Szukaj

Informacje o Peugeot 107

Lata produkcji: 2005 – 2013
Segment: Auta najmniejsze
Model należący do segmentu A i najmniejszy samochód w historii francuskiej marki. Następca Peugeota 106. Jego produkcja rozpoczęła się w 2005 roku, jako wspólny projekt Toyoty oraz koncernu PSA, do którego należą Peugeot i Citroen. 107 bazował na prototypie B-Zero opracowanym razem przez inżynierów trzech marek, który dał początek również bliźniaczym: Citroenowi C1 i Toyocie Aygo. Wszystkie trzy modele produkowane są w fabryce Toyoty i PSA w czeskim Kolinie. Od 2008 roku Peugeot 107 oferowany jest w wersji po face-liftingu.
czytaj więcej
Powagosław
Brat bliźniak Citroena C1 i Toyoty Aygo. Z zewnątrz wygląda ciekawie i przyjemnie. W środku na kierowcę czeka świetnie zaprojektowane wnętrze, a pod maską - gwarancja oszczędności. Do tego jeszcze niewielka cena. „C’est si bon!”, jak mawiają w ojczyźnie Peugeota. ~Powagosław
Luzacjusz
Gdyby każdy miał taki samochód, życie byłoby nudne. Ale z drugiej strony, nie stalibyśmy tyle w korkach i nie byłoby problemów z miejscem do parkowania. Co wybieracie? Ja chyba wolę korki. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Peugeot 107

Liczba ocen: 93
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,0
~Kierowca_107fl
Peugeot 107
Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM 50kW
Auto użytkuję - ponad pół roku. Przejechane przeze mnie - niecałe 10 tys. km. W skrócie: bardzo przyjemne, miejskie auto. Rocznikowo jest jeszcze stosunkowo "świeże", jednak konstrukcja z 2005 roku i to widać - dla mnie jest to zaleta, bo konstrukcja dopracowana, bez skomplikowanej i niepotrzebnej technologii, ale wiele samochodów małych w 2012 roku wyglądała już i była bardziej nowoczesna. Zakupiłem to auto świadomie, że należy do segmentu A i pełni świadomym jego mankamentów. Jednak uważam, że w swojej klasie, budżecie i roczniku jest jednym z lepszych wyborów.
3,9
~romek22
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Bardzo proste w budowie auto. Stąd bardzo tanie w ekspoloatacji. Na allegro kupi wszystko w śmiesznych pieniądzach...np cały silnik za 1.5 tys czy skrzynie za 800zł. Sprzęgło na linkę, przepustnica manualna, czyli gaz na linkę, tylko jeden tłumik końcowy (czyli nie trzeba wymieniać tłumika środkowego, czy złącza elastycznego), lampka w srodku tylko pod drzwi kierowcy, jedna wycieraczka, jeden siłownik tylnej klapy ...jak widać na prawdę prosta konstrukcja. Auto choruje na typowe jego wady wieku dziecięcego...czyli roczniki 2006-2008. 1. Przecieki wody do bagażnika. Trzeba uszczlenić silikonem, lampy, 3-ci światło stop oraz wloty odpowietrzające na tylnym pasie. Czasami wymiany wymaga tez tylna uszczelka (150zł) 2. Pękają blaszki w docisku sprzęgła. Trzeba wymieniac całe sprzegło. Kupować Exedy na allegro za 400zł, wymiana 250zł. Nie jeździć do ASO gdzie krzyczą 1.5 tys zł. 3. Zacierają się pompy wody. Jeśli auto jest na oryginalenj pompie Aisin, to radzę od razu wymienić na np GMB. Kupić na alle za 180zł, a nie w ASO za 600zł. Wymiana dziecinnie prosta, bo pompa jest na pasku klinowym a nie pod rozrządem. 4. Parę przypadków pękniętej dzwigni, którą ciągnie linka sprzegła przy skrzyni biegów. Ta dzwignia rdzewiwje i pęka. Trzeba ją od razu zabezpieczyć jakis preparatem antykorozyjnym. I tyle. Kto wymieni pompe wody, uszczelni tył....jezdzi bezawaryjnym autkiem palącym śmieszne ilości paliwa w mieście...tzn max 6 litrów.
4,8
~Damiano
Peugeot 107
Hatchback 5d Facelifting 1.0 12V 68KM 50kW
Samochód bardzo prosty i wręcz można powiedzieć, że ubogi (plastik i blacha) ale na prawdę da się lubić. Uwielbiam nim jeździć mimo tego, że mam drugi samochód już bardziej luksusowy wole Peugeota 107.

