Szukaj

Raporty zużycia paliwa Audi A4 B5

Podsumowanie 1802 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Audi A4 B5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
49,99 zł
218
9,3
55,69 zł
176
9,6
57,78 zł
10
10,1
60,47 zł
79
10,3
62,01 zł
12
10,1
60,84 zł
20
11,2
67,07 zł
3
10,9
65,45 zł
41
11,8
70,79 zł
7
16,6
99,50 zł
12
14,8
89,16 zł
9
11,2
67,27 zł
5
11,8
70,61 zł
7
10,9
65,55 zł
7
11,5
68,81 zł
16
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Audi A4 B5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
30,69 zł
80
10,5
32,87 zł
115
10,9
34,20 zł
14
10,7
33,44 zł
34
10,1
31,47 zł
6
12,2
38,06 zł
8
12,2
38,13 zł
2
13,9
43,42 zł
19
12,9
40,28 zł
7
16,3
50,95 zł
1
12,8
39,85 zł
4
12,8
40,09 zł
4
11,5
35,86 zł
7
15,4
48,14 zł
12
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Audi A4 B5
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
34,07 zł
17
5,8
35,63 zł
209
5,9
36,18 zł
383
6,1
37,30 zł
17
6,2
37,71 zł
98
6,4
39,00 zł
9
7,9
48,26 zł
80
8,7
53,20 zł
11
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Audi A4 B5 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (1802)

