Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 442 opinii
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
399 opinii
Powyżej 20%
43 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
305 opinii
2-3 razy rocznie
111 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
26 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
410 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
32 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
366 opinii
Dobrze
46 opinii
Przeciętnie
7 opinii
Źle
5 opinii
Bardzo źle
18 opinii
4,5
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Wszystko w jak najlepszym porządku.
5,0
Renault Laguna I
Hatchback 2.0 113KM 83kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 100
przebieg: 300 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Witam. Ponad rok temu kupiłem dosyć już wiekowe auto 95r. Jako iż silniki Lagun1 phI są starego typu SOHC, więc spalanie PB w trybie mieszanym to okolo 10-11 l/100. Więc nie bylo innego ratunku jak zdecydować się na założenie LPG. Teraz mija roczek, żadnych zmian w głowicy, silnik pracuje niemalże idealnie (podobno mój silnik bardzo dobrze znosi gaz, co się sprawdza). Zero...
5,0
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Jestem bardzo zadowolony z fachowego montażu instalacji i bardzo dobrze wyszkolonej obsłudze. Mimo iż posiadam samochód,w którym bardzo ciężko ustawić gaz (występuje tzw. zubożenie mazdy w silnikach FS). Pracownik Mateusz (o ile dobrze pamietam :) ) świetnie orientuje się w temacie regulacji. Gorąco polecam i pozdrawiam umcyk (klubowicz mazdaspeed)
5,0
BMW Seria 7 E65
Sedan 745 i 333KM 245kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
profesjonalny montaż ,instalacje VSI-PRINS polecam jest to instalacja dla ludzi którzy robią na prawde bardzo dalekie przebiegi bez potrzeby czestego serwisu.
4,8
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
4,5
Ford Mondeo II
Kombi 1.8 i 16V 115KM 85kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 360 tys. km
auto przez cały czas eksploatacji podróżowało na zachód i było co dzień eksploatowane przez okres 4 lat instalacja stag 300 przepracowała ponad 2000h na zasilaniu gazem lpg przez ten okres nie było awarii silnika auto przekroczyło 500 000 km i wszystko ok
4,5
Suzuki Swift V
Hatchback 5d 1.2 VVT 94KM 69kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Samochód zachowuje się normalnie, mimo że miał bardzo małą kilometrówkę, gdy została założona instalacja gazowa. Mam zaufanie do tego Pana, gdyż nie jest to pierwsza instalacja zakładana przy tak małym przebiegu samochodu. Bardzo polecam ten warsztat, szkoda tylko, że zmienił swoją siedzibę. POLECAM!
4,3
Nissan Primera II
Hatchback 1.6 16V 99KM 73kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Nissany z tymi silnikami (serja GA) doskonale znoszą instalacje sekwencyjne , a i niejednokrotnie i mieszalnikowe. Ja osobiście podpisuję się pod tymi opiniami, silnik pracuje równo, miarowo i nie ma żadnego dyskomfortu w jeździe.Spalanie w mieście nie przekracza 11/12l na 100km a delikatnie nie jeżdżę, na trasie spada do 8/9 (trójmiasto-łódź na jednym tankowaniu zbiornika...
5,0
BMW Seria 3 E46
Sedan 1.8 316 i 116KM 85kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4-300 ISA-2
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
W zasadzie to "nie wiem, że mam instalację" ;-)
5,0
Volkswagen Golf III
Hatchback 1.6 100KM 74kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 210 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Nie ma różnicy w mocy między gazem a benzyną. Wlew pełnowymiarowy umieszczony pod klapką wlewu benzyny.