej nodze to bylo 5.9l/100km
7,6
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
podzespoły silnika -> koniecznie zamienniki - ceny ori są makabryczne. części zawieszenia -> makabra ze względu na kontrukcję cała reszta względnie do przyjęcia, ale mogłoby być lepiej
7,3
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Największą różnicę w stosunku do wersji benzynowych widzę przy prędkościach autostradowych. Przy 140 km/h- 7.3 l/100km, przy 160 km/h - 8.5 l/100 km. Przy kręceniu się po centrum miasta w zimie na wiecznie nierozgrzanym silniku potrafi pokazać 12 l. Średnia długookresowa 7.2-7.5.
6,5
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 170KM 125kW
6,3
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 170KM 125kW
Średnie spalanie przez ostatnie 6 miesięcy w ciągu których przejechałem ok. 20.000 km wyniosło 6,1 l/100 km. Większa część to droga ****smowa ale o znacznym nasileniu ruchu. Są to wskazania komputera do których należy dołożyć ok 0,3 - 0,4 l/100 km i mamy spalanie rzeczywiste.
Dziennik kosztów dla Audi A4 B8
Średni koszt przejechania 100 km
64,00 zł
7,3
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
6,8
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Wymiana rozrządu wymaga zdjęcia zderzaka - proszę o tym pamiętać kupując używane i zakładając wymianę rozrządu - mój koszt to łącznie 450 wymiana + 670 rozrząd z pompa wody - jak na tę klasę cena budżetowa! Klocki, tarcze, filtry - to również bardzo tanio - nie drożej niż do A3 czy np. Golfa V-VI. Oleju wlewa się 5 litrów (najlepszy olej LQMlly 5W30 to koszt ok. 170 zł), filtr oleju (34 zł), filtr powietrza (ok. 60 zł), filtr paliwa (ok 70 zł). Gorzej jest ze spalaniem - jeśli ktoś przesiada się z mega ekonomicznego 1,9 tdi będzie nieco zaskoczony: w trasie zejście poniżej 6 litrów to wyzwanie, w mieście poniżej 8 również. Srednie jakie mam z 50 tyś to ok. 8l/100 - jednak patrząc na to jaka jest moc i frajda to akceptuje i nie marudzę. Ostrzegam tylko że nie udało się powtórzyć wyników z 1,9 TDi. Wcześniej naczytałem się ze to bardzo ekonomiczny silnik, że pali 6 litów - hahaha, tiaaa :) DPF - nie wymaga częstego wypalania jak innych autach, ma wytrzymać około 230tyś km.
6,7
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
Trasa Słupsk - Warszawa w jedną stronę przez A1 jadąc 150/170km/h z powrotem jadąc S7 duży ruch, dużo wyprzedzania Spalił średnio 7l/100km (990km), wskazanie komputera 6.7l/100km Verva ON, przebieg 130k+
6,1
Audi A4 B8
Avant 2.0 TDI 170KM 125kW
6,9
Audi A4 B8
Limousine 2.0 TDI 170KM 125kW
jak chce się jeżdzić ekonomicznie to sie kupuje wersje 125kM ,a przy 170kM to naprawde fajna jazda i człowieka paliwo nie zrujnuje
Audi A4 B8