9,0
Audi A4 B5
Avant 1.6 i 101KM 74kW
11,2
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V quattro 125KM 92kW
Na prawdę nie mam zastrzeżeń. Oprócz rzeczy eksploatacyjnych musiałem tylko wymienić odmę. Reszta związana z przebiegiem (oleje, filtry, czyszczenie przepustnicy, jeden wahacz, klocki i tarcze). Koszty części są akceptowalne
5,6
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Dobrej klasy części ( a tylko takie warto używać) są nieco droższe niż o konkurencji, jednak ich trwałość subiektywnie jest lepsza. Samochód nie posiada "wady" fabrycznej w postaci czegoś co się zaciera, itp. Utrzymanie tego samochodu to głównie wymiany oleju i co 70 000 komplet zawieszenia przód.
7,5
Audi A4 B5
Avant 2.5 TDI 150KM 110kW
Auto uzystkuje juz kilka lat i nigdy mnie nie zawiodlo. Poprzedni wlasciciel zainwestowal w calkowita regeneracje pompy wtryskowej. Ja po zakupie zregenerowalem turbo oraz wymienilem hydraulike w glowicach razem z walkami (zestaw Ruevilla). Silnik nie wkrecal sie powyzej 3 tys obr i slyszalnie sie "dusil". Okazalo sie ze 5 zaworow jest nieczynnych gdyz hydrauliczne regulatory luzu zaworowego sa martwe i pospadaly z nich dzwigienki. W sumie orginalne walki pomimo licznikowych 300tys.km byly jeszcze w dobrym stanie (wytarcia ok 0.2mm) lecz pokusa nowego zwyciezyla :). Od tamtej pory silnik pieknie ciagnie. Przy moim agresywnym stylu jazdy spalanie jest wiecej niz zadowalajace poniewaz srednie spalanie mam ok 8.5 l/100km w sezonie zimowym litr wiecej. W trybie autostradowym wszystko zalezy od predkosci z jaka jedeziemy : do 100km/h - 5l, do 150km/h - 7l, Vmax- 10l. Zawsze tankuje do pelna i przeliczam wzgledem przejechanych kilometrow -wskazania FISu sa ok 0.5l. wieksze. W sumie jestem bardzo zadowolony z tego samochodu, udalo mi sie zakupic go z cena uwzgledniajaca naprawe. Przejechalem nim juz ladnych klkadziesiat tys km i nigdy mnie nie zostawil w "krzakach". Silnik ladnie ciagnie od 1000 obr/min a od 1500 obr/min idzie "pelna para". Zdazaja mu sie usterki ale co tu sie dziwic gdy auto ma juz 17 lat. Cieszy mnie bardzo karoseria ktora nie ma sladu korozjii i dobrze wyposazone wnetrze z kublami Recaro. Sa zdania ze auto jest podsterowne czego nie udaje mi sie zaobserwowac jak dotad. Zadza mi sie jezdzic na granicy przyczepnosci i zawsze auto jedzie jak po sznurku... Podsumowujac ja jestem na TAK. Nie wiem skad sie bierze fenomen 1.9TDi. Jezdzilem niejednym i zawsze cos je dreczylo i nie palilo duzo mniej niz dwu i pol litrowka. Ta V6stka wcale nie musi odstraszac kosztami tylko trzeba znalesc odpowiedni egzemplarz.
8,7
Audi A4 B5
Avant 2.5 TDI 150KM 110kW
drogi w utrzymaniu
7,1
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Gdy robisz dużo kilometrów rocznie a nie chcesz wydawać na naprawy to zapomnij o Audi A4. Chyba lepiej zainwestować w starszą Audi 80. Nie dość, że A4 są drogie, to psują się maglownice, zawieszenie to kopalnia luzów i przy przeglądach cały czas coś się dzieje mimo, że jeździsz na oryginalnych częściach.
6,1
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 116KM 85kW
Skrzynia 5 biegowa nie ma tempomatu - na tempomacie spalanie zawsze wyższe , sześciobiegowa skrzynia oszczędniejsza w spalaniu.Przy spokojnej jeździe można w 6 l się zamknąć. Prędkości powyżej 140 to 7-8 litrów.
11,0
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Auto posiadam statystycznie nie długo bo pół roku jednak w tym czasie zrobiłem już 8tyś km więc dorzucę swoją cegiełkę do raportu. Każde tankowanie od momentu zakupu wklepywane z licznikiem do aplikacji zliczającej więc nie są to obliczenia na oko. Jeżdżąc tylko w mieście pali średnio 13l przy dynamicznej jeździe bez zbędnego oszczędzania, przy ekonomicznej jeździe w mieście idzie zejść do 11l niżej to już na pograniczu opłacalności bo nie do tego kupuje się auto 150KM aby go mulić. W trasie bardzo dynamiczny jak i ekonomiczny przy tej mocy, spodziewałem się spalania rzędu 10l ale idzie zejść niżej i to wcale bez specjalnego oszczędzania na mocy. Dodam, że klima odpalona non stop na auto więc stąd pewnie litr do góry w każdym z wyników ale uważam, że od tego jest aby jej używać. Co do awarii to nie zanotowałem nic poważnego a wymiana aktualnych części należała do bardzo tanich więc eksploatacja poza paliwem nie jest wcale taka zła jak to mawiają
10,2
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
Obszar poruszania się - 3miasto, spalanie na mieście latem ok. 11 zimą ok 10. Trasa latem ok 10 zimą ok 9. Autostrada (140km/h) ok 12. Mój rekord 8,2 litra na trasie Gdańsk-Bydgoszcz-Gdańsk (ostrą zimą i podróż z prędkością 60-80km/h). Wszystko zależy od prędkości, opon i stylu jazdy. Jeżdżę spokojnie w trasie w granicy 100-110 km/h. Latem 205/55 16", zimą 195/60 15". Podane wartości dotyczą "Lepszego Powera", na benzynie nie wiem ile pali. Latem dolewka benzyny za 50zł średnio co 4 tyg, zimą średnio co ok 3 zbiorniki gazu, a jak większe mrozy to i częściej się zdarza (przy -10oC potrafię do pracy dojechać zanim na gaz się przewali). Miesięcznie robię średnio 2000km, głównie w trasie. Po mieście sporadycznie się poruszam, najczęściej jak już to poza godzinami szczytu
11,2
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Bardzo ekonomiczny, bezawaryjny silnik. Jednak gdy sie ma ciężką nogę potrafi swoje "zjeść" ;)
Audi A4 B5