Raporty spalania Peugeot 107

Liczba raportów: 100
Średnie spalanie dla Peugeot 107
4,4 – 5,7
l/100 km
4,4
l/100 km
5,8 – 7,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
Peugeot 107
Hatchback 5d Facelifting 2012 1.0 VTI 68KM 50kW
Auto bardzo oszczędne. Przy jeździe dość dynamicznej, ale bez szaleństwa spalanie prezentuje się następująco: - przy jeździe tylko w bardzo dużym mieście (mniej więcej: 60% przejazdów to korki, 30% przejazd w miarę płynny, 10% puste drogi) - najwięcej spalił w okresie zimowym - 6,7l/100km. - przy jeździe mieszanej, tj. 60% trasa (lokalnymi drogami, DK, DW, powiatowe i niżej pozycjonowane), 40% zakorkowane bardzo duże miasto - spalanie przeciętnie ok. 5,5-6l/100km - przy jeździe typowo w trasie (ale tak do 100km/h) - spalanie około 5l/100km (min. 4,8l) - przy jeździe autostradowej - śr. prędkość 140km/h - spalanie nieco ponad 6l/100km (co było dla mnie największym zaskoczeniem!) Jestem pozytywnie zaskoczony niskim spalaniem.
4,9
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Zrobiłem autem 60tys km. Auto zasadniczo jest używane tylko w mieście, do tego na krótkich, max 10km, dystansach (Kraków). Kupiłem to auto bo szukałem w rankingach jak najmnieszego spalania, i do tego, żeby auto było mało awaryjne. I wszystko sie spełniło. Całe podzespoły, włącznie z silnikiem jest toyoty (silnik od toyoty yaris II). A co do spalania, jeżdząc tylko i wyłącznie po mieście, (6km do pracy), bardzo delikatnie (max 2.5 tys obrotów i zmiana biegu) spala mi 5.6-5.8 zbiornik w zbiornik. Wszystko zawsze dokładnie przeliczam i nie chce być inaczej. Zawsze tankuje jak 'piknie' rezerwa, tankuje około 33 litrów i robie około 580km do następnego 'piknięcia'. Maxymalnie co mi spalił na tej samej codzinneij trasie, to 6.2, ale to była zima i mróz ponad -10 trzymał przez prawie 3 tygodnie. Natomiast raz wybrałem sie w trasę z córką, również jechałem bardzo delikatnie, utrzymując 2 tys obrtów, bez zbędnego wyprzedzania, prędkość max 80-90km na godz i spalanie uwaga 3.7!. Także 4 litry w trasie bez problemów robimy. Zaznaczę, że wszystkie pomiary robione bez klimy, bo jej nie mam.
5,0
Peugeot 107
Hatchback 5d 1.0 12V 68KM 50kW
Zrobiłem autem 60tys km. Auto zasadniczo jest używane tylko w mieście, do tego na krótkich, max 10km, dystansach (Kraków). Kupiłem to auto bo szukałem w rankingach jak najmnieszego spalania, i do tego, żeby auto było mało awaryjne. I wszystko sie spełniło. Całe podzespoły, włącznie z silnikiem jest toyoty (silnik od toyoty yaris II). A co do spalania, jeżdząc tylko i wyłącznie po mieście, (6km do pracy), bardzo delikatnie (max 2.5 tys obrotów i zmiana biegu) spala mi 5.6-5.8 zbiornik w zbiornik. Wszystko zawsze dokładnie przeliczam i nie chce być inaczej. Zawsze tankuje jak 'piknie' rezerwa, tankuje około 33 litrów i robie około 580km do następnego 'piknięcia'. Maxymalnie co mi spalił na tej samej codzinneij trasie, to 6.2, ale to była zima i mróz ponad -10 trzymał przez prawie 3 tygodnie. Natomiast raz wybrałem sie w trasę z córką, również jechałem bardzo delikatnie, utrzymując 2 tys obrtów, bez zbędnego wyprzedzania, prędkość max 80-90km na godz i spalanie uwaga 3.7!. Także 4 litry w trasie bez problemów robimy. Zaznaczę, że wszystkie pomiary robione bez klimy, bo jej nie mam.
Peugeot 107