Mam ten samochód od trzech lat i jak na razie jestem zadowolony.
Udokumentowany przebieg sprawdzany w ASO obecnie 182000km.Przez ten okres włożyłem już sporo kasy więc trzeba się liczyć z tym że zawsze coś trzeba włożyć.Oryginalny komplet wahaczy to wydatek ponad 1000zł nie licząc kosztów wymiany. Komplet tarcz z klockami na przód to 240 zł za oryginały.Wymieniłem środkowy wydech 200 zł oraz łącznik elastyczny wydechu 120 oryginał.Przewody elastyczne gumowe hamulcowe oraz kompletne sprzęgło. Komplet 700 zł sachs. Rozrząd+paski do alternatora i klimy wraz ze sprzęgiełkiem alternatora+napinacz+pompa wody wszystko niemieckie wydatek 1000zł bez roboty.Z awari które utrudniały jazdę to spalony czujnik tdi co zamieniło go w zwykłego diesla.Koszt czujnika to 64 złWymieniłem też kapciuchy od łożysk oraz przeguby,Swiece żarowe 4 krociec układu chłodzenia.Spalanie minimalne to 4,8 nie przekraczając 140 nocom autostrada. Max w mieście to 6,5.Nie Jeżdżę wolno ani szybko raczej normalna jazda skłaniająca się w stronę bardziej dynamicznej.Silnik 1.9 tdi 90 ps trzeba mocno kręcić ale nie jest mułowaty.Nie posiadam dwu masu AHU więc skrzynia nie jest zbyt elastyczna. Trzeba bardzo precyzyjnie operować sprzęgłem i krótkimi biegami 1.2.Max prędkość na autostradzie 4 osoby i bagaż to 190 km Koła 15cali ulus 7,5 cala Dawka paliwa na pompie nieznacznie zwiększona. Polecam to auto choć trudno znaleźć egzemplarz z małym przebiegiem. Nie wierzcie handlarzom że materiały w a4 zużywają się szybko moja ma 182000km i środek wygląda jak nowy a kierownica jest tylko minimalnie przetarta od góry.Jest to rocznik 1997 grudzień i trzeba przyznać że światła mijania w tym samochodzie to nie porozumienie są jak świeczki.Poza tym to jest ok.Zrobiłem 56000km.