Szukaj

Informacje o Renault Captur II

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Nowa wersja jednego z najpopularniejszych crossoverów segmentu B nie różni się mocno z wyglądu ale najważniejsze zmiany zaszły we wnętrzu. Francuzi nie przeprowadzili rewolucji, ale ewolucję, która poskutkowała aż 85 proc. zmienionych częśći. Auto bazuje na nowej płycie CMF-B. Wyróżnikiem nowego Captura ma być możliwość szerokiej personalizacji. Kupujący wybrać będzie mógł spośród 11 kolorów, które będzie mógł łączyć z 4 lakierami na dachu w kontrastowych kolorach. Do wybory są również 3 pakiety stylistyczne. Łącznie producent oferuje 90 różnych konfiguracji. 

czytaj więcej
Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz

Renault Captur II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Renault Captur II

Liczba ocen: 59 652
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~Thomas
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Po niemal 3 latach użytkowania, jestem bardzo zadowolony. Główną zaletą jest niskie spalanie - przy małym silniku oraz fabrycznej instalacji LPG (ok.9l/100km) jazda jest baaaardzo ekonomiczna. Osobiście nie miałem żadnej usterki i oby tak zostało. Jedyna wizyta "extra", poza zaplanowanymi przeglądami, była w ramach gwarancji, gdy wymienili czujnik LPG i uszczelnili pojemnik oleju. Dla niektórych wadą może być przyspieszenie, ale pamiętając o pojemności silnika, takim autem na autostradzie jeździ się okazjonalnie. Jest to auto typowo miejskie i jako takie sprawdza się super. Wszystko inne to dla mnie zalety, dlatego polecam. Stosunek jakości do ceny jest bardzo dobry, bo przypominam, że jest to auto które nowe kosztuje w granicach 100 tys. zł.
2,7
~Zawiedziony
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 140KM 103kW
Trudno stwierdzić kto daje te oceny typu 4,5 czy 5, np. poprzednie wpisy przypominają kpie kopi to chyba wynajęty przez Renault człowiek do reklamy . Captur to jest jakaś katastrofa. Razem z wszystkimi nowymi modelami Renault serwisy tętnią życiem tyle zgłoszeń mają , części brak łatwo się domyśleć dlaczego ( ja czekam już na dwie od 38 dni i nic ) Rozmawiam z facetem a on mi opowiada ze ma auto 3 lata i wkładają mu 3 pompe wody i dodatkowo zdiagnozowano mu poważny wyciek oleju o elektronice nie wspomina bo mu cisną się takie słowa na usta . Przy nim zdałem sobie sprawę że moje kłopoty to dopiero początek koszmaru .
5,0
~Mateusz
Renault Captur II
Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Samochód świetny. Bezawaryjny i bardzo ekonomiczny. Wersja Intens z kamerą 360 i dużym 10 calowym ekranem warta uwagi. Auto bardzo wygodne i dość przestrzenne. Dość dobrze wyciszone i bardzo dobrze zestawione zawieszenie. Pozycja za kierownicą ganialna z możliwością regulacji wysokości fotela oraz poziomu kierowcy. Rewelacyjny wygląd, który szybko się nie zestarzeje. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni i każdemu polecamy Captura. Wszystko jest co powinno być i gdzie powinno być. Warto, warto i jeszcze raz warto!
Renault Captur II