Szukaj

Informacje o Renault Captur II Crossover 1.0 TCe 100KM 74kW 2019-2020

Lata produkcji: 2019 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Do napędu crosovera francuzi przewidzieli 5 jednostek. Trzy z nich to silniki benzynowe (1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 130 KM i 1.3 TCe o mocy 155 KM). Jako wysokoprężne pojawią się 1,5-litrowe diesle o mocach 95 i 115 KM. Napęd będzie przekazywany wyłącznie na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub 7-biegowego automatu EDC.

Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2019 do 2020 roku
Pojemność skokowa 999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM (74 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 45% / przeciw: 55%

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Silnik - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,1
~Jacek 233
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe 100KM 74kW
Captur II wersja Intens auto z Polskiego salonu od nowości z 2020r. Od początku problem z trzeszczeniem środkowej konsoli, okna kierowcy i pasażera "drgają" podczas jazdy i słuchania muzyki. Poprawiono uszczelki po 2 latch i kilku reklamacjach z wielką laską , ale i tak dalej to doskwiera. Coś stuka w lewym zawieszeniu przód i serwis od 3 lat nie potrafi tego usunąć a raczej nie chce co jest normą w tej marce . Najgorsze są hałasy cięgna turbosprężarki w zakresie od 1000 do 2000 obr. W Dacia Stepway 2021 poprawili programowo i cisza...tutaj nadal silnik jak kosiarka pracuje a przebieg 41000 zaledwie. Szarpie na 1 i ponoć to już sprzęgło :( Ogólnie OK, zbiera się jak na miasto w trybie sport w trybie eco to muł bagienny. komfort na poziomie, spalanie 6 - 7 l .. przy dynamicznej. Prowadzenie typowe dla tej marki przechyla się w każdym zakręcie do tego stopnia że trzeba zwalniać . Lakier tragiczny wyjątkowo kiepski i nie odporny na rysy i odpryski . Najgorsza jest jednak utrata wartości naprawdę boli gdy teraz sprzedaję a tu nie dość że klienta brak to ceny rynkowe tragicznie niskie .
4,8
~Filo
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe 100KM 74kW
Wersja Intense - Stylistyka, łatwość wsiadania, miękkie elementy, wyświetlacz LED 7', 3 tryby pracy silnika - MULTI SENCE (zrezygnowałem z kamery cofania i 360' na rzecz trybu SPORT). Wybór podświetlania boczków drzwi, hamulec automatyczny, kluczyk bezdotykowy, składane lusterka, światła LED przód-tył, czujniki tył, wyświetlacz na środkowej konsoli z ANDROID AUTO po podłączeniu smartfona z Android 10 - rewelacja. Podstawowy Captur ZEN - posiada na pokładzie elektryczne wszystkie szyby, poduszki powietrzne wraz z kurtynami, aktywny system wspomagania hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów, rozpoznawanie znaków drogowych, system utrzymywania pasa ruchu (swoją drogą niezwykle irytujący, działający kiedy chce, a trudny do sprowokowania), system wspomagania nagłego hamowania, system wspomagania ruszania pod górę, czujnik zmierzchu, manualną klimatyzację z nawiewem również z tyłu, podgrzewane lusterka boczne, a nawet – uwaga – światła Full LED Pure Vision.
4,9
~Tomi Naomi
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe 100KM 74kW
Auto niemal idealne skrojone dla mnie. Posiada wszystkie nowoczesne technologie:automatyczne światła full LED, automatyczne wycieraczki, system wykrywający znaki, system awaryjnego hamowania, rozpoznawania pieszych, kamerę 360 stopni, lusterka wsteczne przyciemniane, tylne szyby automatyczne, system zapobiegający zjeżdżaniu z pasa, tempomat, automatyczną klimatyzację, ledy w środku, nawigacja w zestawie, namierzanie auto GPS (można sprawdzić w aplikacji gdzie auto stoi, przebieg i ile mam benzyny), system wzywania pomocy, przy silniku 1.0 brak FAP a na tymi zależało,dokupiłem panel liczników 10,25 cala, posiada podgrzewaną kierownicę, dwukolorowy lakier, ma możliwość składania siedzeń i przesuwania tylnej kanapy, posiada system sprawdzania powietrza w kołach, sprawdzania zapiętych pasów, możliwość wyłączenia przedniej poduszki powietrznej, posiada nawiew na tylne siedzenia i USB z tyłu, przyciemniane szyby boczne i tylne. Ma też wady: słaba widoczność przez tylną szybę, systemy nie zawsze działają prawidłowo (info o awaryjnym hamowaniu niekiedy się włącza bez sensu), przy ostrych zakrętach przedni słupek za dużo zasłania, silnik 1.0 jest dynamiczny, ale ten dźwięk 3 cylindrów mnie trochę denerwuje i przenosi lekkie wibracje, wycieraczki nie działają idealnie.
Renault Captur II Crossover